13

43 8 4
                                    

Wattpad'i güncelleme zamanı geldiği için güncelledim, sonra tekrar okumak için uygulamaya girdiğimde 'oturum süreniz doldu tekrar giriş yapın' bildirimi aldım. Hesaba tekrar girmek zorunda kaldım falan.
Bende B12 eksikliği var şifreyi filan unutmuştum yarım saat hesaba girmek için ugrastım.

Ulan.
Ben kendi yazdığı ficin detaylarını unutup daha sonra kendi yazmamış gibi okuyup şaşıran biriyim,
Neden yaptınız bunu bana neden neden neden

Biraz daha ugrasıp giremeseydim aglicaktim.

Bi de herşeyi doğru yaptığım halde 3 kez error aldım saka falan sanırım?

Neyse.

Oy vermeyi unutmayın 💜
....................................................................

Sabahın erken saatleriydi.

Zorda olsa gözümü açmayı başardığımda, yerimden doğrulmaya çalıştım güçsüzce. Taehyung yüzünü boynuma gömmüş sakince uyuyordu. Dün olanlar aklıma geldiğinde yataktan kalkma çabamı bırakıp geri yaslandım tekrar. Düşünmek istiyordum sanırım.
Dün Taehyung'la kavga etmiştik, ona bağırıp çağırmıştım. Daha sonra da ona masaj yapmış ve onu öpmüştüm. Dahası konuyu değiştirme çabası altında araya Yoongi'yi de katmıştım ve muhtemelen şimdi buraya geliyordu. Olabilecek herşey olmuştu resmen.

Uykulu uykulu sırıttım komikçe. Göz göre göre bam başka birine dönüşüyordum ama elimden bişey gelmiyordu resmen.

Ben kendi kendime sırıtırken Taehyungun uyandığına dair çıkardığı huysuz mırıltılar doldurdu kulağımı. Ona baktığımda gözlerini açmaya çalışıyordu, başardığında ise bana çevirdi uykulu bakışlarını. Ardından daha sıkı sarılarak konuştu kalın sesiyle.

"Günaydın"

"Günaydın Taehyung"

"Ne zamandır uyanıksın?"

"Az önce uyandım"

Bana mı öyle gelmişti bilmiyorum ama yüzünde çok garip bir ifade vardı.
Nasıl yorumlamam gerekiyor pek emin değildim ama anlamsızca etrafa bakıyor, düşünüyor, kararsızlık yaşıyormuş gibi görünüyordu. Hala bana sarılıyor oluşu da garipti zaten.

"Taehyung?"

"Efendim bebeğim?"

"Kalkalım artık, açım ben."

"Olur..."

Sürekli birşeyleri ertelemenin işleri daha da zorlaştırıyor olduğunu fark etmem çok uzun sürmemişti aslında. Bu yüzden akışına bırakmaya karar verdim. Dediği gibi beni seviyorsa bana bunu hissettirmesine izin verecektim. Evlenmek gibi bir işe bulaşmıştım ve durumu düzeltmek gibi bişey elimden gelmiyordu.

O yüzden herşeyi akışına bırakacak, mutlu olmaya çalışacaktım. Yeterince başka şeyler ile uğraşarak çoğu şeyden mahrum kalmıştım ben.

Yataktan kalktığımızda iyice kendime gelebilmek için bir kaç adım ilerleyip odanın balkon kapısını açtım ve hafif serin havanın bedenime işlemesine izin verdim. Bu sırada Taehyung sessizce üstünü değiştiriyor ve aynı zamanda beni izliyordu. Ona döndüğümde kıyafetlerini tamamen değiştirmiş olduğunu gördüm, yüzündeki ifade hala terk etmemişti onu. Bu kaşlarımın çatılmasına neden oldu hemen.
Onu kısacık bir sürede nasıl bu kadar çok tanımıştım bilmiyorum, ama sanırım, onu daha önce hiç böyle görmediğim için fark etmiştim hemen bir değişiklik olduğunu.

Planned LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin