Karan
Kum torbasına durmadan yumruk atıyordum.Acımı çıkarana kadarda vazgeçmeye niyetim yoktu."Haklısın aramız asla eskisi gibi olmayacak"
"Öfken olmasa niye cinayete teşebbüs edesinki?"Ben yapmadım Marin benim suçum değildi."Öfken olmasa niye cinayete teşebbüs edesinki?"
Allah kahretsin ben yapmamıştım.Kimse anlayamamıştı oda anlayamadı.
Böyle konuşmakta haklıydı hemde çok haklıydı.
"Birazdaha vurursan torbayı patlatacaksın."Batuhan gelmişti.
"Ne işin var burda senin"Batuhan elleri eşofmanının cebinde bana doğru yaklaşıyordu.
"Konuşmalarızın hepsini duydum"Kum torbasını yumruklamaya devam ediyordum.
"Nolmuş duyduysan"Tam yanıma gelip durmama sebep olacak cümleyi söyledi.
"Hayatımda tanıdığım en korkak erkeksin abi."Kum torbasına son yumruğu atıp kapşonu şapkasını kafamdan çıkardım.
Elimdeki eldivenlerle kendimi gösterdim."Ben mi korkağım"Elimle göğsüme vurdum"Ben"Batuhan yan vücudunu hafif kum torbasasına dayayıp başını salladı.
"Evet abi sen.Erkek gibi çıkıp anlatsana Marine gerçeği.Suratsız gibi kızdan özür dileme yada bu yaptıklarının hepsi korkaklık."Kafasını sırıtarak öne eğdi.
"Fiziksel gücünü kullanarak daha üstün olduğunu kanıtladın Marine tebrikler.Ama emin ol Marini hafife alıyorsun."
Dediğinden bi halt anlamamıştım"Gerçekten mi abi bu kadar aptal bir insan olamazsın Emir bile senden önce anladı olayı."
"Batu elimin tersindesin abinle doğru konuş"Batuhan gülerek alkış ritimi yaptı.Gülmeye devam ederek elini cebine geri koydu.
"Çok mu zekisin sen abi.Marin o gün kolu kanadı sizin hiç birinizin tahmini yoktu ama Emir ben ve Çağatay bunu internetten araştırdık.Sonuç ne peki?"
Batuhanı şaşırdıgımı belli edecek bir şekilde bakıyordum.Batuhan dudaklarını dişleyip devam etti.
"Yanık izi var kolunda.Okuldan sence sizin dilinizde orospuluk yaptı diye mi atıldı yoksa öyle mi gösterildi.Aa dur piskolojisi bozuk kendimi yapmış evet evet biliyorum abi.Eski ailesi bu durumu biliyordu ve hastane kayıtları dışında ne bir akılsağlıkları nede piskolog randevusu var.Sencede bu tuhaf değil mi?"
Batuhan yanıma yaklaşıp dibime kadar girmişti."BEN SANA DURUMUN BOKLUĞUNU ANLATABİLİYOR MUYUM ABİ.AMA TABİ SEN ANCA İNSANLARİ DİNLEMEDEN YARGILAYIP VURUP KIRARSIN ABİ."
Batuhan derin ama bi o kadar sık nefesler alıyordu"Kendi durumun aynısı içinde olan insanları anlamayacak kadar körsün."
Arkasına dönüp başka hiç bir söz söylememişti Batuhan.Doğruluğu henüz kanıtlanmasa bile olabilcek bir ihtimaldi.
Gerçekten onu yakmışlar mıydı.Yakmış olsalar bile neden yapmışlardı.Bunu bize neden söylemişti.Aklımda bir sürü soru vardı.Liste gibiydi cevaplanması bir asır sürebilirdi.
Boşluğa bakıyordum.Bu olanlar doğrumuydu.Doğruysa neden bize söylememişti.
Idman yaptığımız odadan çıkıp eve doğru girecektimti Marinin sesini duydum.
Arka bahçeye doğru hızlı ve öfkeli bir şekilde yürümeye başladım.Marin ve Emir bahçede çay bahçesindeki koltuklarda oturuyorlardı.
Emir yine bir şeyler anlatıyordu Marinse onu pür dikkat dinliyordu.