1 bölüm

75 4 2
                                    



Masal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Masal

Ben Gece hep gece gibi karanlıktı benim hayatım. Sessiz sadece çığlıklarımın duyulduğu büyük bir ev. Ruhsuz bir beden. Ve yara izleri. Hiç olmayan anne hiç olmayan bir baba ve İki kardeş . Hayatım bundan ibareti.
Ben Gece olmayı hiç sevmedim o yüzden ismimi soran herkese Masal diyorum benim ismim Gece değil ben Masalım Gece sadece acılarım Masalsa her zorluğa rağmen Allah'ın bana çıkardığı güzel yollardı.
🌂
Yağmur yine her zamanki gibi şırıl şırıl yağıyor yağmuru Melekler yağdırıyormuş o yüzden yağmuru o kadar çok seviyorum ki ıslanmayı o yağmurun yağışına göz yaşlarımı bırakıp ağlamayı çok seviyorum .
Ama bügün dışarı çıkmam yasak o yüzden evde temizlik yapıyorum. Babamların iş yemeği varmış "senin gibi bir kızımın olduğunu kimse bilmemeli şu haline bak iğrenesin şu çöp bile senden daha güzeldir"dedi . Herkes onaylayınca beni eve bırakmaya karar verdiler gerçi artık bunlar canımı yakmıyor yada yakıyor ama ben diretiyorum .
Temizliği bitirdim ve kendimi direk banyoya atım güzelce yıkandıktan sonra yüzümü nemlendirip
Vanilya ve şeker kokulu karıştırdığım parfümümü sıktım ikisi çok tatlı bir koku yapıyordu . Kapı çaldı
O kadar fazla çalıyordu ki koşup kapıyı açtım.
Babam karşımda sinirli sinirli soluk alıyordu annemlerde onu sakinleştirmeye çalışıyorlardı.
Noldu diyecektim ki saçımdan tutup sürüklemeye başladı.

