0.6

121 12 54
                                    

Bu aradaaaa hastanede konuşulanlar Fransızca ama üşendim ayol ne yapayım neyse işte siz öyle hayal edin

Yani burdan ne çıkarıyoruz kocamınizin Fransızcasida varrrrr

Neyse hade bölüme geçin sizz

Ve okuyup olamayanlara söylüyorum üzüyorsunuz bea oy vermek bu kadar zor olmamalı..

İlahi bakış açısı

Ateş karşıdaki keskin nişancı tarafından ayarlanarak vurulmuş şimdi de bilinci yerinde olduğu için acı çekiyordu.

Karnından vurulmuştu..

Bu çatışma bilerek ayarlanmıştı. Bir nevi Kuzeyin gözünü korkutuyorlardı.

Ateşi öldürmeyecek ama çok acı çekmesini sağlayacak bir bölgeden vurmuş,piskopat gibi keyif almıştı bundan..

Kuzey ise hâlâ dışardaki ayarlanan adamlarla uğraşıyordu kendi adamlarının yanında.

Çocuk sayılırdı ilk eline silah verdiklerinde..

Bu yüzden bilgisi ve yeteneği oldukça fazlaydı.

Ama şuan ateşin vurulduğunu üstüne birde acı çektiğini bilmiyordu..

Bilse belki şuan ortalığı ayağa kaldırmıştı bile..

Aslında çoğu kişinin planı vardı Ateş ile..

Ama aralarında asla öldürme yoktu. Hatta hepsi ne kadar düşman olsalar bile Kuzeyi hiç çekemediklerinden ve başarısını kıskandıklarından anlaşmışlar ve sonunda sadece ateşin acı çekmesine karar kılmışlardı..

Çünkü Ateş acı çektiğinde Kuzey de acı çekiyordu ve bunu hepsi anlamıştı..

Aradan yani tamına 13 dakika geçmiş, Ateş acı ile yerde kan kaybediyordu. Çok tehlikeli bir yerden vurulmuştu..

Rahmine çok yakın bir bölgeydi..

Artık istediklerine ulaştıklarından geri çekilmişlerdi.

Tabi Kuzey arkalarından adamlarını göndermişti bu işin arkasinda kimin olduğunu öğrenmek için

Kuzey yukarı çıkıp kapı tıkladı üç defa. Belki müsait değil diye düşünmüştü..

Ama içerden ses gelmeyince direkt odaya baskın yaparmışcasına girmiş yerde bilinci açık bir şekilde karın bölgesinden vurulmuş bir Ateş görmüştü.

Evet düşmanları ve onu sevmeyen herkes doğru gözlemlemişti..

Kuzeyin canı çok acıyordu Ateşe herhangi bir zarar gelince..

Şimdiki gibi...

Yanına gidip eğildi hemen kurşun hâlâ içinde olduğundan çok ani hareket ettiremezdi. Yoksa daha da canı acırdı..

İlk başta bilincinin açık olduğunu görünce elini yüzünün iki tarafına bırakıp

"İyisin güzelim iyi olucaksın biliyorum acı çekiyorsun..dayan güzelim sen güçlüsün dayan.."

Sanki Ateşe değilde kendine söylüyordu güçlü biri olduğunu..

Ateşi kaybetme düşüncesi..

Ona dünyada cehennemi yaşamak gibi bir anlama varıyordu..

Ateşin ise gözlerinden durmaksızın yaşlar geliyordu..

Çok acı çekiyordu

"C..canım..ço..k" cümlesini tamamlayamıyordu..

Kocammış/TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin