Okuduğum yazıyla yüzümü buruşturdum. Cidden ülkemizin durumu yerlerdeydi be..
Ecem hemen televizyonu kapattı "böyle şeyler yüzünden piskolojimiz bozuldu lan kalk azcık dışarı çıkalım"
3 gün olmuştu..
Ecem cidden samimi, sıcakkanlı bir kızdı. Şimdi akşam yemeği yemiş televizyon izlerken çıkan haberlere üzüldüğümden yine dışarı çıkarmaya çalışıyordu beni.
"Off nereye gidiyoruz yine Ecem?" Göz devirip "bir arkadaşım evinde kutlama veriyor ve itiraz hakkın yok hayatım hadi odana göndereceğim elbiseyi giyersin" deyip yukarı çıktı.
Oflayıp odama geçtim bende. Hem kafam dağılması iyi olurdu..
Beş, on dakika sonra bir elbise getirmişti hizmetli abla.
Teşekkür edip kapıyı kapattım.
Cidden Ecem beni düğüne mı götürüyordu?!
Bir kere bununla rahat bile edemem
O sırada yan odadan Ecemin bağırış sesi geldi "o elbise giyilecek!"
Allah'ım bana sabır ver..
El mecbur giymeliydik..Siyah dar dizlerimde biten bir elbiseydi.
Altına da siyah bir topuklu vermişti.
Giyinince Ecemin odasına gittim
Beko görünce "kızım sen böyle şeyler neden giymiyorsun yahu" dedi ona baktığımda kırmızı diz üstü dar bir elbise giymiş sarı saçlarını açık bırakmış çok güzel olmuştu.
"Güzeliz ama birazcık renk katalım kendimize ayol" diyip kolumdan çekiştirdi.
İlk kendine makyaj yaptı sonraysa bana
Toplu saçımı da bir çırpıda açıp düzeltti.
"Vee hazırızzz" dedi.
Heyecanlı haline gülümseyip ayağa kalktım. Bu topuklu bugün bitirecekti beni..
Aşağıya inip bir şoförün arabasına geçtik.
Arka koltuğa otururken Ecem istediği şarkıları şoföre açtırıyordu.
Açtığı şarkı Ecemden beklenmeyen bir şarkıydı gerçekten.
Ablan bin yaşına da gelse taş istemişti. Cidden dayanamayıp bir kahkaha patlatmıştım.
Bide şarkıya eşlik ediyordu ve gülmekten yığılıp kalıcaktım
Çabala ama boşş
"Boş boş boş boşş"
Pırlanta gibi parlıyorum
"Çok çok çok cokkkkkk"
Taş gibiyiim taş gibii
"Taş gibiyiim taş gibii"
Yolun geri kalanında da benide fazlasıyla eğlendirmisti ve sonunda kocaman bir evin önünde durmuştuk.
Arabadan inince Ecem çıkışta şoföre haber vereceğini söylemişti ve şoför biz indikten sonra gitmişti.
Bahçesinde bile birçok kişi masalarda duran içeceklerden dikiyordu
İçeri girince Ecemin yanına birileri gelmişti.
Sarılıp selamlaşma olunca geri eve gitmek istedim
Ecem hemen yanıma doğru adım atıp "Ateş, Kuzey abimin sevgilisi hatta müstakbel karısı mı deseydik"
Gözlerimi hafif açarak uyarmak istedim fakat Ecem oralı bile olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocammış/TEXTİNG
Novela Juvenil"Sen kimsin?" " İlerdeki kocan diyelim" Wattpad de ilk kocammış adlı kitaptır lütfen isimi bile başka kitapta kullanmayınız. Ailesi tarafından sevilmeyen bir kız.. Mardin'e gider ve orada kendine küçük bir ev tutarak hayatını sürdürür.. Ama bu kızın...