Yazarın anlatımıyla
Fırat , Aytekin'e çok sinirlenmişti herkesin önünde onu rezil etmişti ve bunun sinirini geceden çıkaracaktı sonuçta Aytekinin kızıydı değil mi .
Kızın saçını tutuğu gibi sürüklemeye başladı.
"Baba bu sefer bir şey yapmadım"
"Sus her şey senin yüzünden oluyor"
Hiç acımadan Bodrum geldiğinden kızı içeri fırlatı .
"Baba yapma yalvarırım"
"Hepsi senin suçun uğursuz seni pis kanlısın"
"Baba yalvarırım yapma nolur lütfen"
Fıratın gözü çoktan dönmüştü tam elini kaldırmasıyla telefon çaldı arayan Rızaydı
"Bekle sakin kıpırdama daha seninle işim bitmedi" tükürürcesine söyledi sözlerden sonra dışarı çıktı .
"Ne var"
"Sakın"
"Ne sakın Rıza ya yapacak işlerim var dalga mı geçiyorsun"
"Sakın Geceye zarar verme"
"Ne diyon Lan sana ne istediğimi yaparım sana ne "
"Aytekini bitirmek üzereyiz Fırat sakın kızını o halde görürse seni yaşatmaz"
"Acı çeksin istiyorum Rıza"
"Hapse girersin yaşatmaz seni duydun mu aklını başına al ve geceye zarar verme"
Fırat sinirle telefonu kapatı sinirden ne yapıcağını şaşırmıştı bodrumun kapısını açtı oturmuş titreyip sessizce ağlayan kızı görünce içi biraz olsun soğudu .
Belki Aytekin'e zarar verememişti ama Geceye verdiği zararın kapatılması belkide yılarını alcaktı.
🌂
18 sene önce
Fırat Aytekin'le aynı gün doğacak çocuğunu
Öğrenince çok mutlu olmuştu 4 yıldır birlikte çalışıyorlardı ama Aytekin hep Fıratı geçiyordu Fırat bu durumda kendi kızını bile feda ederdi problem değildi onun için .
Ve hastane günü hemşireye yüklü miktar para karşılığında bunu yaptırdı hem geceye eziyet edecekti hemde Mira sayesinde Aytekini bitirecekti .
🌂
"Madem sana görünür bir zarar veremem bende görünmeyecek şekilde veririm." İçeri hızla giren Fırat titreteyen kızın önüne oturdu .
"Sana nasıl zarar vermemi istersin Gecem. Bir sürü seçenek var sopa,kemer yoksa şiş deme gecem
en son hangisini yapmıştık."
Kokudan göz yaşları hızlanan genç kızın tek yaptığı şey kafa saklamaktı başka çaresi yoktu karşındaki adam ondan iki kat büyüktü kurtulmak imkansızdı
"Tamam o zaman ben cevap veriyim en son mangal yapmıştık bu günde kemere ne dersin"
"Lütfen baba lütfen" Fırat başladığı işi bitirecekti acımazdı zaten o gece gecenin hıçkırıklı haykırışlarıyla bitmişti.
🌂
Masaldan devam
Sabah kalktığımda her yerim arıyordu sabahın altısıydı ve ben en fazla bir saat uymuşumumdur her yerim acayip derecede arıyordu belime baktığımda gördüğüm kemer izleriyle yutkundum yeterince yara vardı aslında ama şimdi bu izlerde eklenmişti.
Duş almak istemedim saçları mı toplayıp aşağı indim herkes uyuyordu eve temizlikçi almıyorlardı imkanımız vardı ama ben varmışım zaten ne gerek varmış dediler şimdi kahvaltı hazırlıyorum bügünde okular tatil o yüzden zaten boşum üniversite sınavını kazandım ama hangi mesleği okuyacağımı bilmiyorum avukat yada hakim olmak istiyorum yana kısacası hukuk okumak istiyordum .
O zaman yaşadıklarıma sesiz kalmam gerekmezdi değil mi Küçükken hep kendimi savunacak bir meslek okumak istedim halada öyle kahvaltıyı hazırladıktan sonra yukarı çıktım zaten onları kaldırmıyordum istedikleri zaman kalkıp yiyorlardı ben odama girer girmez kapı kırılacak gibi çalmaya başlamıştı. Koşarak aşağı inip kapıyı açtım karşımda koyu kahve gözlerinden ateş saçan bana çok benzeyen bir adam vardı kapıyı açtığımda sanki gözü hiç bir şey görmüyormuş gibi bağırdı.
"Fırat nerdesin" sesi tüm evde yankılanırken arkasından gelen üç tane daha adam vardı benzerliklerimiz beni şaşırtırken . Arkalarından gitmeye başladım ne oluyordu ya.
"Fırat" diye bağırıyordu ne yapmıştı bu adam yine
"Ne var be sabah sabah" diye odasından çıktığında şaşkınca adamlara bakıyordu. Panik olmuştu galiba.
"Gece hemen odana çık" diye bağırınca ne olduğunu anlamamıştım. Sonunda kızgınlıkla etrafa ateş saçan adam bana bakınca ikimizde birbirimize şaşkın şaşkın bakıyorduk ötekilerde aynı şekilde.
"Gece odana" diye bağırınca irkilip odama çıkmaya başlıyordum ki kolumdan birisi tutmuştu. "Hiç bir yere giymiyorsun küçük hanım" .
"Koray Sana ne benim kızım değil mi ben ne dersem onu yapacak sana mı kaldı ona karışmak"
"Bana kaldı"
"Gece odana"
"Burda kalıcak"
"Odana dedim"
"O senin kızın değil Fırat bunu hepimiz biliyoruz"
Ben şaşkınlıkla onlara bakarken son dediği şeyler kulaklarımda yankılanıyordu.
"Sen ne saçmalıyorsun"
"Her şeyi biliyoruz Fırat" dedi bana benzeyen kişi.
Tam birbirlerine giriyorlardıki ben çoktan kendimi kaybetmiştim.
🌂
Yazarın anlatımıyla
Fırat her şeyi öğrenmelerini kabul etmemiş inkar ediyordu ama her şeyi öğrenmişlerdi bile artık her şey için çok geçti .
Masal olanları kavramamış bir şekilde dururken son sözle kendini kaybetmişti kolunu Koray'dan bir hışımla çekti.
"Durun" diye bağırınca herkes ani bir şekilde durmuş şaşkınlıkla ona bakıyorlardı . Masal Fıratın önüne geçip bağırmaya başlayınca herkes şaşırmıştı.
"Sen her şeyi biliyordun deme ne istedin benden ne yaptım ben sana pislik herif öldürdün sen beni öldürdün" diye bağıra bağıra söylediği sözlerle Fırat'a vuruyordu 18 yılın acısını çıkarmak için
Çok yorulduğunu hissettiği anda kendini yere bıraktı bacakları tutmuyordu zaten. Ev halkı uyanmış şaşkın şaşkın ne olduğunu izliyordu.
Aytekin olanlardan sonra Fırata geçirdiği yumrukla Fırat arkaya doğru sendeledi.
"Karakolda görüşürüz" dedi  Aytekin sinsi bir gülümsemeyle ama arkasını döndüğünde yine gözleri titremişti yerde oturummuş sesizce ağlayan kızı görünce yanına eğilip.
"Hadi gel kızım gidelim"
Masal dolu gözleriyle karşısındaki adama baktığından adamın kucağına yığıldı .
Adam neye uğradığını şaşırırken kızın abileri dayanamamış adamın üstüne atlamışlardı bile normalde buraya gelirken dokumayacaklarına söz vermişlerdi ama kendi yaşadıklarına vuruyorlardı bütün sinirlerini çıkarıcaklardı.
🌂
Ve son

Gece MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin