Farkındalık

260 11 0
                                    

Çağatay

"Abi ne demek kız yok hiç bir yerde."

Karan yine öfke soluyordu.Ona dün Marine yaptığı şeyleri öğrenince çok kızdım.

Marin hakkında ne düğü belirsiz şeyler öğrenmiş evde olmayıncada fahişelik mi yapıyo lan bu diye sinirlenmiş.

Benim yanımda olduğunu öğrenince Karan abim şoka girmişti.

Ama bilmiyorlarki bilmeden veya dinlemeden yargı yapmak Marinle bağlarını daha çok kopartacaktı.

"Yok işte telefonunu kapatmış olmalı"

Karan abim histerik bi gülüş attı.

"Yada siktir etsene sürtsün o dışarda"

Babam hiç beklemediğim bir şekilde Abimin yanına hızlıca gidip okkalı bir tokat yapıştırdı.

"Böyle vurdun demi kardeşine"

Abimin yüzü yana yatık sadece susuyordu.İtiraf etmeliyimki hak etmişti.

"Cevap ver lan bana"

Babam abime daha çok yaklaştı.

"Ulan"eli havada yumruğunu sıktı."ULAN"yandaki cam yemek masamıza yumruğunu geçirdiğinde masanın üstü tuzla buz olmuştu.

"Bana bak Karan"Babamın işaret parmağı havada abimr doğru sallıyordu.

"O kıza bir daha vurmaya çalış"Alnındaki damarlar bilr ortaya çıkmıştı"O kıza sadece tehtid dolu bir cümle söyle"

"O KIZA SADECE ALTTAN LAF SOK"Kıpkırmızı olmuştu artık.

"BU ODADAKI HERKES ŞAHİDİM OLSUN NAMUSUMA SENI ÖLDÜRESİYE DÖVERİM."

"BU ZAMANA KADAR SEN VE ÇOKBİLMİŞ KARDEŞLERİNE MÜSAMMAHA GÖSTERDİM AMA O BİR KADIN VE SİZİN KIZ KARDEŞİNİZ.ÖYLE BİRİ OLSUN OLMASIN SİZİN BİR KADINLA İLERİ GERİ KONUŞMA HAKKINI HANGİ SİK KIRIĞI VERİYOR SANA"

Elini geri indirdi ve derin bir nefes aldı."Bir daha sakın anladınız mı hepiniz"

Herkes onaylar gibi başını salladı.

"Baba"Bende dahil herkes konuşan batuhana bakıyordu.

"Onun nesi var"

"Ne nesi var"

"Dün kolunu görmediniz mi"

Evet dün ben dışında herkes görmüş ama hiç bir şey söylemeden çekip gitmiş.

Babam yüzündr hiç bir mimik değişmeden"Nolmuş yani"diye sordu

"Dün ben koluna hiç bir şey yapmadım.Yarası mı vardı,ameliyat falan mı olmuştu daha önceden"

Konuşan karan abimdi.Acaba koluna ne olmuştu.Yağız konuşmaların başından beri oynadığı zipposunun kapağını kapatarak doğruldu.

"Ameliyat izi açılsa üstü kan olmaz o kızın bir yarası veya toplu yarası yok kolunda bir sürü yara var"

Emir şaşırarak"Yani kendisini façalamışmı"hepimiz ona cidden mi diye baktık.Yağız Allaha dua eder gibi yukarı baktı.

"O sigaralar senin beynini öldürmüş faça tekrar kanatmaz yarım akıllım kırmızı veya beyaz izler oluşturur."

"E o zaman abi"

"O yaralar tekrar kanaması için ya kaşıyacak yada kabuğu yerinden falan çıkması lazımda."

ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin