- Na miújság hősszerelmes? - köszöntötte ő telefonon Felix - Bocs, hogy nem hívtalak...
- Semmi baj, Yongbok. - mosolyog - Egyébként... elég sok minden van. - sóhajt. Rastog a serpenyő, ahogy rádobja a tintahalat.
- Megint sütsz? - kuncog.
- Éhezem. - nevet - Úgyhogy igen.
- Mesélj.
- Szóval... valamelyik nap Minho... megkérdezte, hogy akarok-e vele járni, nyilván udvariasabban, de... nem tudom.
- Mit?
- Hogy akarok-e. Olyan komfortos így.
- Várj vele egy kicsit még akkor. - nyammog Felix.
- A második, hogy... több, mint háromszor feküdtem le Minhoval a napokban.
- M-mi van? - akad meg - De nem úgy volt, hogy...
- Oké, úgy volt, de... mindegy. - sóhajt - Meggondoltam magam.
- És... hol?
- Nos... khm. Az... irodájában.
- Durván nyomjátok baszki. - kuncogott fel.
- És nagyjából ennyi. Veled mizu?
- Apámat lecsukták. Teljesen. Hét év börtön. - szorítja össze ajkait. Lehangoltan mondja - A családom teljesen maga alatt van... szemeszterig maradok. Kb.
- Ilyen hamar? Akkor... az jó, nem?
- Megérdemli. Anya ezt a szenvedést viszont nem. Remélem talál mást. Olivia most barátjánál van. Kell neki a kikapcsolódás. Rachel pedig meg már rég családot alapított, szóval... alig jön haza. - sóhajtott.
- Sajnálom... bárcsak ott lehetnék. - húzza el száját.
- Tényleg jó lenne de szerintem januárban már megyek haza. - mosolyodik el - Minho?
- Minho nemrég ment el. Majd lehet megyek át hozzá. A macskái miatt nem olyan sokat szeretne nálam lenni. - kuncog.
- Cicái vannak?
- Három.
- Hű. Pedig elég komoly alaknak tűnt.
- Minho egy paradox ember. - kuncog.
- Az biztos. - mosolyog - Na leteszlek. Mennem kell. - nézett anyjára, ki Oliviával áll Felix ajtajában - Megjött a húgom.
- Jó, menj csak. Üdvözlöm.
- Átadom. Szia!
- Szia. - bontották a hívást.
Nem, ma Hyunjin nem megy Minhohoz. Egy helyre viszont igen: Ashwarax helyet Xanaxot beváltani.
Mai napig nem tudja, hogy miért nem vesz magának már egy autót. Sok pénze van, de még új ruhákra sem költött. Csak ételre. De azokat általában Minho hozza.
- Hatott az Ashwarax?
- Öhm... ami azt illeti igen. Azonban...
- Igen?
- Megvan még az a recept?
- Xanaxra? Persze.
- Beválthatnám azt?
- Miért, nem vált be teljesen az Ashwarax?
- Elfogyott.
- Ilyen hamar?!
- Kiborítottam véletlenül, mikor a poharamat akartam megtölteni, és beleesett a csapba. Majdnem mind vizes lett. - sóhajtott.
Jó kis hazugság.