Siz:
Şaka gibi bana aletinin kopyası olan bir dildo mu gönderdin?X:
Hm hoşuna gitmedi mi?Siz:
Hayır.X:
Nedenmiş o?Siz:
SEN BENİM DIŞIMDA BAŞKASINA YAPMASI İÇİN YARRAĞINI ATMIŞSIN
NERESİ HOŞUMA GİTSİN?
BAKINCA AKLIMA GELİYOR SİNİRLENİYORUMX:
Özür dilerim bebeğim.Siz:
Of kıskandm
Olmz
Sdc bn grblrmX:
Evet bebeğim haklısın düşüncesiz davrandım.Siz:
Tmm
Adam ol
Neyse çok güzelmiş ama bu
Aşırı gerçekçiX:
Tam 26 cm değil mi?Siz:
Evett
Ama bunun kalınlığı
Şaka gibi
Gerçekten bu kadar uzun mu?X:
Evet.Siz:
Bu benim yumruğum kalınlığında neredeyse...X:
Senin elin minicik yavrum benim suçum değil.Siz:
NEYSE EVE DÖNÜNCE DENEYECEĞİM
AMA ŞİMDİ DERSE GİTMEM GEREK.X:
Video gelir mi?Siz:
Gelir aşkım geliirr
Şimdilik görüşürüüüzzzX:
Görüşürüz bebeğim.***
Son mesajada kalp atıp evden hızla koşarak çıkmıştım. Otobüs durağına vardığımda köşeye geçip beklemeye başlamıştım. Günlerim çok sıradandı ama o hayatımı renklendiriyordu.
Onun hakkında çok şey bilmesem bile neredeyse 5 aydır tanışıyorduk ve varlığı bile yetiyordu. Bana olan sevgisi, ilgisi o kadar hoşuma gidiyor ki tüm bu hayatta ailem ve Jisung olmasına rağmen yinede onları solluyordu. Bir akşam ansızın bana ayıplı bir fotoğraf atmış ve sapık olduğunu düşünerek onu engellemiştim. Ama bir kaç gün boyunca nereye baksam gözümün önüne o görüntü belirirken ister istemez etkilenmiş ve ona yazmıştım.
Tek bildiğim bana dediği aynı şehirde yaşadığımız ve benden hoşlandığı. Ha birde nefes kesici derecedeki aleti.
Bende ondan hoşlanıyordum bu yüzden beni görebilir düşüncesiyle her gün özenerek çıkıyordum evden. Hatta etrafıma bakınıp duruyordum ona göme umudu ile yanıp tutuşuyprdum. Ona körü körüne güveniyordum hatta karşıma çıksa pat diye sevgili olurdum çünkü gerçekten inanılmaz biriydi.
Tahminime göre benden büyüktü ama asla sorun değildi çünkü kafalarımız uyuyordu.
Otobüs sonunda geldiğinde hızla binip kartı basmıştım. Çok geçmeden fakülteme ulaştığımda direkt olarak bahçede oturan bizimkilere bakmıştım. Hyunjin ve Seungmin dışı herkes vardı.
"Günaydın! Diğerleri nerede?"
"Bilmiyoruz az önce Hyunjin içeri geçtiği gibi Seungmin'i kolundan tutup çekiştirdi." kaşlarım havalanırken birden Hyunjin yanımıza gelmişti. Beni görünce baş selamı verip diğerlerinin yanına geçti.
"Oğlum noldu lan birden çocuğu sikecek gibi kaldırdın?"
"O da bunu istemiyor mu zaten?" dedi Hyunjin cebinden bir sigara çıkarırken. Jeongin'in telefonu birden çaldığında Seungmin aradığı için hemen açmıştı. Hepimiz ona bakarken Hyunjin hiç oralı olmamış ve sigarasından aldığı dumanı havaya üflemişti.
Jeongin hızla ayaklanarak koşmaya başlamıştı. Herkes arkasından bakarken bakışlar bu sefer Hyunjin'e dönmüştü.
"Tam olarak naptın?" Chan sorduğunda Hyunjin ona hiç bakmadan konuşmuştu.
"Net tavrımı belirttim." ben şaşkınlık ile izlerken bakışlarımız Jisung ile kesişti. Bize fena dedikodu çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends - {Hyunlix}
FanfictionFelix her gün yazışıp sexting yaptığı adamın arkadaş grubundan biri olduğunu bilmiyordu.