Oooo.
50.bin kişi olmuşuz. Bunun için sizlere özel bölüm gelecek 😍💗
İyi ki sizler 🤍
İYİ OKUMALAR
.
Bölüm fotoğrafı;
22.08.24
Zaman her şeyin ilacı derler.
Bazı konu da yalandı bazı konuda doğru.
Benim yeni Lavin'in doğuşunda zaman, ilaç olmuştu ama eski Lavin'in yaşadıklarında zehir.
Öz abim tarafından ölüme itilmek zehirdi. Benden nefret etmeleri zehirdi. Öz annemin manevi kızına sahip çıkıp benden soğuması zehirdi.
Artık eski Lavin değildim. Beni daha fazla ezemeyeceklerdi.
Elindeki belgeleri sıkı sıkı tutarken kararımdan asla ama asla vazgeçmeyecektim.
Üzerimde şu yeşili ve dantel detaylı olan bir büstiyer vardı. İnce askılıydı ve bel kısmı korseliydi. Altımda ise beyaz diz üstü hafif bol diz altı ise abartı şekilde olmayacak olan bolluk vardı. Bir nevi bol pantolondu ama belimi sıkı sıkı sarmıştı.
Halka küpelerimi de tatktıktan sonra yüzüme hafif makyaj yaptım. Kolye ve bileklik de takarken her şeyim hazırdı.
18 yaşındaydım ve uğraştığım işe bak. İntikam için olmasa bu işlere bile girmezdim.
Beyaz el çantamı da elime aldığımda aşağıya indim. Salona girdiğimde beni Aybars karşılamıştı.
Beni görür görmez, gözleri şaşkınlıkla açılmış ve baka kalmıştı.
Tepkileri normaldi çünkü beni ilk defa böyle görüyorlardı.
Beni süzerken yutkunmuştu. Bunu fark etmiştim. Ortamı bozmak için boğazımı temizleyerek etrafımda bir tur atıp döndüm. "Nasıl olmuşum?"
Şaşkın gözleri şaşkın bakmaya devam ederken, "Çok güzel olmuşsun," dedi. "Seni ilk defa böyle görüyorum."
"Bende kendimi ilk defa görüyorum."
Aybars kendisini silkeleyerek dış dünyaya döndü. Bana tekrardan baktı, süzdü, yutkundu.
Onun bu haline güldüm. "Biliyorum, canım. Çok güzelim."
"Melek gibisin," diyip fısıldayınca bu sefer donuk şekilde bakan ben oldum. Ona bakarken yutkundum ve gözlerimi kaçırarak, "Gitmiyor muyuz?" diye sordum.
"Ha, şey," dedi Aybars. "Gidiyoruz tabii, gidiyoruz."
.
Yazarın anlatımı ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavin
Fiction généraleİntikam uğruna kaçırılmış Lavin. Dedesi tarafından hayatı cehenneme çevirilen Lavin. Babası ve annesi tarafından sevilmeyen Lavin. Bebek iken diğer bebek ile değiştirilen ve acıya mahkum olan Lavin. Söyle. Hangisi daha acı? Bu hayattan kurtulabi...