☆
Fejét körkörösen mozgatta, s vállait is bemelegítette. Görcsben úszott az összes. Egész nap a gép előtt ülni sosem szeretett.
Telefonja hirtelen egy új üzenetet jelzett.
Minho
»Gyere az irodámba egy kicsit.Te
»Miért?
»Még be kell fejeznem valamit.
»10pMinho
»Most gyere
»KelleszTe
»De mondd el miértMinho
»Fényképet küldött.Hyunjinnak az álla is leesett mikor megnyitotta. Teljesen kivörösödött — Minho felülről fotózta magát, mely eleve egy intim kisugárzású dolog, de ami jobban megfogta őt, az az idősebb dudorodó ágyéka.
Fogalma sincs mitévő legyen. Gyomra liftezett, és úgy érezte megfullad a melegben.
Te
»10pMinho
»De addig magamnak teszem.Te
»Eddig is tehetted volna.Minho
»Faszom
»Megvárlak.Ingerülten sóhajtott Hyunjin, s visszaállt a munka sorába. Még három óra, és lejár a munkaideje.
A munkára is alig tudott koncentrálni. Az a kép teljesen a retinájába égett, és őszintén: elég izgató látvány volt.
Minho ajtaján kopogtattak. Már kezdett megörülni, hogy Hyunjin jön, amikor is az egyik japán alkalmazottja nyitott be az ajtón.
- Mr. Lee, levele érkezett. - hajolt meg, s magas sarkújával tovább kopogott a padlón Minhohoz. Habár az asztala előtt állt meg, az ülő fél mégis keresztbe tette lábait.
- Kösz, Yumeko. Mehetsz. - vette át mosolyogva.
- Viszontlátásra! - ismét meghajolt, aztán végül kiment. Az ajtó viszont nem csukódott be, hiszen Hyunjin lépett be rajta. Szövetnadrágja zsebébe ejtette kezeit, és egy elég gyilkos pillantást küldött az idősebb felé, aki csak sejtelmesen somolygott, s nyelvével szájüregét birizgálta.
- Ez nem tíz perc volt. - feleli Minho.
- De itt vagyok. És akár el is mehetek. - már fordulna ki.
- Hé, hé, hé, hé! - Minho hevesen kelt fel, és a már ajtóküszöbön álló Hyunjin felé szaladt. Az ajtót becsapta, és kulcsra zárta - Nem mész sehova. - ajkait beharapta, s kezeit Hyunjin derekára csúsztatta.
- Itt biztos komfortos?
- Nem, de legalább lesz benne egy kis élvezet. - végül éhesen vetette rá magát a fiúra. Irányt változtatva haladtak az irodaasztal felé, aminek Minho a kisebbet teljes testtel az neki tolta, miközben övénél matatott. Hyunjin is bátorkodott a másikéhoz nyúlni, amit hamar ki is bontott. Minho is, mikor végzett a tárgy nyitásával, a kisebbet az asztalra ültette. Szájától nyakára haladt, ahol szitkozódott is, hiszen az ing gallérja teljesen elfedte - Aish, csinálj valamit az ingeddel! - morogja Minho.