25

162 7 2
                                    

Maty:

Od té párty semnou nemluvila, vlastně jsem ji ani nedivil. Vím, že jsem to trochu přehnal, ale zjistil něco, co bylo kurva špatný. Zjistil jsem, že Dom vsadil s kapitánem fotbalu, že do konce školy dostane Lily do postele. Nevěděl jsem jak ji to říct. A tak jsem ji z bezpečné vzdálenosti sledoval a hlídal. 

Potkali jsme se v gymu a když jsem odcházel, přišla, aby mi řekla, že spolu nic nemají. Věděl jsem, že by mi nelhala ale i tak jsem strašně žárlil a řekl jsem ji ať si na Doma dává pozor, že není ten za koho se vydá. Věděl jsem, že ji tím matu, ale neměl jsem čas jí to vysvětlovat tady a teď. Měl jsem strašnou chuť ji políbit a ještě větší chuť tomu debilovi rozbít hubu, za to že se neumí chovat.

Další den jsme měli generálku skrz ty tance a pak jsem šel i přes zákaz učitelů cvičit, Potřeboval jsem to ze sebe nějak dostat. Vrátil jsem se domů, až pozdě večer a když jsem otevřel dveře od bytu, viděl jsem tak dámské boty. Věděl jsem do vteřiny čí jsou, ale nebylo mi jasné co tu dělá. Když jsem viděl jak usnula na gauči, vzal jsem ji do ložnice, vypnul telku, převlékl se do pyžama a lehl si k ní. Jakmile mě ucítila, hned se přitulila. 

"Čekala jsem tu na tebe, musím ti něco říct" řekla v polospánku. Jelikož jsem ji už nechtěl budit, řekl jsem ji, že to počká do rána a dal ji pusu na čelo. Jakmile to ucítila, usmála se a to donutilo k úsměvu i mě. Dlouho jsem se takhle dobře nevyspal. Miloval jsem, když jsem spali spolu, vždy se mi hned lépe usínalo.                                                                                                                                                      Ale když jsem se ráno, probudil, už vedle mě neležela. Cukl jsem sebou, protože jsem doufal, že ji tady najdu až vzbudím. Jen co jsem vešel do kuchyně, usmál jsem se. Viděl jsem hromadu lívanců a tancující Lily u mě v kuchyně. Pozoroval jsem ji tak 5 minut než si mě všimla. 

"Dobré ráno" řekla celá červená, když si vyndala moje sluchátka.

"Ahoj" řekl, jsem protože jsem se bál co se stane teď.

"Udělala jsem snídani" řekla stydlivě a posunula jeden talíř ke mě.

"Děkuju, miluju tvoje lívance" řekl jsem jí upřímně a ona se začervenala ještě víc. Něco se mezi námi změnilo.

"Promiň, že jsem ti sem včera tak vpadla, ale myslela jsem, že za chvíli přijdeš" 

"V pořádku, nic se nestalo"

"Chtěla jsem s tebou mluvit"

"Jo já vím, tak povídej"

"Promiň, ale teď nemůžu. Za chvíli začíná škola a já musím domů, pro šaty na večer"

"Aha"

"Promiň, ale najdu si tě někdy během dne" řekla, strčila si poslední sousto do pusy, posbírala všechny věci do kabelky a obula si boty. Už jsem myslel,  že mi neřekne ani blbé ahoj, ale vrátila se a dala mi rychlou pusu na čelo.

"Děkuju" řekla mi ve dveřích a zabouchla za sebou. 

Dojedl a začal si balit věci. Nasadil jsem si u toho sluchátka co ještě před chvíli, měla Lily a pustil si naší oblíbenou písničku. Mercy od Shawna.

You've got a hold of me
Don't even know your power
I stand a hundred feet
But I fall when I'm around ya
Show me an open door
Then you go and slam it on me
I can't take anymore
I'm saying, baby
Please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy, mercy on my heart?
Would you please have mercy, mercy on my heart?
I'd drive through the night
Just to be near you, baby
Heart open, testify
Tell me that I'm not crazy
I'm not asking for a lot
Just that you're honest with me
My pride is all I got
I'm saying, baby
Please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy on me
I'm a puppet on your strings
And even though you got good intentions
I need you to set me free
Would you please have mercy, mercy on my heart?
Would you please have mercy, mercy on my heart?
Consuming all the air inside my lungs
Ripping all the skin from off my bones
I'm prepared to sacrifice my life
I would gladly do it twice
Consuming all the air inside my lungs
Ripping all the skin from off my bones
I'm prepared to sacrifice my life
I would gladly do it twice
Oh, please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy on me?
I'm a puppet on your string
And even though you got good intentions
I need you to set me free
I'm begging you for mercy, mercy
I'm begging you, begging you, please, baby
I'm begging you for mercy, mercy

Ooh, I'm begging you, I'm begging you, yeah 

Ve škole jsme se s Lily několikrát potkali, ale nikdy jsme nebyli sami a nebo hned zazvonilo. Sice jsme se už neučili, ale i tak jsem museli být v té správné třídě. Den už se blížil ke konci, takže se blížilo i naše taneční vystoupení. Spousta rodičů, už teď čekali v hale a čekali jak se jejich děti předvedou. My jsme šli až poslední, protože jsme měli pomalé tance a ne žádný hiphop atd. Když jsem viděl Lily v modrých šatech, ó můj bože. Byla nádherná. Vypadala jako princezna. 

"Moc ti to sluší" řekl jsem jí potom co jsem na ní asi 2 minuty zíral s otevřenou pusou. 

"Děkuju" řekla a ještě se otočila dokola. 

My basketball boysKde žijí příběhy. Začni objevovat