5

279 6 0
                                    

Lily:

Před 5 minutami začala matika, snažím se dopočítat poslední příklad, ale moc mi to nejde. Celou neděli jsem se to učila, ale teď mi to nějak nejde. Matika je hold hrozná, díky bohu ale zítra začíná červen, takže za chvíli skončí škola. Zamyslela jsem se nad tím co budu dělat v létě, až jsem skoro zapomněla že mám poslední tři minuty. Protože tohle léto bude pár posledních bezstarostných dní před maturitou.

Dneska jsem byla celkově úplně mimo. Včera jsem se trochu chytla s rodiči. Zase. Hádáme se v podstatě kvůli každé blbosti, protože mám občas pocit, že je to naše jediná konverzace. Když se nehádáme, nemají na mě skoro čas a nevěnují se mi. Už jsem si na to docela i zvykla, ale občas mám takové stavy, kdy bych chtěla obejmout, pohladit a přijít za nimi, když mě něco trápí.
A navíc mi Maty teďka přišel nějaký divný, takže se ho musím pak zeptat. Od té párty je takovej. Trochu se bojím co se tam stalo.
Rychle jsem dopočítala poslední příklad a odevzdávala to se zvoněním. Další hodina mi odpadla, tak jsem šla najít Matyho abychom si zašli na oběd. Protože bohužel nejsme ve stejné třídě.

"Ahoj Maty" Skočila jsem mu do náruče.

"Ahoj Lily co potřebuješ?" Zeptal se mě.

"Odpadla mi poslední hodina, tak jsem si říkala, že bychom si zašli na oběd, co ty na to?"

"Promiň, ale nemůžu, zajdem jindy jo" Řekl a už utíkal na konec chodby.

Vážně nevím co se s ním děje. Musím se ho pak zeptat. Šla jsem teda najít holky ze třídy, abychom si zašli na oběd spolu. Pak už jsem si jen sbalila věci a šla domů. Příští týden nám začnou ty hodiny tanečních. Paní učitelka rozhodla, že uděláme několik skupin po třech. Jedna holka a dva kluci. Ideálně to prý vyjde, protože zbytek holek si musí natrénovat něco s roztleskávačkami. Prý nám během pátku oznámí ty skupiny po třech. Ještě něco rychle dodělám do školy a pak už si jen píšu s Max. S Max jsme kámošky už tak 3 roky, celé to začalo tím, že jsme si spolu sedly na začátku v prváku a držíme spolu do teď. Nejsme úplně nejlepší kámošky, protože obě máme nějakěho kamaráda, který se tomu přibližuje víc. Já mám Matyho a ona má svou sousedku, kterou ale zatím neznám, protože nechodí k nám do školy.

Pak už si jen zajdu do sprchy, umyju si vlasy, udělám si hygienu a převleču se do pyžama. Kouknu na počasí a zjistím, že zítra má být už dost teplo na kraťasy. Kouknu do skříně a chvíli se tam přehrabuju, až nakonec vytáhnu modrý top a černý džínový kraťasy. Pak už jen napíšu Max a Matymu zprávu na dobrou noc a vezmu si knížku u které pomalu usínám.

My basketball boysKde žijí příběhy. Začni objevovat