6.BÖLÜM: YAZAR

127 21 9
                                    

6.BÖLÜM:YAZAR?

 

Anlamını yitiren hiç bir şeyi geri getirmeye çalışmayın....

 
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.

Bu bölümün uzun veya dediğim bölüm olmamasının sebebi, bazı şeylerin eksik kalmaması ve diger bölümün kendine has kalmasını istememdendir.

Keyifli okumalar🤗
....

Yatağımda uzanmış, bir saattir tavanla bakışıyordum. Aklımda binlerce şey vardı. Mutluluk, hüzün, sevgi, merhamet... Ve daha nicesi.

Aklımda hâlâ Ela'nın bana o gün yani iki gün önce anlattıkları vardı. Bu düşüncelerdi beni bu kadar karmaşık duygularla baş başa bırakan.

Ne yaşamıştım ben o gün ya? Bir bitmemişti! Çin seddi gibi uzun gündü mübarek.

Onun anlattıkları beni şaşırtmıştı ki hâlâ onunla tripli şekilde konuşuyordum.

 Dora bey ile sevgili olması...

İnanmıyordum ama inanmak istiyordum. Her şeyin açıklaması o olsun istiyordum çünkü ben ihanet istemiyordum.

Dora bey yani artık Dora, ile konuşmuştum ama aynısı demişti hatta hastanede ki rahatlıkları bundan kaynaklıymış. İnanmıyorum. Gözümle görmeyene kadar da inanmayacaktım ve o zamana kadar tedbirli olacaktım.

Beni ikisi de ne kadar inandırmaya çalışsa da laf etmemiş ve bende inanmış gibi davranmıştım. Ya da öyle davrandığımı umuyordum.

Ben düşüncelerimle cebelleşirken birden telefonuma art arda gelen bildirimlere gözlerimi devirdim. Ela okuldaydı ve kesin eve geliyordu, ne istediğimi soracaktı. İyiliğine mi bilmiyordum. Çakallıkta olabilir. Şerefsiz insan sevmem.

Yatakta yan döndüm ve saate baktım. Öğlen üç. Bugün son tatil günümdü ve bende uyumak istiyordum.

Umarım şu, ‘Ünlü iş adamı Atilla Kartal yani son zamanların gözde bekarı hastane de kucağında bir kadınla görüntülendi ve bizi görür görmez kendisi hastaneye geri girdi. Ama aldığımız bilgilere göre hanımefendinin aynı gün içerisinde Atilla beyin şirketinde bulunması ve oradaki yakınlıları da dahil edilince ikilinin bir ilişki içerisinde olduğu düşünülüyor. Atilla beyin de hanımefendi ile gülüşmesi de dikkatimizden kaçmadı. ’Evet umarım bu salak haber bir an önce unutulmuştur diyeceğimde zaten çektikleri fotoğraflar da benim saçlarım tek gözüküyordu. Vesselam adam bizi cüssesiyle kapatmıştı.

Evet bu olay beni pek etkilenmemişti ama sanırım iş yapacağı yeni ortağı, pardon ona aşık olan yeni ortağı bu işi bırakacağını düşünüyorduk ama sadece düşünmekle yetindik çünkü kadın vazgeçmemiş. Acaba neden?

Gerçi eğer Ela doğru söylüyorsa belki onu bir kaç kez görürdüm ama daha da göreceğimi pek sanmıyorum. Çokta umurumda değildi. At yalanını... Bana niye bu kadar düşmansın Perişan?

Gözlerimi kapattım ama aniden telefonumun bu seferde çalmasıyla kaşlarımı çattım.

Hayda. Ne oluyor yahu? Oflayarak komodinin üzerindeki telefonu aldım ama bilinmeyen numaraydı. Bu da ne şimdi? Kim bu? Donald Trump, geri zekalı. Açmadan nereden bilebilirsin?

Telefonu açtım ve kulağıma götürdüm. Ama benim kim diye merak ettiğim sesin sahibi tanıdıktı. Bu onun sesiydi. Atilla Kartal!

“Firuze?”

KALBİMİN YAZARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin