Multi:Ateş Yargı
🤍
Öpüşmemiz derin bir hâl almışken Kuzey durmazsak bir daha duramam demiş benim de kalbim için bir gece bu kadar şey fazla olmuştu eve gelmiş giyinmiş yatakta uzanarak onu bekliyordum.
Evet alışmıştım onunla uyumaya.
O alıştırmıştı yani benlik benim yüzümden değildi be.
Odaya geldiğinde gülümseyip "sen beni mi bekledin sevgilim"
Ha?
Sevgilim miy?
Ay düşüyorum sakat kalıcam en sonunda..
Kafamı sallayıp uzandım.
Oda yanıma gelip bir kolunu başımın altına koyarak uzandı.
Kafamı göğsüne koyunca oda saçıma daldırdı kafasını.
Ara ara öpüyor kokluyor oynuyordu.
Bu beni mayıştırmışken uykuya dalmadan önce
"Seni çok seviyorum" diye mırıldanmıştım. Duymuş muydu bilmiyordum.
Uyumadan önce ki hatırladığım ise saçımı öpüp "bende seni çok seviyorum" demesiydi.
🥹
Uyandığımda Kuzey hâlâ yatıyordu. Ve sımsıkı sarmıştı her yerimi.
"Kuzey" diye seslendim ilk önce ama pek bir fayda etmemişti tekrar "Kuzey" diyince
"Hmm" diye bir mırıltı sesi çıkarmıştı.
"Hadi kalk kahvaltıya inelim" diyince kabul etmeyen bir mırıltı çıkarmıştı bu sefer
Hâlâ da gözlerini açamamıştı.
Ben uyandırmasını bilirdim ama.
Yavaşça kafamı kaldırıp yüzüne doğru uzandım ve dudağını öpüp hemen geri çekildim.
Tabii o hemen gözlerini açmış kollarını gevşemişti
Öyle adam ederler aslanım.
Bende bunu fırsat bilip hemen banyoya koştum. Bana aldığı fırça ile dişimi fırçalayıp elimi yüzümü yıkadım kağıt havlu ile de kurutup banyodan çıktım.
Tabi çıktığım gibi Kuzey yanıma gelmiş banyonun kapısına yaslayıp dibine kadar gelmişti.
Yan tarafa doğru kaçmamam içinde kollarını iki yanıma bırakmıştı.
"O kadar kısa öpücüğü kabul etmem yavrum benim"
Ne yavrum mu ay dur gidiyor kalbim elden gidiyor
"Yok yok edersin sevgilim şimdi ben açım hadi aşağıya" kolunun altından geçip koşar adım çıkmıştım odadan ve çıkmadan önce de bir adet şaşkın Kuzeyin sesini "sevgilim mi?"
Cidden o her türlü kelimeyi kullanarak kalbimi hızlandırıyor nefes alışımı hızlandırıyorken. Benim ona dediğim tek bir şey ile kalakalmıştı.
Bunu bildiğim iyi olmuştu bende öyle şeyler söyler ödeşmemizi sağlardım.
Ben aşağıya indiğimde zaten kahvaltı hazırdı ve aptal kovup kovup bumerang gibi gelen yellozu gördüm.
"Günaydın şekerim" diyip dahada yayıldı oturduğu sandalyeye
O sırada aşağıya konuşarak gelen kuzey girdi yemek masasına "yavrum olmazki böyle hem-" içerde olan kişiyi görmesi ile susması bir olmuştu.
Sonra boğazını temizleyip "hoşgeldin Ecem" dedi ve yanıma geldi. İkimiz beraber sandalyelere yerleştik.
Ben ve Kuzey yanyana o ise bizim karşımızdaydı.
"Ayy hoşbuldum nasılsın Kuzey" ağzının yayını sik
Sakin ayol benim olan belli kıskanmaya ne gerek var.
"Daha dün görüşmüştük Ecem" evet kocam diye demiyorum çok iyi tersledi.
Ben memnun dolu gülümserken kahvaltımı etmiştim. Sonrasında Kuzeyde bana katılmıştı.
Eceme sanırım biraz şok fazla gelmişti bir süre donup kaldı ya.
Sonra oda yemeye başlamıştı. Boğazında kalasıca.
Bitince Kuzey her zamanki gibi masanın ucunda hazır bekleyen ilaçlarımı almış tek tek avucuma koymuş ve suyumu doldurup vermişti.
Arada göz ucuyla yelloza baktığımda kıpkırmızı olmuş kalmıştı yazık
Birazdaha konuşunca yelloz pes edip gitmiş bizde toparlanıyor duk.
Arabaya gelmiştik bile. Evet Fransa daki serüvenimiz bu kadar dı. Dönüyorduk. Ama bu sefer Ankara'ya
UçağıMıza gelene kadar arabada sohbet etmemiştik uçakta ise uykum geldiğinden kafamı Kuzeyin omzuna yaslayıp yavaş yavaş uykuya dalmayı beklemiştim.
Uyumaya yakın ise Kuzey saçımı öpüp yavaşça kafamı dizine koymuştu..
🩷
Hey Allahım bana bir Kuzey
Bir bölüm sonu daha ben uyumaya baysss
Yorum ve oyları unutmayınız öpüldünüzzzzzzzzzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocammış/TEXTİNG
Teen Fiction"Sen kimsin?" " İlerdeki kocan diyelim" Wattpad de ilk kocammış adlı kitaptır lütfen isimi bile başka kitapta kullanmayınız. Ailesi tarafından sevilmeyen bir kız.. Mardin'e gider ve orada kendine küçük bir ev tutarak hayatını sürdürür.. Ama bu kızın...