مقدمه‌ی فن فیک نهنگ 52 هرتز

324 24 7
                                    

تیزر نهنگ 52 هرتز:)🩵🐋

همیشه حس نهنگ 52 هرتز رو داشتم، هیچکس نبود که  صدامو بشنوه، حتی کسی که نزدیکترینم بود.فریاد های بی صدای من در سکوت پرهیاهوی اموج به فراموشی سپرده می شد. تو امواج طوفانی اقیانوس در پی پیدا کردن تو با تمام وجود فریاد زدم آخرین امیدم فریادهای دردمند و بی صدام بود اما فریادم به صخره های سکوت برخورد کرد و انعکاس اش تنهایی ابدی ام رو بهم گوش زد کرد.
تو پیدا شدی اما نه عاشق، چشم هات که زمانی دیوانه وار عاشقشون بودم پر بود از نفرت، نفرت تهی کننده قلب من از زندگی...
زمانی بوده که تو حس کنی که عاشق من هستی؟! ولی چشم هات که از نفرت لبریز شده نشونه خوبی برام بوده که تو حتی برای زمانی اندک به من حس خوبی داشتی...من از سکوت پرهیاهویی پر شدم که از چشم هام لبریز میشه و مروارید مانند در عمق تیره اقیانوس آروم می گیره. اگه زمانی اون مروارید هارو بهت نشون میدادم می تونستم ثابت کنم که چقدر دوست ات دارم ولی صد حیف که من هیچ وقت هیچ زمانی برای بدست آوردن هیچ چیز ارزشمندی نداشتم.
تمام دارایی های باارزش من همراه با اون مروارید ها در کف اقیانوس آروم گرفته و هیچوقت هیچکس قرار نیست اون هارو ببینه.
نمیدونم چیشد و چه اتفاقی افتاد که تو شدی جفت نهنگ 52 هرتزی که هیچکس امیدی به برهم زدن تنهایی اش نداشت!
وال آبی من، نکنه دلت برام سوخت که باهام توی رابطه موندی؟! نکنه یه روز بفهمم دلت با من نبوده و صدام به گوش هات نمی‌رسیده؟
اگه همچین روزی باشه بدون حتی یک ناله چشم هامو میبندم و از این اقیانوس سردو تاریک که جز وحشت و غم چیزی بهم نداد، خدا حافظی میکنم...
دیدارمون باشه برای دنیایی دیگه، جور دیگه و شاید با صدایی دیگه!

کاپل: نامجین، سپ
ژانر: عاشقانه، غمگین، درام، اسمات
🐋🩵

🐋Whale 52 hz🐋Where stories live. Discover now