12

27 4 6
                                    


Bölüm +18'dir, rahatsız olanlar geçebilir.

___________________________________

Evet şimdi karşımızda delicesine öpüşen iki adam duruyordu. Jimin içindeki sesleri susturmuş ve sadece bu ana odaklanmıştı. Yoongi'nin lezzetli dudaklarına odaklanmıştı. Belini kavrayan güçlü ellerine...

Jimin Yoon'un dudaklarına kapanmıştı. Yoon ilk başta şaşırmıştı ama umursamadı ve hemen bu öpüşe karşılık verdi. Yoon Jimin'in çenesinden tutup onu iyice kendine bastırmıştı. Dudakları savaşıyordu resmen, salyaları birbirine karışıyordu ve ikilimiz nefes almakta güçlük çekiyordu. Yoon dilini Jimin'in dudaklarından içeriye göndermişti. Biraz orayı keşfetmek istiyordu. Jimin bu teklifi kabul etmiş ve dilini Yoon'un diliyle buluşturmuştu. Sonrasında zevkle Yoon'un ağzına inlemişti. Bu inleyişin Yoon'u nasıl delirttiğini ise bilmiyordu. Yoon Jimin'in yakasından tutmuştu. Onu iyice kendine çekerek alt dudağını dişleri arasına aldı ve sertçe emmeye başladı. Jimin bu zevke deliriyordu, o da Yoon'un üst dudağını emmeye başlamıştı. Yoon Jimin'in dudağını öyle sert ısırmıştı ki ağzına gelen metalik tatla kanadığını anlamıştı. Yine de pek umrunda olmamıştı. Jimin ellerini Yoon'un omuzuna koydu ve onu hafifçe itti. İkili nefes nefese kalmıştı, ayrılıp birbirilerini incelediler. İkisinin de dudakları kıpkırmızı olmuştu. Şişmişti ama güzel görünüyordu. Jimin'in dudağının kenarından kan sızıyordu. Yoongi gülümsedi. Hala nefesini düzenlemeye çalışan Jimin'e bakarak konuştu.

"Buna devam edersen, pizza yerine seni yerim."

Gözleri istekle bakıyordu. Jimin ne diyecek diye merak ediyordu. Jimin gülümsedi. Gözüne Yoon'un sertliği erişti. Bu sefer içinde konuşturmak istediği tarafı konuştu.

Yesene. Yesin. Yemeli.

Jimin piç bir şekilde sırıtarak Yoon'un kucağına çıktı. Kalçasını güzelce kucağına hizalayıp oturdu. Yoon şaşırmıştı, gözleri kocaman açıldı. Günlerdir hayalini kurduğu güzel beden şimdi kucağında duruyordu. O kavisli kalça, tam penisinin üzerinde duruyordu. Yoon alt dudağını ısırıp kafasını geriye attı. Jimin Yoon'un boynuna eğildi, kulağına doğru gidip kulak memesini ağzına aldı. Bir süre emdikten sonra sıcak nefesini Yoon'un kulağına üfledi ve konuştu.

"Mhh, eminim pizzadan daha lezzetliyimdir."

Yoon'da buna kesinkes emindi. Ellerini Jimin'in belinde sabitledi ve konuştu.

"O halde tadına bakabilir miyim?"

"Hmhmm..."

Yoon gülümseyerek Jimin'in dudaklarına tekrar yapışmıştı. O arada belinde olan elleriyle de kucağında duran kalçasına yön veriyordu. Kucağına sürtünmesine yardımcı oluyordu. İkisi de deliriyordu.

Yoon dudaklarını Jimin'in dudaklarından ayırdı ve boynuna indi. Boynuna öpücükler bırakıyordu. Sol tarafında biraz oyalandı ve küçük morluklar bırakmayı başardı. Ayrılıp gülerek sanat eserine baktı. Bu Jimin'in de hoşuna gitmişti.

Yoongi ellerini Jimin'in tişörtünün içine sokmuştu. Artık güzel vücudunu keşfetmek istiyordu, Jimin biraz huylanmıştı ama kısa sürede geçmişti. Kucağında hafif hafif zıplamaya başlamıştı çünkü Yoon'un sertliğini hissediyordu ve bu fena halde onu azdırıyordu. İkisinin de tek istediği şu an sevişmekti ve ikisi de bu isteğin karşılığını alacaktı.

Yoon daha fazla dayanamadı ve Jimin'i koltuğa yatırdı. Oğlana yiyecek gibi bakıyordu. Yiyecekti. Jimin'in ağzının kenarından kan sızıyordu ve o bile onu çok seksi gösteriyordu. Yoon Jimin'in pantolonunun fermuarını açrı ve paçalarından tutup çekti. Oğlanın güzel bacakları meydana çıkmıştı. Bembeyaz süt gibi teni vardı ve o bel kıvrımı... off..

Kendi pantolonunu da çıkardıktan sonra yere attı. Penisi boxerdan belli oluyordu, fazlasıyla şişmiş gibiydi. Yoon, Jimin'in ve kendinin üstlerindeki kıyafetleri de çıkarmıştı. Kaslı bedeni Jimin'e ziyafet olmuştu. Jimin alt dudağını ısırarak karşısındaki adama baktı.

