"Yoon, arabayı durdur."
"Hayır."
"Sana durdur dedim!"
"Hayır!"
Jimin elini direksiyona atıp çevirmeye başladığında Yoon hakimiyetini kaybediyordu.
"Jimin yapma!"
"Arabayı durdur dedim!"
"Jimin!"
Ve hakimiyetinini iyiden iyiye kaybetmişti...
***
Jimin yavaşça araladı gözlerini. Ne olmuştu, neredeydi? Tepesinde bir adam vardı ve gözüne ışık tutuyordu.
"Beni duyuyor musun?"
Adamın sesini duyuyordu ama çok derinden. Sanki adam bir kuyunun dibinden bağırıyordu. Gözleri kısık bir şekilde hala adama bakıyordu.
"Bay Park, beni anlayabiliyor musunuz?"
Anlıyordu. Kafasını onaylar nitelikte salladı. Adamın gülümsediğini görebiliyordu ama her şey fluydu. Gözleri açıktı ama önünde perde var gibi hissediyordu. Bir türlü tam olarak göremiyordu.
Bir anda büyük bir gürültü koptu. Kapı sertçe açıldı. Jimin'in başındaki adam kapıya koşmuştu. Biri bağırıyordu.
"Bırakın beni, onu görmem gerek!"
"O gayet iyi!"
"Görmem gerek!"
Jimin'in başına bir anda Yoongi dikilmişti. Endişelenmiş bir şekilde Jimin'e bakıyordu. Gelir gelmez elinş tuttu ve avuçları arasına alıp öpücük kondurdu.
"Jimin, iyi misin Jimin?"
Jimin zorlukla kafasını sallamıştı. Ardından kısık bir sesle söyledi.
"Su."
"Ne? Ne istiyorsun güzelim, söyle getireyim?"
"S-su..."
"Su, su getirin su!"
Hemşire elindeki paket suyu açtı. Yatağı biraz kaldırdı ve Jimin'in çenesinden tutup hafifçe başını kaldırıp suyunu içirdi.
Jimin boğazından geçen suyun etkisiyle kendine gelmişti. Gözlerindeki flulanma gitmişti. Boynunda boyunluk vardı. Kafasını yavaşça Yoon'a çevirdi.
"Ne oldu?"
"Kaza geçirdik."
"K-kaza mı..?"
Jimin şaşırmıştı. Hatırlamaya çalışıyordu.
"Yoon, arabayı durdur."
"Hayır."
"Sana durdur dedim!"
"Hayır!"
Kafasına bir sancı girmişti. Gözlerini kısıp hayırlamaya devam etti.
"Jimin yapma!"
"Arabayı durdur dedim!"
"Jimin!"
Jimin dişlerini sıktı. En son direksiyonu çevirdiğini hatırlıyordu. Yoon arabayı durdurmadığı için direksiyonu çevirmişti. Şarampole yuvarlanmışlardı. Kaza Jimin'in yüzünden olmuştu. Neden bu kadar dikkatsiz davranmıştı? Gözleri bir anda dolmuştu.
"B-benim yüzümden... Benim yüzümdendi Yoongi, benin yüzümden."
Yoon kafasını iki yana sallayıp Jimin'i sakinleştirmeye çalıştı.
"Hayır, hayır Jimin bana bak! Senin yüzünden olmadı tamam mı? Senin yüzünden değildi! İkimizde iyiyiz tamam mı?"
Jimin gözyaşlarını tutamadı. Hıçkırıklar da o yaşlarla beraber geldi. Ağlamaya başladı. Yoon Jimin'in gözyaşlarını sildi.
"Jimin, kendine gel! İkimizde iyiyiz tamam mı?"
"Beyfendi, lütfen sizi dışarı alalım."
"Ne! Ne, neden?! Gitmiyorum ben!"
Yoon'un iki koluna da girip zorla dışarı çıkarmışlardı. Şu an karşı koyacak güce sahip değildi. Jimin'e sakinleştirici vermişlerdi. Çocuk bir süre uyumuştu. Yoon hala onu bekliyordu. Yoon'un da kolu incinmişti. Kırılmamışrı ama hafif bir acı vardı bu yüzden kolluk takıyordu. Ona da bir ağrı kesici yapmışlardı. Yoon'da biraz sakinlemişti. Kaza yaptığını duyan adamları hastaneye gelmek istemişlerdi ama Yoon izin vermemişti. Buradaki insanların panik olmasını istemiyordu. Jimin'in odasına doktor girecekken Yoon ayağa kalkıp onu durdurdu.
"Ne zaman çıkabiliriz?"
"Bu gece kalsanız iyi olur."
Yoon kafasını salladı. Doktor içeriye girdi. Yoon'da peşinden girdi. Jimin içeride bir melek gibi uyuyordu. Yoon oradaki koltuğa oturdu. Doktor bitmiş serumu yeniledi ve Yoon'a baktı.
"Sen de kendi odana gidip dinlen."
"Hayır, ben burada kalmak istiyorum."
Doktora kafasını salladı ve odadan çıktı. Yoon Jimin'i izlemeye başladı. Bu kadar kusursuz bir insan olabilir miydi gerçekten? Dipten gelen sarıları daha çok belli oluyordu. Sarı saç muhtemelen ona daha çok yakışırdı ama o her haliyle güzeldi. Yoon elini çenesine koydu ve Jimin'i izlerken gözleri kapandı gitti. Uzanmamasına rağmen çektiği en güzel uykuydu bu. Sadece uzaktan bakarak onunla uyumak bile bu kadar güzel hissettiriyorsa yanında, ona sarılarak uyumak kim bilir nasıl hissettirirdi. Onun kokusuyla, yumuşacık teniyle, ona sarılarak...
____________________________________
O güzel yorumları yerim ha! Öperim lan sizi! Tatlı olmayın bu kadar yazar hepinizi öpecek yoksa!!!
Bu arada bölüm hakkında düşüncelerinizi alabilir miyim🥰❤️🔥🤍🎀==============>
YOU ARE READING
Yakışıklı Barmenim- YOONMİN
Novela JuvenilYoon Jimin'i tutup duvarla arasına almış ve bir anda dudaklarına kapanmıştı. Alt dudağını dişlerinin arasına almış ve bir süre ezmişti. Jimin olayın şaşkınlığı ile hiçbir şey yapamamıştı. Bembeyaz teni alev alıyordu şimdi. Yoon Jimin'in belini kavra...