PART4

166 69 8
                                    

🩷Enjoy🩵

___________
~~~

هر سه در  ماشین نشسته بودند و راه خونه رو پیش میگرفتند. سوکمین رانندگی میکرد، جه‌مین روی صندلی مخصوص کودک عقب خوابیده بود و جونگهان با صدایی لرزون و چشمایی که اشک‌ ریختن رو تموم نمیکردن ، ماجرای تلخ امشب رو براش تعریف میکرد:

"فرض کن! با من عهد بست و بعد بهم خیانت کرد ،قلبم رو شکوند، خانواده کوچولومون رو نابود کرد و حالا با وقاحتی تمام برمیگرده به من میگه که میخواد  با دختر شریکش ازدواج کنم!! باورت میشه؟ شک ندارم که این همون دختریه که باهاش به من خیانت کرد. مرتیکه!!"

جونگهان وسط گریه هاش نفس عمیقی کشید و سوکمین برای اینکه آرومش کنه مدام دستمال کاغذی رو جلوش میگرفت‌‌.

"خب بعد از اینکه بهت گفت میخواد با اون دختره ازدواج کنه واکنشت چی بود؟"

جونگهان با دستمال کاغذی اشکاش رو آروم آروم پاک کرد و دوباره لحظه ای که سونگچول اون حرفا رو بهش زد رو یاد آوری کرد.

(فلش بک)

"قراره با دختر شریکم ازدواج کنم"

با شنیدن جمله آخر سونگ‌چول، دنیا برای جونگهان متوقف شد و حس کرد دیگه قادر به شنیدن هیچ صدایی نیست.

همه اون حرف‌ها، اون بحث‌ها، اون اشک‌ها و التماس‌ها در برابر این جمله کوتاه و بی‌رحم، هیچ بودند. حس میکرد قلبش از کار ایستاده و انگار صدایی در سرش فریاد می‌زد: 'نه، این امکان نداره!'

"چ.. چی گفتی؟"

صدای جونگهان لرزید. نمی‌تونست باور کنه مردی که روزی تمام دنیاش بود ، حالا با چنین بی‌ رحمی میخواد جای خالیش رو با یه نفر دیگه پر کنه.

درسته اون همسر سابقش بود
ولی تا این حد بی ارزش بود که بخواد به این زودی یه نفر دیگه رو جایگزینش کنه؟

سونگچول تار های مشکی موهاش رو آروم کنار زد و با کشیدن نفس عمیقی ادامه داد:

"میخواستم زودتر بهت بگم ولی فرصت مناسب گیر نمیوردم... به مادرم و سوکمین هم چیزی نگفتم چون اونها هنوز امیدوار بودن به هم برگردیم و  ترسیدم با فهمیدن این خبر ناراحتشون کنم"

"لعنت بهت"
گفت و دیگه سعی نکرد جلوی بغضش رو بگیره.

با چشمای اشکی مشتاش رو محکم به سینه پهن سونگچول کوبید و با گریه‌ی شدیدتر افزود:

"لعنت بهت! تو اصلا منو دوست داشتی؟ این قدر زود تونستی فراموشم کنی؟ یا از همون اول همه اون حرفا و قول‌هایی که داده بودی بهم دروغ بود؟ اگه قرار بود همچین آسیبی بهم بزنی پس چرا از اول با من ازدواج کردی!! چرا گذاشتی بچه دار بشیم!!"

dive into love | JeongCheolWhere stories live. Discover now