Selamlar. Keyifli okumalar dilerim.
Oy vermeyi ve yorum yaomayı unutmayınız lütfen.
İnsatgram hesabım merdumgiriz.234
Zaman çabuk geçiyordu. Firuze o günleri aşmıştı ve bugün, ona, o günleri aşmasında yardım eden arkadaşına yardım etmek için gittiği şirkette nereden bilebilirdi zamanın ona oyun oynayacağını.
Karşısındaki adamı tanıdığını düşünerek hata mı etmişti yoksa doğru mu düşünmüştü, bir türlü anlamıyordu.
Lakin bu düşünceleri ondan tamamen koparacak derecede gerçeğin ortaya çıkmasına yakındı.
Her aile, her şeye izin vermez. Onlar çoğu şeyi ve düşünceyi kendi ellerine mahkûm eder. Hem de düşüncesini mahkûm ettikleri kişiyi hiç düşünmeden.
Korku dolu gözlerle karşısındaki kadına bakıyordu. Ya kim olduğu ortaya çıkarsa diye düşünüyordu. Eğer kim olduğu ortaya çıkarsa, kendisi de düşünceleri gibi mahkûm olurdu.
Atilla'ya ve Dora'ya korkuyla baktı. Bayılmak üzereydi. Ya o kadın ve kızları her şeyi ifşa ederse diye düşünüyordu.
Lakin bunun cevabını Atilla biliyordu. Ailesi kızın hayatını bilmeden, şaka yapıyor diyerek her şeyi açıklardı.
Hiçbir şey açığa çıkmayacak diye söz vermişti oysaki Firuze'ye.
Düşünceleriyle savaşırken aklına gelen küçük oyunla hem geçmişi yâd edecek hem de bugün firuze'yi kurtaracaktı.
Lakin bu oyun istediği gibi ilerler miydi? İşte bu zamana bağlıydı. Tıpkı seneler öncesinin ikisini tekrar birleştirmesi gibi.
Ağzı aralandı Atilla ve eş zamanlı olarak elleri Firuze'nin belini buldu. Tahmin etmemişti o küçük kızın bu kadar büyüyüp serpilip, güzel kız olacağını.
Firuze ise belinde hissettiği ellerle şaşırdı ama onu daha da şaşırtan şey o değildi. Atilla'nın cümlesiydi.
"Tahmin ettiğiniz gibi değil, Firuze doğru söylüyor ve nereden biliyor derseniz," diyerek Firuze'ye baktı bir kaç saniye sonrasında ise ikisinin de haberi olmadan hayatını tekrardan şekillendirecek olan cümleyi kurdu.
"Çünkü Firuze benim sevdiğim kadın ve sizinde gelecekteki gelininiz!"
İşte asıl oyun o an başladı ama ikisi de bunu fark etmedi. Kimse fark etmedi. Onlarda, içinde kayboldukları zaman da!
.......
Şimdi hepinize Evinamm tarafından selamlar efenim✋ Aslında kurgumdan bir sonraki bölümde bahsetmek istiyorum lakin bence yeteri kadar açıklamışımdır.
Bu arada nasılsınız?
Olaylar nasıl ilerler(ilk bölümden sorum hshsh)?
Hepinizi çok seviyorum. Kendinize dikkat edin.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız⭐🍁
Ve o mükemmel cümlemizide söylüyoruz:
Sevgilerle kalın🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN YAZARI
Ficção AdolescenteBirbirini tanımadığını sanan ama kaderin onları hiç beklemediği bir anda bir araya getiren iki kişi. Firuze ve Atilla. .... Derin bir nefes aldı firuze, arkadaşı için bu görevi yapıyordu. En son ki soruya boş boş baktı. Koskoca turizim sirket zinc...