Şimdi evdeydiler. Jimin oturma odasındaki L koltuğun orta kısmına sırtını yaslamıştı. Ayakları aşağıya sarkıyordu ve etrafa öfkeli bakışlar atıyordu. Yoongi odasına çıkmıştı. İşlerini halledip geri indiğinde Jimin'in hala burada oturduğunu görmek onu mutlu etti. Yanına oturup gülümsedi.
"Evi beğendin mi?"
"Ne önemi var? Zorla kapattın."
"Jimin, yapma lütfen! İyileşene kadar kalmanı istiyorum sadece. Evde yalnız olmanı istemiyorum."
Jimin bir şey demeden kollarını önünde bağladı ve başka tarafa baktı. Yoongi eline telefonunu aldı. Acıkmıştı ve emindi ki Jimin de açtı. Jimin pizzayı çok severdi. Bunu biliyordu. Ama mantar ve mısırı sevmezdi. Onlar için iki büyük boy pizza söyledi ve ikisinde de mantar ile mısır yoktu. Jimin ondan tarafa bakmadığı için bu siparişi görememişti. Ama gerçekten çok acıkmıştı. Yoongi'ye bir şey söylemek istemiyordu. Koltuğun orta kısmına daha çok sindi.
"Ben eve gitmek istiyorum, gayet iyiyim."
"Olmaz. En az iki gün buradasın."
"İki gün mü?!"
Jimin sinirlenmişti. Yerinde doğruldu ve Yoon'a çemkirmeye başladı. Artık bu çemkirmeler Yoon'a ninni gibi geliyordu.
"İş ne olucak?! Çalışmam lazım tamam mı beni serbest bırak!"
"Sen hayatın boyunca çalışmasan bile bir asırlık bir servetin var güzelim."
"Ne..."
Yoon Jimin'e dönüp göz kırptı. Öyle olmaz böyle olur demeye getiriyordu. Jimin biraz utanmıştı ama bu laf onun çok hoşuna gitmişti.
Jimin'in karnı guruldamıştı. Utanarak kolları ile karnını kapatıp hiç ses çıkmamış gibi davranmaya çalıştı. Yoongi bunu fsrk edip ayağa kalktı ve gülümsedi.
"Merak etme meleğim, ikimiz için pizza söyledim. Benim karnımda bir dinozor var sanki, anlayamıyorum."
Jimin bu dediklerine gülerken bir anda durdu.
'İkimiz için pizza söyledim. Pizza...'
Pizza sevdiğimi nerden biliyor?
Adam hakkında her şeyi biliyor, nasıl buna takılırsın Jimin?
Doğru.Yine gülümsedi ama burukça. Bu zamana kadar kimse onu önemsememişti. Ne sevdiğini bilen neredeyse kimse yoktu. Bu adam bunların hepsini nereden öğrenmişti? Cidden Jimin'i seviyor muydu yoksa güvenini mi kazanmaya çalışıyordu?
Yoon mutfağa gitmişti. Jimin içeride dinleniyordu. Yoon'u düşünmeden edemiyordu, içindeki sesleri susturamıyordu.
Ona çok hızlı güveniyorsun.
Güvenebileceğimiz biri çünkü!!
Nasıl bu kadar eminsin?!
Eminim işte sorgulama!
Bu işin sonu iyi olmayacak Jimin.
Konuşmaya devam edersen senin de öyle.Zil sesi düşüncelerinden ayırmıştı onu. Kapı çalmıştı. Jimin koltukta oturur pozisyona gelmişti. Yoongi kapıya bakmıştı. Birden içeriye pizza kokusu dolmuştu. Biraz sonra Yoon elinde iki pizza kutusu, iki bardak ve bir şişe kola ile gelmişti. Elindekileri odanın ortasındakş sehpaya koymuş ve sehpayı da yakınlaştırmıştı. Jimin oturdu, Yoon da oturdu. Yoon pizza kutularını açtı ve gösterdi.
"Ye bakalım beğenecek misin?"
Jimin pizzaya baktı. Yoongi kendi kartonunda pizzayı çoktan midesine indirmeye başlamıştı. Jimin pizzadan bir dilim aldı be beğendiğinş belli eder nitelikte gülümsedi. Ardından pizzaya yeniden baktı. Yoongi elindeki dilimi hunharca yerken aradan konuştu.
"Sen sevmiyorsun diye mısır ve mantar koydurmadım."
'Sen, seni seviyorum demesen de olur çocuk.'
Jimin için ikinci şok gelmişti. Gözlerini kocaman açıp Yoon'a baktı. Gözleri bir anda dolmuştu. En son kim onu böyle düşünmüştü ki? Arkadaşları biliyor muydu mısır ve mantar sevmediğini?
Jimin'in ağzından beklemediği bir hıçkırık çıkmıştı. O anda gözündeki damla birden ağırlaşıp gözpınarlarından aşağıya süzüldü. Yoon Jimin'e baktı. Jimin daha çok hıçkırdı ve ağlamaya başladı. Yoon hemen elindeki dilimi bıraktı ve Jimin'e baktı.
"Güzelim noldu, neden ağlıyorsun?! Beğenmedin mi yenisini söyleyebilirim."
Jimin kafasınu şki yana salladı ve elindeki pizzayı kartona koyup kollarını sıkıca Yoon'un boynuna sardı. Yoon gülümsedi ve o da ona sarıldı. Bu sarılmayı yıllardır bekliyor gibiydi. Onun o güzel kokusunu içine çekerken Jimin fısıldadı.
"Yapma Yoongi, sonra bırakıp gideceksen ümit verme bana. Korkuyorum..."
Yoon kafasını iki yana salladı ve geri çekilip Jimin'in yüzüne baktı. Elleriyle yüzünü avuçları arasına aldı ve alnını alnına yasladı.
"Korkma Jimin, ben hep yanındayım ve yanında olmaya da devam edeceğim."
Jimin gülümsedi. Gerçekten hoşlanmıştı Yoon'dan. Bu tavrı her şeyi değiştirmişti anlaşılan. Jimin bir dakika daha düşünmeden Yoon'un dudaklarına kapanmıştı. İsteyerek bunu yapmıştı. Yoongi şaşırmıştı, ilk başta kalakalmış fakat sonrasında karşılık vermeye başlamıştı. L koltukta delicesine öpüşen iki adam oturuyordu şimdi. İkisi de yarınlar yokmuşçasına öpüşüyordu şimdi, herkes içindeki sesleri susturdu. Bu alanda sadece iki kişi vardı, Yoongi ve Jimin. Üstelik ikisi de fazlasıyla gerçekti.
____________________________________
Selam bebiklerimmmmm🥹🫶🏻🤍🖤💋🎀❤️🔥
Asklar çok beklediğiniz +18 bölüm muhtemelen bu bölümden sonra olacak bu yüzden beklemeden kalın olur mu?
Bölüm hakkındaki düsünceleri salın bakayım=========================>
YOU ARE READING
Yakışıklı Barmenim- YOONMİN
Novela JuvenilYoon Jimin'i tutup duvarla arasına almış ve bir anda dudaklarına kapanmıştı. Alt dudağını dişlerinin arasına almış ve bir süre ezmişti. Jimin olayın şaşkınlığı ile hiçbir şey yapamamıştı. Bembeyaz teni alev alıyordu şimdi. Yoon Jimin'in belini kavra...