13

237 6 0
                                    

Maty:

Těšil jsem se, že ji udělám radost, jenže to co jsem viděl mě dost zarazilo. Po tom včerejšku jsem si naivně myslel, že ke mě možná taky něco cítí. A chtěl jsem ji to říct, ale jestli něco peče s Nickem, nebudu se jim do toho plést.

"No tak pojďte dál" uhnul jsem jim ze dveří, aby mohli projít. Lily se na mě hned smutně koukla, ale o lítost nestojím, tak jsem uhnul pohledem a odešel někam mezi lidi. Celou dobu jsem se ji vyhýbal. Dokud to jen šlo. Nakonec jsme se večer potkali v bazéně. Když jsem ji viděl v těch plavkách, vzpomněl jsem si jak včera v tuhle chvíli ležela pode mnou jen ve spodním prádle. Hned jsem byl tvrdej. A vsadím se, že jsem nebyl sám, protože jen co si sundala ty šaty, všichni kluci čuměli, že jim oči skoro vypadly. Skočila ukázkovou šipku a Dom hned za ní. Našel jsem si volné lehátko a vyškrábal se na něj. Po asi 10 minutách mě někdo shodil.

"Kterej debil?!" zeptal jsem se výhružně.

"Já" řekl hlas, který bych poznal vždycky.

"Hej to není hezké, víš že na tebe se zlobit nedokážu" řekl jsem ji.

"Já vím" řekla a šla směrem ke mě.

"A víš co taky vím?" řekla a celou dobu se mi koukala upřeně do očí.

"No co víš?" zeptal jsem se s zájmem a chtíčem v očích.

"Že mě dneska ignoruješ a navíc chci ti něco vysvětlit" řekla potichu, aby to nikdo jiný neslyšel. Seděl jsem na sedačce v bazénu a ona ke mě připlavala.

"Mě nemusíš nic vysvětlovat, nic mi do toho není. Jen si dávej prosím pozor, nechci aby ti ublížil" řekl jsem a chtěl odejít. Když v tom mě chytla za ruku a zastavila. Donutila mě si sednout a sedla si obkročmo na mě. Malej Maty si to samozřejmě moc dobře uvědomoval. Ale teprve teď mi došlo, že je trošku opilá.

"Dneska mám narozeniny" řekla mi a zavrtěla se mi na klíně.

"No já vím, že máš no" řekl jsem a chytil ji za boky, aby se nemohla dál vrtět.

"Takže bych měla dostat dárek, že. A navíc jsem oslavenec, takže bys mi měl splnit přání"

"A co si přejete madam?" zeptal jsem a čekal co z ní vypadne.

"Vyspi se semnou" pošeptala mi do ucha.

"Promiň, co jsi říkala? Asi jsem ti nerozuměl" zeptal jsem se, protože rozhodně nemohla říct to co jsem slyšel.

"Slyšel jsi dobře" řekla a začala mě líbat na krku.

"To nemůžu, to nejde. Jsi opilá a máš kluka" řekl jsem, opatrně jsem ji ze mě shodil a přeplaval na druhou stranu bazénu, kde stejně bylo míň lidí. Sedl jsem si tam na okraj a nechal se masírovat od trysky. Jenže sotva co jsem si sedl, Lily už byla zase u mě. Chtěl jsem ji říct ať toho nechá, ale byla rychlejší.

"Tak zaprvé kluka nemám, zadruhé opilá nejsem. Měla jsem jeden drink. A navíc mám narozky, takže bys mi měl splnit to co chci, ne? Vím, že si myslíš že je to chyba a že toho budu litovat, ale ne. Chci to mít spojený s dneškem a s tebou. Ale jestli ti to dělá tak moc velký problém, řeknu si Nickovi. Ten nevypadá, že by mu to dělá problém. " dokončila svůj monolog a začala se zvedat. To se mi ale teda vůbec nelíbilo. Chytil jsem ji pod kolenem a přehodil si ji na sebe. Provokativně se usmála a zavrtěla se mi na klíně.

"Neprovokuj nebo uvidíš" zašeptal jsem ji do ucha. A políbil jsem ji na tvář. Chytla mě kolem krku a přitáhla si mě k rtům. Začali jsme se líbat, když v tom se nad námi objevil ohňostroj. Odtáhl jsem a zvedl ji hlavu, aby se koukala. Přivinula se mi do náruče a já ji objal. V životě jsem nic tak romantického nezažil. Dal jsem ji ještě rychle pusu do vlasů, protože ohňostroj končil a já se trošku bál co se bude dít teď.

"Musím jít ještě za holkama, ale pak si tě najdu jo" dala mi pusu a odešla. Pak už jsem jen sledoval jak mi ten její zadek mizí z dohledu. Jenže jsem nebyl jediný kdo sledoval jak v plavkách odchází a to se mi nelíbilo. Chtěl jsem aby každý věděl, že je moje. Chtěl jsem se k ní hrdě hlásit. Chtěl jsem ji přede všemi držet za ruku a líbat ji. Ale dokud se sama od sebe motá kolem Dome, nebudu jim to kazit.

Vylezl jsem asi dvě minuty po Lily a šel uschnout. Nakonec jsem si zalezl do jejího pokoje, abych se převlékl. Když už jsem měl kraťasy a košili, vydal jsem se za všema dolů. Tam už byla párty a spousta lidí bylo na mol. Začala tam hrát hlasitá hudba a spousta lidí spolu tancovalo. Holky se tam kroutili a předváděli. Kluci koukali a někteří dokonce i slintali. Když jsem viděl Lily s Max jak spolu kráčí po schodech, málem mi oči vypadly. Max na sobě měla modrou sukni a pruhované tričko, zatímco Lily červenobílé šaty. Byly krátké a uplé. A na pravém stehnu měla rozparek. Dokonce si vzala i podpatky. Když sešla ty schody, šla ke mě. S klukama jsme si posedali do kroužku a Lily si vlezla mezi nás. Pomalu jsem ji ruku položil na stehno a začal ji hladit. S každým pohlazením jsem ji zajel rukou víc do klína. Zatím mě neodstrčila, ale věděl jsem že je to jen otázka času. Co jsem tak koukal kolem sebe, spousta lidi už i někde na zemi podřimovalo.

"Omlouvám se, ale už jsem unavená, půjdu si lehnout" řekla, když se zvedala a odcházela pryč. Když zjistila, že za ní nejdu, vrátila se, chytla mě za zapěstí a trvala na tom, že musím jít taky. Očima jsem ji naznačil, že nás kluci sledují.

"Pojď ukážu ti, kde budeš spát, protože nechci abys mě pak vzbudil. Pak si klidně užívejte do rána" řekla mi a už mě tahala po schodech.

My basketball boysKde žijí příběhy. Začni objevovat