Lily:
Sice jsem Nickovi neřekla co se mi děje, ale i tak mi dost pomohl, což jsem hodně oceňovala. Rozhodli jsme se, že uděláme spontánní párty u mě, protože rodiče zase nejsou doma. Rychle jsme to ještě napsali klukům z basketu a pár holkám. Spousta lidi napsalo, že dorazí i když byly překvapeni. Nedivím se jim, protože ve škole jsem měla pověst tiché děvky. Tichá jsem byla to jo a ta druhá část přezdívky vznikla protože jsem jediná holka se kterou se kluci baví a ne jen spí.
"Píše mi Maty" řekl Nick po cestě domů a mě se málem zastavilo srdce.
"Aha a co?" zeptala jsem se a bála se odpovědi.
"Píše: to si na mě zapomněl a nebo si mě naschvál nepozval na tu párty?" řekl mi a hned vzápětí se mě zeptal jestli jsem ho nepozvala.
"No víš já myslela, že ty píšeš klukům, tak jsem mu nepsala no" řekla jsem mu z části pravdu. Z té druhé části chci se opít a být chvíli v klidu, protože nemůžu dostat z hlavy tu scénu z chodby.
"Tak já mu napíšu jo? Nebo nemám?" řekl mi a zkoumal můj obličej, protože věděl, že je něco špatně.
"Hmm" řekla jsem mu, protože jsem mu nechtěla lhát, ale ani jsem to nechtěla řešit.
"Dobře řeknu mu, že jestli chce ať klidně přijde, dobře?" řekl starostlivě.
"Oki, děkuju" řekla jsem mu a doufala, že Maty nepřijde. Tohle se stalo poprvé. Vždycky byl Maty první komu jsem psala, ale strašně mě zranilo, že mi neřekl o té holce. Myslela jsem, že si říkáme všechno, ale asi jsem se spletla. A pokud vím i obyčejní kamarádi si říkají kdo se jim libí, takže my teď už nejsme nejlepší přátelé, jenže my nejsme ani přátelé. Očividně.
"Přespíš u mě?" zeptala jsem teďka já.
"A můžu?" zeptal se nevěřícně.
"Jistě" řekla jsem mu s úsměvem.
"Moc rád, jen si skočím ještě ke mě pro věci jo"
Po dvou hodinách
Zrovna jsme s Domem dokoukali nějakou pohádku, když v tom se začal přibližovat a když měl obličej těsně u mého, nahnul se ke mě.
"Teď něco pustím já" pošeptal mi a vzal mi ovladač z ruky. Když viděl jak se začervenala zasmál se.
"Copak zlatíčko, chceš něco?" zeptal se mě svůdně. Nechtěla jsem aby mu to prošlo a tak se rozhodla, že budu trochu provokovat.
"Jen si zajdu na záchod, vyber zatím nějaký ten film, jo a ať to stojí za to" řekla mu a odběhla do pokoje pro sexy prádlo. Pak už jsem jen rychle zase přiběhla dolů a zjistila jsem, že pustil 365 dní. Po asi půl hodině jsem si všimla, že se mu trochu v kalhotech rýsuje boule. Tohle je ten ideální čas.
"Když tak si zajdi na záchod ulevit, jestli potřebuješ" řekla jsem mu s nevinným úsměvem.
"Nebuď drzá holčičko, ještě mi můžeš pomoct ty totiž" řekl mi, posunul mě vedle sebe na sedačku a dal si mou ruku do rozkroku.
"To není zlý" řekla jsem mu provokativně.
"Říkám ti nebuď drzá, nebo ti naplácám"
"Tak tomu trochu pomůžeme ne?" řekla jsem mu a stáhla si tílko. Nemám velká prsa, ale i tak se mu zadrhl dech a hned mi chtěl rozepnout i podprsenku. Chytla jsem mu ruku, vypla telku a už ho tahala nahoru do pokoje. Jen jsem zavřela dveře, otočila se a narazila do hromady svalů. Uvěznil mě mezi svým tělem a dveřmi. Myslela jsem, že mě začne líbat na krku.
"O co se snažíš co?" pošeptal mi a strčil mi pramen vlasů za ucho.
"Nic po tobě nechci, chci ti jen něco ukázat" pošeptala jsem mu zpátky.
"A teď si lehni na postel" řekla jsem mu a strčila do něj, jenže s ním to ani nehnulo.
"Že si to ty tak fajn, ale nezapomeň, kdo tady rozkazuje" řekl mi ale šel k posteli. Dokud si pořádně nelehl nezpustil ze mě oči.
"Jediný pravidlo, nedotkneš se mě ano? Nechci se s tebou totiž teď vyspat" když jen omámeně kývl, šla jsem k němu a sundala mu kraťasy. Když jsem viděla obrys přes trenky, hned mě napadlo, že Matyho má o něco větší. Zahodila jsem jeho kraťasy i moje. Když jsem před ním stála jen ve spodním prádle, pomyslela jsem si jak snadné je kluky dostat do stavu, že jim mozek nemozkuje. Hra začíná.
ČTEŠ
My basketball boys
RomanceUkázka: "Dneska mám narozeniny" řekla a zavrtěla se mi na klíně. "No já vím, že máš no" řekl jsem a chytil ji za boky, aby se nemohla dál vrtět. "Takže bych měla dostat dárek, že. A navíc jsem oslavenec, takže bys mi měl splnit přání" "A co si přeje...