Elimdeki kumanda ile odamdaki ledleri mor renge ayarlamış ve yatağıma geçmiştim.Yatağa yaslı olan büyük ayıcığı alıp üzerine otururken komidindeki bana gönderdiği dildoya bir bakış atmıştım.
İlk deneyişim olacaktı ve cidden uzun zamandır mastürbasyon yapmadığım için zorlayacak gibiydi.
Altımdaki ayıcığa usulca sürtünmeye başlarken yetmediğini düşünerek hafiften üstünde zıplamaya başlamıştım.
Bir sulanma bile olmazken üstümdeki kıyafetlerden dolayı olacağını düşünüp altımdaki şortu iç çamaşırım ile birlikte indirmiştim.
Aletim düz bir şekilde dururken elimi arkama atıp deliğimi yoklamıştım. Hissettiğim kuruluk ile parmaklarımı dilim ile ıslatıp deliğime sürmüştüm.
Ayıcık hala altımdayken sürtünmelerime devam ettim. Yine hiçbir şey olmazken yandan telefonumu alarak hızla bir porno sitesine girmiştim.
Normalde bu anlarda bana fotoğraf atarak yardımcı olurdu ama aramız şuan soğukken böyle birşey isteyemezdim.
Bir kaç video izledikten sonra da hiçbir hareketlilik sezmezken oldukça bozulmuştum. Normalde hızlı etkilenen birisiyimdir ama şuan ne olduğunu anlamış değildim.
Bana önceden attığı bir kaç fotoğrafı galerimde biriktirdiğimden hemen onları açıp bakmaya başlamıştım. Bakarken sürtünmeyi kesmiş ve parmaklarımı deliğimin etrafında gezdirmeye başlamıştım.
Okşayışım ve onun fotoğrafları işime yararken az çok aletimin kalktığını hissediyordum. Bir parmağımı içime gönderip yumuşak bezelerimde gezdirirken etkilendiğim noktayı arıyordum.
Her seferinde bulamayışım yine aynı sonucu verirken çok bile beklediğimi düşünerek komidindeki kalın, bir o kadar yumuşak olan gerçeğinden farksız olan dildoyu almıştım.
Ağzıma sokarken emip ısırıyordum. Bir süre ağzımda gezdirip ıslatırken dizlerim üstüne yükselip tişörtümü sıyırmış ve ucunu ağzıma sokmuştum.
Dildoyu kalçamda gezdirirken diğer elim ile popo yanaklarımı aralayıp deliğime sürtmüştüm. Başını döndürerek sokarken deliğimin anında onu sarması ile gözlerimi sıkıca kapatmıştım.
Yavaşça itmeye devam ederken biraz acı hissediyordum. İlk defa deliğime bu kadar kalın birşey sokuyordum. Ne kadar hoşuma gitse de acısını görmezden gelemeyerek ağzımdaki kumaş ile boğukça inlemiştim.
İçimde hareket ettirmeye başladığımda gözlerimi açmıyordum.
İçimde yavaşça hareket ettirirken bilinç altım bana oyun oynuyormuş gibi bazı şeyler gözümün önünde canlanmıştı.
Gözümün önüne geçen gün Hyunjin'in dondurmayı yalayışı geldiğinde gözlerimi aralamıştım.
Ağzımdaki kumaşı bırakırken daha da kalkmış olan aletime bakmıştım. Elimi durdurduğumda deliğimin yandığını hissettim.
Bu sefer gözümün önüne dudağımın kenarına dokunuşu gelirken ister istemez elim oraya gitmişti.
İnadınaymış gibi aletim daha da kalkarken zor durumda olduğum için dildoyu tekrar tutup hareket ettirmeye başlamıştım.
Düşündüklerim ile sertçe yutkunurken aslında Hyunjin'in çok sexy bir adam olduğunu fark ettim.
Belli olan tarzı, kolarının sıkılığı, kemikli elleri, kalın baldırları, dolgun dudakları...
Herşeyi ile etkileyiciydi ve beni fena hale sokmuştu.
İşime onu düşünerek devam ederken gözlerimi kapatıp kalın baldırlarını düşünmeyi sürdürdüm.
Tanrım!
Yatağa kendimi bırakırken daha yeni başlamama rağmen oldukça boşaltmıştım.
Gözlerim kararır gibi olurken elime hızla telefonumu alıp Hyunjin'in adını ve soyadını sosyal medyada aratmıştım.
Yüksek takipçili hesabı karşıma çıkarken hızla önceden attığı hikayelere göz gezdirmeye başlamıştım.
Gömlekli bir fotoğrafına denk gelirken parmaklarım kaydırmayı bırakarak o fotoğrafa takılmıştı.
Dildonun hala içimde oluşu ile fotoğrafı incelerken yavaşça olduğum yerde zıplamaya başlamıştım.
Kalın dildo içimde kayıp dururken hafifte olsa vuruşlar çok hoşuma gidiyordu.
İster istemez onun sexte nasıl olabileceğini düşünürken ağız sulandıracak türden hayallere kapıldığımı fark ettim.
Fotoğrafa tekrar tekrar bakarken belini saran kemerin ardını çok istedim.
Onun güzel sesi ile inlemesini duymayı çok istedim. Beni ağlatmasını, içimi yırtmasını istedim. O an o kadar şey istedim ki telefonumun ekranına geldiğimi rahatlayınca anladım.
Anında büyü bozulmuş gibi içimdeki dildoyu çıkarmış ve telefonumun ekranını kapatmıştım.
Ben ne yapıyordum?
Az önce resmen arkadaşımı arzulamıştım ve utanmadan fotoğrafının üstünde kendimi bırakmıştım.
Aldığım zevki düşünürken ne kadar yanlış yaptığımı yeni algılamıştım. Başkasına onu sevdiğimi söyleyip dururken başkasının adını sayıklamak içimi garip yaparken ihanet edenlerden olmak istemedim hiç.
Banyoya geçip soğuk su ile bedenimi yıkarken sadece zihnimin durmasını istiyordum.
Siktir, resmen az önce arkadaşımı düşünerek kendimi memnun etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends - {Hyunlix}
FanfictionFelix her gün yazışıp sexting yaptığı adamın arkadaş grubundan biri olduğunu bilmiyordu.