Yoon Jimin'in göğsünden göbek deliğine diliyle bir çizgi çekti. Ardından bedenine minik öpücükler kondurarak yeniden boxerına geldi. Belinden tutup çekti ve çıkardı. Şimdi Jimin'in o mükemmel bedeni tüm ihtişamıyla karşısında duruyordu. Jimin'in bacaklarını kaldırdı ve bedenine doğru yatırdı. Dolgun kalçası şimdi kendini daha çok gösteriyordu. Yoon işaret ve orta parmağını yalayıp Jimin'in deliğine soktu. Parmaklamaya başlamıştı. Jimin ön tarafta zevkten deliye dönüyordu. Adamın deliği çok dardı, bu şekilde içine giremezdi zaten. Jimin zevkle inliyordu, Yoon'un penisi daha beter sertleşiyordu.

Biraz sonra oğlanın deliği eskisine göre daha çok açılmıştı. Yoon parmaklarını çıkardı ve iştahla oğlanın deliğine baktı. Jimin terlemiş bir şekilde koltuğa uzanmış koltuğun kenarlarına tutunuyordu. Yoon altındaki boxerı çıkardı. Gerçekten de penisi taş gibiydi ve kocaman olmuştu. Avuç içlerine tükürdü ve penisini avuç içine alıp birkaç saniye gelgit yaptı. Ardından Jimin'in başına geldi. Bacaklarından birini alıp omzuna attı, diğerini de Jimin'in gövdesine bastırdı. Penisini deliğin ucuna sürtmeye başladı. Bu davranışı Jimin'i deli ediyordu. Bunu gören Yoon buna devam etmişti. Jimin koltuğa vurdu.

"Sikeyim Yoongi, yapma şunu!"

"Şhh, sana hiç yakışmıyor."

Gülmeye başladı. Jimin hala inlerken Yoon penisini bir anda Jimin'in deliğine sokmuştu. Deliği hala çok dardı ve çocuk acıdan çığlık atıyordu.

"Siktir! Yoongi dur! Yoon- ahh!"

Yoongi ise bunları duymuyor zevkle penisini vurdurmaya devam ediyordu. Hareketleri çok hızlı değildi ta ki Jimin yeniden küfür edene kadar.

"Yoon sikeyim- dur diyorum sana!"

"Kes sesini sikerim Park!"

Yoon bu laftan sonra daha fazla hızlanmıştı. Ardı ardına vurduruyordu, Jimin neredeyse ağlayacaktı. Gözleri dolmuştu, terlemişti de. Vücudu terden yapış yapış olmuştu. Yoon her vurduğunda çığlık atıyordu. Yeni bir çığlıktan sonra Yoon bu kez eliyle oğlanın ağzını kapattı. Deliği biraz daha açılmıştı, üstelik içinde daha kolay hareket edebiliyordu. Yoon elini Jimin'in ağzından çekti ve dudağına kapanıp öpmeye başladı. Jimin ufaktan zevk almaya başlamıştı. Ellerini Yoon'un sırtına koymuş ve bir yandan ağzının içine inlerden bir yandan da tırnaklarını Yoon'un sırtına geçiyordu.

Yoon artık penisinin tamamını sokmaya başlamıştı. Jimin zevkten ölmek üzereydi, artık vuruşlar zevk noktasına geliyordu. Nefes nefese birbirilerine baktılar. Yoon hala hızlı vuruşlarına devam ederken Jimin'de zevkle inliyordu. Yoon Jimin'in penisini tutup ona gelgit yapmaya başladığında Jimin'de zevke geliyordu. Bu hareketi hoşuna gitmişti. Yoon başını geriye atıp inledi.

"Sikeyim, geliyorum!"

Jimin'in boşalmasına da yardım etmişti. Önce o boşalmıştı. Beyaz menileri göbeğinin üzerinden koltuğa doğru bir yol çizmişti. Şimdiyse Yoon'un menileri Jimin'in içini dolduracaktı. Yoon hızlı hızlı gelgit yapmaya başladı, resmen koltuk kırılacaktı ama umrumda değildi. Son vuruşunu da yaptıktan sonra menileri penisinden Jimin'in içine aktı. Yoon ellerini Jimin'in kasıklarında gezdirerek Jimin'in içini doldurmuştu. Delikten taşan meniler koltuğa akıyordu. Yoon aldığı zevkle gülümsüyordu. Yavaş bir şekilde gelgit yapmaya devam ediyordu. Her vuruşunda vıcık vıcık sesler geliyordu, bu sesler adamı daha çok rahatlatıyordu. Jimin'in gözleri kayıyordu, kendini koltuğa bırakmıştı. Zevkle tavanı izliyordu, görüş açısı fluleşiyordu.

Yoon eğilip adamın bedenine öpücükler kondurdu. Hala içindeydi, harika bir gece geçirmişlerdi. Bir eliyle Jimin'in penisini tutuyor öbürüyle de Jimin'in kalçasına tokat atıyordu. Jimin'in kulağına yaklaştı ve sıcak nefesiyle fısıldadı.

"Çok iyiydin güzelim."

____________________________________

Selammmmmm🤭😋

Asklar +18 bölüm yazıcam dedim ve yazdım nasıl buldunuzzz (utanmakk🫣)

Yorumlarınızı alayım asklarimmm======>

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Yakışıklı Barmenim- YOONMİNWhere stories live. Discover now