3. Bölüm

129 4 0
                                    

(Arkadaşlar Şuan Saat Gece 12:20 ve 1 eylül (neden tarihi yazdığımı bilmiyorum mdlddlldkd) neyse aklıma birden gelen senaryolarla bazı yerleri değiştirmeye üşeniyorum burdan yazıcam)

(ilk Öncelikle Dilara Başrol erkeğimizin  Kız kardeşi Öhöm Öhöm Bu Asker Diye yazmıştım ama Aniden gelen Fikirle (Polis yapmaya karar verdim) Ben ve aniden gelen fikirlerim dldlslssl neysecime işte öyle bölüme geçelim)

(Sanırım bunu her bölümün başında diycem
Noktalama işaretlerine takılmayın elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum ama işte dediğim gibi pek aram yok onlarla dkdkskddk)

(Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💖)

"1Ay sonra"

"Asena'dan"

"Yaklaşık 1 aydır yoğun bakımdayım dışardan gelen sesleri duyabiliyorum ama sanki gözümde bi perde varmış gibi gözümü asla açamıyorum, olmuyordu."

Dilara "Hala uyanmadı mı abi.? "

Caner "yok hayatı tehlikesi yok ama uyanmıyor doktorlar da bunun sebebini bilmiyor. "

Dilara "hımm umay nasıl abi? "

Caner "İyi daha bugün konuştum halasını sorup duruyor"

Dilara "Hande ablaya yakup abiye söyledin mi abi? "

Caner "Yok söylemedim hala söylesem napacaklar ki gelmezler"

Dilara "hıhı"

Caner "bide bana abi deme aramızda 3 yaş var ya"

Dilara "Ama"

Caner "Eğer bana abi diyeceksen Sümeyyeye de abla de"

Dilara "Tamam tamam demem Caner"

(Gülerler.)

Asena'dan;

"Gözlerimi zorlamaya devam ettiğimde en sonunda açmıştım. Gözlerini Açtığımda beyaz bi odadaydım burası hasta neydi galiba yanımda Kimse yoktu hiç kimse.

(Caner'in gözü Asena'nın eline takılır.)

Caner "Dilara Sümeyye'nin elimi kıpırda dı.?

"Dilara Asena'nın eline bakar"

Dilara:Sanırım sen yanlış gördün dur bi dakka uyandı uyandı"

"Caner doktorları çağırır"

"Yoğun bakım"

"Asena hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"

Asena "Yorgun."

"Doktor Asena'ya bikaç test yapar"

Doktor "Gayet iyisiniz Asena hanım Ameliyatta 2 kere kalbiniz durdu nasıl döndürdük bizde bilmiyoruz zor oldu ama hayata tutunmaya başardınız karnında 4 den fazla kurşun vardı belliki 5,6 aydan fazladır içerde kurşun 4'ünü çıkardık ama 1 tanesi Sağ bacağına yakın gelmiş bacağında derin bir bıçak yarasıda var malesef onu alamadık"

Asena "Eeee? bi dakka Sağ bacağımı hissetmiyorum"

Doktor "İşte bunu demek istiyorum şuan da Sağ bacağınız da hem yara hem kurşun olduğu için ilk öncelik pıçak yarasındaydı çünkü kurşunun önündeydi onu diktik ama kurşunu çıkaramadık bir süre yürüyemiyceksiniz.

Asena " Ne diyosun lan Sen.? "

Doktor "Bakın eğer o kurşunu alsaydık Sakat Kalabilirdiniz Bi operasyonla alıcaz öyle alıcaz. "

Asena "Lan ben Askerim Asker. Sakat halimle Nasıl görevlere gidicem.?

Doktor " Üzgünüm Bacağınızda ki dikiş iyileşene kadar o kurşunu alamayız kurşunu alırsak hepten sakat kalırsınız tekrar geçmiş olsun sizi odaya alıcaz birazdan "

Asena (Gerçek Ailem) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin