Şimdi, bu ficdeki tarih Kore tarihinde şu ilk yerleşim yerlerinin kurulduğu zaman değil. Ondan çok çok sonrası, krallık sistemi saltanat halinde hala devam ediyor hatta kalkmak üzere ama savaş filan yok?.d insanlar modern yaşıyorlar bir nevi.
Gömlek pantolon tarzı şeylerin şuan günümüzdekilerle aynı olmasa da o zamana göre yeni yeni dikilip üretildiği, giyildiği bir dönemden bahsediyorum, modern konuşulması filan garipsenmesin eski tarih filan dedik diye niye gömlek giyiyo bunlara döndü resmen.................................................
Taehyung'un yanından ayrılıp hızlı adımlarla Yoongi için hazırladıkları odanın önünde bittim. Sonra da kapıyı tıklattım iki kez.
"Girebilirsiniz"
İçerden duyduğum ses ile sakince kapıyı açıp içeriye adımladım. Yoongi beni görür görmez hızlıca oturduğu koltuktan ayağa kalktı ve yanıma gelip sıkıca sarıldı bana.
Bir kaç saniye ayakta karışıklı sarıldıktan sonra da ayrıldık ve yatağın köşesine oturduk."Sende bişeyler var, bi mutlu görünüyorsun sanki."
Gülmeye başladım istemsizce, söylediği şey iyi bişeydi benim için. Uzun zaman sonra hele ki
"Neye gülüyorsun lan? Bişey oldu o yüzden gelmemi istiyosun sandım bende şu hale bak"
"İlla bişey mi olması gerek? Özledim olamaz mı?"
Yanlışlıkla biraz erken çağırmak durumunda kalmıştım ama bunu onun bilmesine hiç gerek yoktu.
"Kimi kandırıyosun Jungkook?"
"Ne alaka ya"
"Her neyse, o kadar yol geldim yorgunum, daha sonra sorucam hesabını."
"Tamam..."
Gelir gelmez germişti beni hemen, huysuz.
"Eee? Nasıl geldin kimle geldin? Ben mi sorucam anlatsana"
Önce yerinde gerindi sonra da gözlerini devirdi uzunca. Tahmin ettiğim kişi ile gelmek zorunda kalmıştı kesinlikle.
"Şu Jimin, takıldı peşime, bizimle gelmek zorundasın diye tutturdu. Onunla geldim."
Sinsice sırıtıyordum o anlatırken.
"O ısrar etmese kendin gelecektin yani?"
"Evet, öyle istiyordum ama inadı inat bi de garip davranıyor zaten"
"Hm... Neden öyle yapıyor acaba...?"
"Ne ima ediyorsun lan?"
"Salağa mı yatıyorsun? O 'sarı' senden hoşlanıyor farkında değil misin hala?"
"Farkında mıyım..."
Kendi kendine sorar gibi konuştuğu için cevap vermeyip sessiz durdum. Çok büyük bir salaktı.
"Ne hoşlanması Jungkook benim de kafamı karıştırma"
"Neden sürekli onunla dipdibesiniz bi düşün derim"
"Sana öyle geliyordur, Jimin benden nefret ediyor çünkü."
"Sen şimdilik öyle düşün bakalım..."
"Kendini düşün sen."
"Ne varmış bende lan?"
Ufak bir kahkaha attı kafasını geriye yatırarak.
Tek kaşım havaya kalktı şaşkınlıkla.Ne vardı bende???
"İşte mesele orası zaten, herşey var."
Tekrar gülmeye başlayınca elimi kafasına indirdim susması için.
Gülmeleri ufak bir sırıtmaya dönünce derin bir nefes alıp verdim sakince.
"Nasıl gidiyor? Mutlu musun kocanla?"
Konuyu değiştirmek isterken kurduğu cümle ile bu sefer göz deviren taraf ben oldum.
"Mutluyum, 'kocamla'."
"Belli zaten, yüzünde güller açıyor?"
"Abartma, kavga etmemeye çalışıyoruz elimizden geldiğince. Alışacağım."
"Kesinlikle ona karşı hislerin var"
"İnkar etmeyeceğim, reddedemeyeceğim kadar yakışıklı. Bana iyi davranıyor. Ve dahası var.
Ama bu ona aşık olmamı gerektirmez ki. Elimden geldiğince aramızı iyi tutmaya çalışıyorum işte. Zaman gösterecek herşeyi.""Senden bunları duymak beni duygusallaştırdı" deyip güldü hemen
"2 hafta öncesinde kaçmana yardım ediyordum."
Hatırlattığı günle tüylerim diken diken olmuştu.
"Hatırlatmasana.." yutkundum gergince. O günü hafızamdan silmek istiyordum.
"Bu arada! Demin Taehyung söyledi. Babam buraya geliyormuş, ziyaret etmek için"
"Ne?"
Ciddi olup olmadığımı sorgularcasına bakmaya başlayınca kısaca göz devirip, elimi omzuna koyup kafamı ona yaklaştırdım.
"Ben de ziyaret etmek gibi bir amacı olmadığını düşünüyorum. Kesinlikle kontrol etmeye geliyor ya da başka amaçları var"
"Buraya gelmeden önce konuştunuz mu hiç?"
"Hayır, Taehyung izin vermedi"
"İyi yapmış."
"Sanırım."
Bi süre daha oturup sohbet ettikten sonra Yoongi'nin dinlenmesi gerektiğini düşünüp kalktım yerimden. Odadan çıktığım gibi bahçeye yürüdüm. Taehyung bu sırada meşguldü.
.
.
.Oy vermeyi unutmayın
Görüşürüz 𐤀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Planned Love
FanfictionJeon Jungkook, Kim Taehyung'un eşi olmak istemiyordur. Ama davet akşamı, kaçmak için mükemmel bir zamandır. :)