Ušao je u sobu i zatekao je kako leži i gleda u vrata. Skinuo se u bokserice, pa se uvukao u krevet kod nje. Nežno ju je pomilovao po obrazu, približio jpj se i još nežnije je poljubio. "Mislim da je vreme da saznaš neke stvari o meni.", promrmljao je.
Bledo ga je pogledala. "Sada? Ne može da čeka jutro?"
Uzdahnuo je i odmahnuo glavom. "Mislim da bi, pre svega, trebalo prvo to da obavimo. Ukoliko odlučiš da ne želiš ništa dalje sa mnom, noćas ćeš prespavati ovde i to je to."
Uzdahnula je, ustala, izašla iz sobe, pa se vratila sa pikslom i cigaretama. Sela je kraj njega, zapalila, pa dodala mu. Ona je već znala da će, šta god on rekao, ona provesti noć u njegovoj postelji i ovu i svaku sledeću. "Pričaj.", promrmljala je i spustila glavu ma njegovo rame.
"Da li si čula za porodicu Karajlić?"
Nekoliko trenutaka joj je trebalo da se seti, a onda je klimnula glavom. "Oni što su ubijeni? Otac, majka, dve ćerke, dok se sin i dalje vodi kao nestao. Čula sam, moja majka je tad htela da se razvede od tate, jer je prihvatio da brani njihove ubice. Šta sa njima?"
"Zovem se Despot Karajlić.", tiho je rekao.
Zapanjeno ga je pogledala. "Ti si..."
"Njihov sin."
Klimnula je. "Moj otac je oslobodio ubice tvoje porodice.", prošaputala je.
"To nema nikakve veze sa nama dvoma, Mia. On i Pavlović su plaćeni da to urade. Ne mogu da razumem, ali..."
"Nisi imao nikakve veze sa njihovom smrću, zar ne?"
"Ne, jebote. Sa njihovom ne. Ostali su dobili šta su tražili, ostao je još jedan.", promrmljao je.
"Sa mnom si..."
"Zato što si me privukla istog momenta, Mia. U tom trenutku nisam ni znao da ti je on otac. Saznao sam juče."
Klimnula je glavom. "Nadam se da nećeš iskoristiti mene da bi se osvetio mom mrtvom ocu."
Ugasio je cigaretu, uzeo joj njenu iz ruke i ugasio je, a onda je privukao uz sebe i zagledao se u njene oči. "Ne želim da se svetim, ne preko tebe. Čak i da me ne privlačiš do ludila, nikad ne bih povredio nevinog."
"I obećavaš da nećeš završiti u zatvoru?" Klimnuo je glavom. Zabila je glavu u njegov vrat i prešla usnama po njemu. "Ja sam još pre sve priče odlučila da ću ostati s' tobom i ovu i svaku sledeću noć.", prošaputala mu je na uvo. Stisnuo je uz sebe, pronašao njene usne i krenuo gladno da je ljubi. Prešao je šakom po njenom golom stomaku, a onda je zavukao ispod njene majice i obuhvatio joj dojku rukom. Oborio ju je na krevet ne prekidajući poljubac i legao preko nje. Uzvraćala mu je dodire i poljupce, dok su joj jecaji zadovoljstva bežali iz grudi. Nije mogla da ih kontroliše, kao ni svoju želju prema njemu. Odvojio se od nje samo da joj skine majicu, skinula mu je njegovu, pa ga ponovo povukla na sebe. Spustio je usne na njen vrat i ona je glasno zaječala i zarila mu nokte u leđa. Imao je u planu mnogo toga, ali joj je onda skinuo donji deo i gaćice, pa prešao šakom po njoj. Bila je cela mokra i telo joj se istog momenta zgrčilo. Svukao je nekako svoje bokserice, pogledao između njih i polako prešao penisom po njenoj ribici. Zasiktao je i lagano skliznuo u nju. Jedva je dolazio do vazduha. Strastveno ju je poljubio, a onda krenuo grubo da se pomera. Sve ono što je zamišljao da radi sa njom, pre nego što dođu do samog čina je palo u vodu. Ona ga je vodila, ona je diktirala tempo. U jednom momentu ga je jako stegla, zgrčila se i uz glasne krike doživela vrhunac. Nije imao kontrolu nad sobom, samo se dublje zario u nju, pa i sam svršio. Stezao ju je uz sebe. "Ovo je bilo ludo."
Pogledao je i nežno je pomazio po obrazu. "Svidelo ti se?"
Protegla se poput mačke ispod njega, pa ga ponovo povukla na sebe i zagrlila ga. "Isuviše."
YOU ARE READING
Nebo puno zvezda
RomanceMia je tinejdžerka koju sudbina dovodi u zabačeno planinsko selo u Crnoj Gori. Otrgnuta iz okruženja koje poznaje, pokušava da se prilagodi malenom selu, malobrojnim meštanima i novonastaloj situaciji. Nekoliko godina pre u to isto selo došao je i D...