8. Bölüm

81 5 5
                                    

Evett uzun zamandır yoktum şu 1 ay 1 buçuk aydır yakınlarımızın düğünleri falan derken hiç bölüm yazamadım bugün doğum günüme özel yazayım dedim evet bugün doğum günüm uzun bi bölüm olcak evett doğum günüm şerefine bölüme geçelimmm

"Emre sessizce Ahmet'e;gerçekten sıçtık"

Rahat asker yaran varsa baktır üstünü giyin dosyaları al odama gel!

Emre dersiniz komutanım!

(mehmet albay gider)

"komutanım iyimisiniz " dedi gece

"iyiyim Gece " ama kolundaki yara biraz derin olduğu için hafiften gözlerim kararmaya başlamıştı ne olduğunu bilmeden birinin koluna düşüp bayıldım.

"hey bana bak Heyyy" bunu diyen binbaşı Aytemurdu.

"Emre arabayı hazırlat hastaneye gidiyoruz" dedi ve beni kucağına aldı hemen arabaya binip hastaneye götürdüler beni ameliyata aldılar aytemur binbaşının da kolundaki sıyrık olduğu için dikiş atılmıştı"

Can'dan;

"Asena nın gözlerimin önümde öyle bayılmasıyla tam yanına gitcektim ki ama aytemur binbaşı benden önce davranıp Asenayı kollarının arasına almıştı neyi oluyordu acaba Asena nın çokta benzerlikleri vardı aslında neyse benden önce davranınca bişey yapamadım tabi hemen Asena'yı kucağına alıp arabaya bindirip hastaneye götürdüler Ben ise Mehmet albayın dediği şeyi yapıp temizlenip mehmet albayın odasına gittim"

"KIDEMLİ BİNBAŞI CAN KILIÇ EMREDİN KOMUTANIM! "

"Rahat asker"dedi

"Otur Binbaşım" dedi ama ben oturmadım Ceza yemeye hiç niyetim yoktu çünkü.

"Otur Binbaşım bu bir emirdir! " dedi ve hemen oturdum.

"Mahonun  patlattığım kasasının içinde ki önemli kağıtları mehmet albaya verdim"

"Bunlar büyük bombanın patlatcakları yerler"dedim.

"Anladım Büyük bi iş başardın Senin sayende patlamayı özliycem. "

"Estağfurullah komutanım ben görevimi yaptım"dedim.

"Kendini artık gösterebilirsin" Dedi mehmet albay.

"anlamadım komutanım?" dedim bende.

"Diyorum ki Asena falan gördü Seni zaten kardeşine kendini gösterebilirsin. "

"Iııı karşısına çıkmaya yüzüm yok komutanım."Dedim

"Çık yaşadığını bilmeye hakkı var "

"verceği tepkiden korkuyorum komutanım"

"korkma senin öldüğün zaman en çok o senin arkandan ağladı yaşadığını bilmeye hakkı var bi daha tekrar etmiycem Yaşadığını bilmeye hakkı var git ve kendinir göster bu bir emirdir Asker! "

"Emredersiniz komutanım! "

"şimdi çık ve git kardeşinin yanına dediklerimi unutma anlaşıldı mı ASKER? "

"Anlaşıldı komutanım" diyip çıktım odadan arabaya bindim ve dilara nın çalıştığı yere yani karakola sürmeye başladım arabayı. "

"Yarım saat sonra"

"Asena yarım saatlik ameliyatdan çıktı durumu iyi olduğu için odaya alındı"

"Merkez"

(bu arada dilara polis ya şimdi şey yaptım ben arka sokaktaki oyuncuları koydum ben)

Asena (Gerçek Ailem) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin