***"Lütfen durma Hyunjin." içinde kayıp duran sıcaklıkla adeta bulutların üzerinde hissediyordu ve bu hisse tapıyordu.
İlk seferlerinden bu yana hep birbirlerine ahlaksızca dokunur olmuşlardı, bu ilişkilerini daha da derinleştirirken ikisininde en sevdiği şeylerden biriydi.
"Çok arsızlaştın sen." hırlarcasına konuşup sevgilisinin dudaklarına kapandıktan sonra içinden çıkmıştı. Felix inlerken Hyunjin ise kendini çekiştirmeye başlamıştı. Kendi eline kendini bıraktıktan sonra ellerini iyice kendi menisi ile ıslatıp ters yatırdığı Felix'in deliğine sürmüştü.
"Buna bayılıyorsun." derken parmaklarının üçünü genişlettiği deliğe sokup bu seferde öyle talan etmeye başlamıştı.
Duvarlarına baskı uyguluyor ve parmaklarını açarak deliğini daha da genişletiyordu. Bunu çok hızlı yapıyordu ve altındaki genç resmen kıvranıyordu.
İnlemekten bir hal olurken Felix tek yapabildiği kendini o parmaklara daha çok itmekti. Bir süre daha onu parmakladıktan sonra parmaklarını çıkarmış ve tekrar içine girmişti. Vuruşları her zamankinden daha fazla hız kazanırken Felix ise yatağa kendini bırakıyordu.
Onun altında ezilmekten, bu yatağı her defasında çığlıklarla kirletmekten oldukça haz duyuyordu.
Tekrar dolduğu hisseden Hyunjin bu sefer kendini içinden çıkarmamış ve içine kendini bırakmıştı. Vurgu yaptığı yer daha kaygan ve vıcık bir hal alırken bu hareketlerine daha bir hız kazandırmıştı.
İçinde bir süre daha dolandıktan sonra içinden çıkıp deliğine doğru eğilmişti. Kendi menileri ile kirli deliğe bu seferde dilini sokup tatmaya başlamıştı. Sarışın olan sadece aldığı tarifsiz hazzın tadını çıkarıyor ve sevgilisine güzel sesi ile eşlik ediyordu.
Hyunjin karşısındaki deliği öpüp, ısırıyor dilini içine sokup baskı uyguluyordu. Bunu nefesi kesilene hatta nefesi kesildikten sorna da devam ettirebilirdi. Tadı bağımlılık yapıyordu ve Hyunjin asla durmak istemiyordu.
Ağzına dolan kendi menilerini yutup soluklanmıştı. Bu sefer deliğinden başlayarak kalça yanaklarını öpmüş ve tüm bacaklarına öpücüklerini bırakmıştı. O kadar güzeldi ki dokunulmadık yer bırakmak istemiyordu.
"Çok güzelsin sevgilim."
Felix bununla yüzünü yasladığı yataktan kendini dikleştirip ona hayran gözlerle bakan adama bakmıştı. Sevgilisine kocaman gülümseyip pozisyonunu bozmuş ve boynuna atlayarak ona sıkıca sarılmıştı. Boynuna kokulu öpücükler hissederken bununla huylanmış ve geri çekilmişti.
"Hadi duş alalım yoruldum!" diyerek yataktan ayaklanmıştı. Beraber duşa girip birbirlerini yıkadıktan sonra kıyafetlerini giymiş ve salona geçerek yemek sipariş etmişlerdi.
"Hangi filmi açayım?"
"Fark etmez."
Bununla beraber Hyunjin spiderman açmıştı. Yemek gelene kadar sarılarak birazını izlemişlerdi.
"Aşkım şimdi beni kedi ısırsa ben kedi mi oluyorum böyle?" gelen tatlı soru ile gülüp sevgilisinin burnunu öpmüştü Hyunjin.
"Kedi gibisin zaten." Felix aldığı cevapla memnun olup sevgilisinin göğsüne daha da gömülmüştü.
"Kalp ritimlerini dinlemeyi çok seviyorum." diyerek kalbinin olduğu yere bir öpücük kondurmuştu Felix.
Bu hareketiyle Hyunjin sevgilisinin çenesini yakalayıp yüzünü kendine çevirmişti. Dudaklarına bir buse konduracağı sırada kapının çalması ile kaçamak bir öpücük verip mecburen kalkmıştı. Felixte filmi kapatırken gelen sıcak yemek için masada yer açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends - {Hyunlix}
FanfictionFelix her gün yazışıp sexting yaptığı adamın arkadaş grubundan biri olduğunu bilmiyordu.