Gözlerimi yine ağrı ile açmıştım karım aşırı derece de ağrıyordu.
Kafam Kuzeyin göğsündeydi kokusu bile güzeldi fakat ağrıdan artık yerimde duramazdım.
Yerimden doğrulunca Kuzey yavaş yavaş gözünü açmıştı.
Uykusu çok hafifti. "Bir şeyin mı var güzelim ne oldu"
Ona hâlâ biraz kırgındım belki benden sonra o kadını uyarmıştı fakat yanımda birşey yapmaması kırmıştı.
"Ağrım varda her zamankiler yat sen" sonra kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım saçlarım çok karıştığı için tararken o sırada Kuzey gelmiş oda elini yüzünü yıkayıp dişlerini fırçalamıştı.
Saçımı halledince daha fazla yan yana kalmamak için hızlıca banyodan çıktım üstüme bugün biraz sıcak olduğundan şort ve askılı bir tişört giyip giyinme odasından çıktım.
Çıktığım gibide kapattığım kapıya sırtımın yapışması bir oldu.
Kuzeyde eş zamanlı ellerini belime yerleştirmiş dibime kadar girmişti.
Yüzünü yaklaştırıp "benim biriciğim bana trip mi atıyor yoksa" diye mırıldandı.
Kafamı iki yana sallayınca cıkladı "hiç inandırıcı gelmedi" diyince
"Yaa demek inandırıcı gelmedi" diye sordum sonuna kadar trip attığımı belli ederek
"Orda tepki göstermememin nedeni senin yanında çok bağırmak istemiyordum güzelim benim senden sonra haddini bildirdim zaten ve yinede senden özür diliyorum kırdığım için"
Yaptığı açıklama aşırı tatlı gelmişti.
Evet evet buldum kızlar hem hanimci hem tatlı tatlı açıklama yapna birini buldum (darısı yazarınızın başına)
Gülümseyince "sonunda bee kızım bir kaç dakikalık da olsa asma suratini bana karşı" sonrasında kısaca dudağımı öpüp elimi elinin arasına aldı
"Gidelim o zaman hanımefendi" diyince "gidelim beyefendi" dedim.
Aşağıya indiğimizde masada kimse yoktu gitmiş miydi o Ceren sıllığı.
Anladığım kadarıyla birkaç gün burda kalacaktı fakat şimdi yontu umarım gitmiştir.
Dememlede içeriye igernce sesiyle giriş yaptı "günaydınn kuzeycim"
Sadece kuzeye günaydın diyince önümde sırıttım.
Kahvaltıdan sonra yine ilaçlarımı almış koltuğa oturmuştuk kuzeyle beraber tabi o aptal da peşimizden gelmişti.
"Birlikte alışverişe çıkalım mı Kuzey lütfennn" uzata uzata söylediği şeyle Kuzey
"Hayır" diye kesin bir cevap verdi.
Birazdaha lütfen Faslı yapınca Kuzey Ateşe bağlı o gelirse gelirim dedi.
Kız ise dik dik bana bakıp "kalsın" diyince bende "olur çıkalım" dedim
Kuzeyde anında "olur güzelim" dedi.
Buda bir taraflarına girsin canım.
Yukarı hazırlanmak için çıkmıştık.
Nereye gideriz bilmiyordum ama hem sıkıldığımdan hemde aşırı sinir olduğumdan kabul etmiştim hadi sonumuz hayrola..
🩵
Bölüm attım evet kısa ama yazarken bile başım bildiğiniz zonkluyordu.
Migren gibi bir bok var bende anasını satayım bir tutunca anam ağlıyor.
Yatmayana kadar geçmiyor o yüzden kısa tuttum iyi geceler hepinize
Öpüldünüzzzzzzzzzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocammış/TEXTİNG
Teen Fiction"Sen kimsin?" " İlerdeki kocan diyelim" Wattpad de ilk kocammış adlı kitaptır lütfen isimi bile başka kitapta kullanmayınız. Ailesi tarafından sevilmeyen bir kız.. Mardin'e gider ve orada kendine küçük bir ev tutarak hayatını sürdürür.. Ama bu kızın...