Bölüm 9

10 2 0
                                    




Şuan hepimiz karakolda oturmuştuk karşımda sevgili abim Melih vardı bana o kadar sinirliydi ki gözlerinden okuyabiliyordum sinirini.

''sizi dinliyorum'' ben tam ağzımı açıcaktım ki abim eliyle durdurdu ben kafami eyip bacaklarımı stresten salıyordum abim ilk defa bana böyle tepki veriyordu.

''küçükten büyüğe alıcam sorgularınızı deniz sen başla''abim baya cidiydi gerçi işine çok önem veriyordu konu babası bile olsa sınır tanımazdı ama konu bana gelince zorlanmıştı galiba çünkü yüzüme bile bakmıyordu ya kırgındı yada zorlanıyordu abimi bu halle soktuğum için şuan kendime kızıyordum.

''şimdi abi nasıl oldu biliyormusun'' deyip baştan sona herşeyi anlatı dışarda koraylarında gördüğümde içimdeki korku daha da artmıştı. Abim Miranı da sorguya çektikten sonra bana dönmüştü ama sadece öyle bakıyordu .

'' O zaman ben aielenize haber veriyim en azından yırtınızı ama yinede bir miktar paranızı alıcaz''olumluca kafamızı saladık acaba nasıl tepki verceklerdi .

kapıdan çıktım hepsi sinirliydi annem bile .

'' evde konuşucaz duydunuz mu hadi arabaya'' dedi babam.

'' 2 dk Masalı alabilirmiyim'' abim gelmişti babam kafasını olumluca saladı. beni odasına getirdi kapıyı kapatı .

''Abicim gerçekten kötü birşey yapmıcaktık yemin ederim parasını ödicektik'' abim hala sinirliydi ve bu benim canımı yakıyordu onun bakışları altında ezilmek beni çok üzüyormuş onu anlamıştım .

'' Birdaha yanlış olduğunu bildiğin hiç ama hiç birşey yapmicaksın''

''tamam yapmam gerçekten''

''çıkabilirsin'' bu söz canımı daha çok yakmıştı bana soğuktu ama ben hatamı anladım gerçekten.

''barıştık mı abi tamam birdaha yapmıcam lütfen öyle bakma bana'' abim derin bir ''of'' çekti . Ayağa kalkıp bana sarılınca bende ona sarıldım beni öpüp babamların yanına yolamıştı ha hoş geldiniz gerçek kausa.

Hepsi beni bekliyordu bende Miranla Korayın arabasına binmiştik babam öyle istemişti. Ama sıkıntı hiç konuşmuyordu hiç. Ben belki sonradan pişman olacaktım ama korkmamdan daha iyiydi .

''Koray'' dedim. Cevap gelmedi babam bilerek bizi buraya Korayla aynı arabaya oturtmuştu çünkü aielede en amaen öfke dolu olanın o olduğunu hepimiz biliyorduk bende dahil.

''Ne var'' dıye ani bir şekilde bağırdığında tırsmıştım yani niye bu kadar abartıyolardı ki altarafı evde 7 saat önce çıkmıştık kimseye haber vermeden gizlice bir oyun parkında kalmıştık ama hatamızı anlamıştık babama da sinirliydim zaten ben Okan abimle gidecektim bu hıyarla değil yani inadıma yapmışştı oda Deniz abim zaten Sarp abimle gitiği için oda çok güvende değildi ama o niye bu hıyarla gitmiyordu canım aaaaa ben Sarp abimi tercıh ederdim yani.

''Radyoyu açarmısın'' dedim bir kaç dakika sonra ama tabiki de onun cccevabı dünden beliydi .

''Hayır'' tamam onlar haklı Masal kabul et tıpış tıpış evine git ve babanın annenin gönünü al ve yatağına yat tamamı bu kadar basit hatta o kadar uykum vardı ki şu an ikizim uyumuştu bile bende bacaklarımı kendime çektim önce ayakabılarımı çıkardım ve Miranın dizlerine uazandım zaten 3 dk sonra kendimden geçmiştim.

arabanın kapısı açıldığında birisi omzumu dürtüp duruyordu ama kalkmak istemiyorum en sonunda başarılı olamadığı için beni kucaına almıştı kokusundan anladığım kadarıyla Arastı  görünüşlerin aksine abimlerin hepsi ayrı güzel kokuyordu burnuma doluşan lavanta kokusuyla derin bir nefes almak istedim ama uyumadığım belli olurdu .yavaşta yatırıldığımda bu sefer babamın sesünü duydum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 5 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gece MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin