II. Miután Aizen Sousukét kinevezték az ötödik osztag kapitányává

5 0 0
                                    

Ebben a fejezetben közelebbről is megismerhetjük Yoruhime érzéseit (valamint azt,  hogy Sousuke hogyan manipulálja őt a mindennapokban), láthatunk egy aranyos kisbabát, ezenkívül a kétséget és féltékenységet, ami egy nő szívében lakozik.

*

Amikor Suiren Yoruhime először pillantotta meg Hinamori Momo hadnagyot, meglepődött. Csak a külsejével hasonlíthatta össze a sajátját: Momo szép arcú, kedves kisugárzású, élénk tekintetű fiatal nő volt, ránézésre vele azonos korú, de, hogy ez mit takart egy shinigaminál, Yoruhime nem akarta megfejteni. A hadnagy az ötödik őrosztagnál, Aizen Sousuke mellett szolgált, büszkeség sugárzott belőle a friss kinevezése miatt.

Yoruhime nem ismerte őt jól, annak ellenére, hogy a férje közvetlen beosztottja volt, akkor is véletlenül pillantotta meg a lányt a házuk emeleti ablakából. Az osztag szimbólumával ékesített hadnagyi karlapon akadt meg a tekintete, ezután nézte meg a fiatal nőt magának, amíg el nem tűnt a magas kerítés túloldalán a sarkon. A shinigamik fekete egyenruháját viselte, haja kontyba tűzve nyugodott a fején, egy takaros kis textilzsákban, amit hajdísz gyanánt hordott. A mosolya ragyogó volt, a tartása magabiztosságot és erőt sugárzott, apró termete ellenére is tekintélyt parancsoló jelenség volt.

Yoruhime szerette volna közelebbről is látni őt, felmérni magának Sousuke új hadnagyát, akinek csak futólag értesült a beiktatásáról. Amióta a férje átvette az ötödik őrosztagot Hirako kapitány eltűnése után, sokkal több dolga akadt, és Yoruhimét, aki nem kötődött szorosan az osztaghoz, megpróbálta az ügyeitől is megkímélni. Az asszony, aki addig állt az ablakban, míg Momo kontya el nem tűnt egy útkereszteződésben, elgondolkodott. Az új hadnagy fiatal volt és szép, független és erős kisugárzású, amilyenné ő nehezen vált volna.

Végül visszahúzódott az ablakból és lement a földszintre, ahol a kisbabája aludt a belső szobában. Yoruhime kettesben volt a kislánnyal, amíg a férje dolgozott, és estig nem is várta haza. Hinamori hadnaggyal tölti a napját, gondolta, miközben az alvó kislányát nézte, és elkomorodott. Nem tette boldoggá, hogy a másik nőnek több lehetősége adódik Sousukével lenni, mint neki, a feleségének. Nem tehetett róla, hogy képtelen volt elvégezni az akadémiát, de úgy érezte, kudarcot vallott. Nem cserélte volna el születendő gyermekét az ott megszerzett tudásra, de ha Tsukiyo legalább néhány évet várat magára, Yoruhime teljes értékű shinigami lehetett volna, és ki tudja, talán ő lett volna minden nap a férje oldalán Momo helyett – azt, hogy milyen képességekre kellett volna szert tennie a hadnaggyá váláshoz, nem vette számításba.

Yoruhime, aki, mióta csak Sousukével élt, el volt zárva a külvilágtól, kezdte igazán magányosnak érezni magát. A napjai csendesen, a babájával kettesben teltek, de még a kislány körül sem volt sok dolga. Tsukiyo nyugodt volt, a nap nagy részét zavartalanul aludta át, lehetőséget teremtve az anyjának, hogy a gondolataiba mélyedjen, és egyre kínozza magát, ahogy céltalanul sétált a ház egyik szobájából a másikba, Sousuke érkezését várva. Mindez az elzártság Yoruhime érdekét szolgálta, ahogy azt Sousuke már korábban elmagyarázta. Az asszony veszélyes volt a shinigami társadalomra és az ugyanolyan nagy veszélyt jelentett rá; egy különös körülmény miatt egy hollow élt a testében, és Sousuke, hogy megóvja a kísérletezéstől, elutasítástól, vagy a kivégzés ígéretétől, elrejtette őt mások szeme elől. A körülményekhez képest normális életet igyekezett biztosítani neki, minél kevesebb fenyegető behatással, hogy a kontrollálatlan hollow ne kezdjen tombolásba, Yoruhime ugyanis sosem tanulta meg tökéletesen elnyomni.

Nem tiltakozott az érdekében tett intézkedések ellen, mert nem kötődött sem helyhez sem személyhez, mielőtt a férfit megismerte, és Sousuke nem is vágta el egészen a külvilágtól. Yoruhime otthon maradt Sousuke házában, amit azóta a magáénak mondhatott, de hogy feleségül ment hozzá egy évvel korábban, csak a legszűkebb körben volt ismert: egyedül Hirako kapitány, az ő barátnője, Douru és maga a pár tudott róla. Sousuke biztonságban akarta tudni Yoruhimét és a születendő gyermeküket, ezért távol tartotta őket mindentől, amibe ő maga bevonódott, és az asszony élete igazán egyszerűvé vált. A gyereknevelés lett az egyetlen feladata, holott ő is alig nőtt ki a gyerekkorból, társaságképp pedig csupán Douruval, régi barátnőjével számolhatott. Ő volt az egyetlen, aki még ismerte őt, mielőtt Sousuke oldalán megjelent az ötödik őrosztagban; a két nő ugyanabból a bordélyházból menekült meg a választott férfiak jóvoltából.

Aizen Sousuke tökéletes feleségeOnde histórias criam vida. Descubra agora