Közvetlenül a Turn back the Pendulum eseményei után, valamint néhány évvel később járunk, és igazán sok minden történik. Shinji eltűnik, a felesége beleőrül a gyászba, Yoruhime pedig két embert is elveszít, aki fontos volt neki - ezenkívül Sousuke aranyos kislányát is láthatjuk, hogy kárpótoljon.
*
A Hirako Shinji eltűnését követő időszak egy végeláthatatlan rémálom volt Hirako Dourunak. Az este óta, amikor Shinji több más kapitánnyal és hadnaggyal együtt küldetésre ment Rukongai hatodik körzetébe és nem jött vissza, Douru alig-alig tért magához. Amikor értesült a férje eltűnéséről, majd később megkapta a halálhírét, összeroppant. Kapitányné volt, tisztában volt vele, hogy Shinji foglalkozása állandó veszélyt jelent az életére, de a parancs, amit utoljára kapott, nem tűnt igazán rossznak: ki kellett vizsgálniuk a sorozatos eltűnéseket Rukongaiban. Shinji azzal vált el Dourutól, hogy másnap látják egymást, feküdjön le nyugodtan, de Douru hiába ébredt fel, a férjével nem találkozott újra.
Egyedül maradt az ötödik osztag kapitányi rezidenciáján, az idő pedig megnyúlt körülötte. Minden végtelenül hosszúnak tűnt onnantól kezdve, hogy Sousuke először megjelent nála és tudatta vele a Shinjivel történteket. Douru egy pillanatig hitetlenkedve nézett a hadnagyra, megrázta a fejét, és várta, hogy Sousuke kimondja, csak viccelt, és véget vet ennek a borzasztó tréfának, de a férfi arca komor és sajnálkozó maradt, Douru pedig hiába várta, hogy felszabadítja a gyötrelmektől. Amikor rájött, hogy Sousuke igazat mondott, sírva fakadt. Nagy barna szemét továbbra is reménykedve függesztette az érkezőre, de Sousuke nem tudott vigaszt kínálni neki. Amikor azt mondta, nagyon sajnálom, Douruban valami végleg eltörött és hangosan zokogni kezdett. Azt ismételgette, miért, miért, és összecsuklott, Sousukének kellett elkapnia, mielőtt a fejét a teázóasztal sarkába verte volna.
Sousuke erősen fogta a nőt, Douru pedig a ruhájába kapaszkodott és a mellkasához szorította az arcát. Nem fogta fel igazán, ami történt, és amikor gondolkozni próbált, nem is hitte el: Shinji nem halhatott meg, az ő férje nem, nem eshetett bántódása; a hadnagynak tévednie kellett, Shinji biztosan vissza fog térni hozzá. Azonban hiába várt, Shinji nem jelent meg a szobában, és Douru feje egészen kiürült, miután annyi megfoghatatlan gondolat cikázott benne.
Addig sírt a hadnagy vállán, amíg egészen ki nem merült és kapkodni kezdte a levegőt. Sousuke hagyta, hogy összeszedje magát, és nem eresztette el. Gyengéden fogta az összetört nőt a karjában és amikor újra sírva fakadt, mert Douru, amint magához tért, még erősebben felzaklatta magát a hír miatt, a hátát simogatta.
Sousuke sosem állt közel a kapitánya feleségéhez, Hirako Douru távoli és érinthetetlen volt számára. Az asszony erős, önálló és karizmatikus volt, korábbi erejéből azonban semmi sem látszott rajta; megtört, egyszerű nővé változott, amilyen bárki más is lehetett volna, Sousuke ilyen gyengeséget és bizonytalanságot sosem tapasztalt felőle.
Dourunak muszáj volt határozottnak lennie, hogy kezelni tudja Shinji minden szeszélyét és rossz szokását, de tökéletesen összecsiszolódtak, amióta Shinji magához vette őt a Suiren házból. Úgy látszott, kölcsönösen jó hatással voltak egymásra: Shinji, legalábbis vele szemben, gyengédebb lett, Douru pedig megszelídült, de ezt kifelé ritkán mutatta. Azt a sebezhető és egészen kicsi asszonyt, akivé a hír hallatán vált, még maga Shinji sem ismerte, Sousuke pedig nem tudott vele mit kezdeni. Nem tehetett többet, mint hogy hagyta Dourunak, hogy kisírja magát a vállán; nem zavarta, hogy kapaszkodik a ruhájába, vagy hogy eláztatja a shihakushóját.
Douru még erre az epizódra sem igazán emlékezett, pedig, amit Sousuke akkor mondott, sokáig és gyakran vert visszhangot a lelkében. Amikor a hadnagy végül lefejtette magáról Douru remegő kezét és megkérte őt, hogy feküdjön le, Douru kábán engedelmeskedett, és a plafont nézte még akkor is, amikor Sousuke kiment a szobából. Egyedül maradt és megállíthatatlanul könnyezett. Ha lehunyta a szemét, Shinjit látta maga előtt, és amikor lépéseket hallott odakintről, várta, hogy a férje végre hazatérjen, de hiába: Shinji, bárhogy kívánta, többé nem ment hozzá vissza.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Aizen Sousuke tökéletes felesége
FanficLazán kapcsolódó fejezetek mutatják be, hogy Aizen Sousuke hogyan és miért házasodott meg és ennek milyen hatása lesz rá a későbbiekben. Megismerhetjük ezenkívül a feleségét is, az érzéseit és hogy milyen életet élt egy ilyen férfi oldalán. Az egész...