❤️🩹
Bir demet mutluluğun,
İçerisinde aşk yazıyor.
Varlığının, yokluğunun…
Değerini biliyorum.Bana kıymet gerekmiyor,
Değer katan sensin bana.
Aşka tarif gerekmiyor,
En güzel tarif sensin bana.Bir haftadır nasıl bir grip olduysam kendime gelemedim. Bölümümüz de o yüzden gecikti kusura bakmayın🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Nazar mı değdi ne olduysa artık.Kendime gelemedim yaa.
Gözü olanların gözü çıksınnn diyenlere en içten teşekkürlerimi sunar yeni bölümümüze yolcu ederimm💖💖💖😍😍😍😍💖💖💖
Havalimanından çıkmış taksi durağına doğru ilerliyorduk. Benim içim ise çocuksu bir neşe ike dolup taşıyordu.
"Eee napalım nereye gidelim?" Diye sordum hevesle.
"Valla ben daha önce Amerikaya hiç gelmedim o yüzden kendimi tamamen senin ellerine teslim ediyorum. Bana şu şehrin tozunu attır mühendis hanım"dedi gülümseyerek.
Buram buram hay hay kokan bir bakış ve tebessüm attım.
"O zaman şey saat daha erken önce bana gidelim..."
"Beni eve mi atıcaksın yani" dedi bir elini inanamaz gibi ağzına kapatırken peşine ise en çapkınından güldü.
Aldığım bu tepkiyle kocaman bir kahkaha attım.
Sonra da elini bırakıp sıkıca sarıldım. Çenemi göğsüne dayayıp başımı gözlerini görevilmek adına biraz geri attığımda kocam bir gülümseme ve zümrüt yeşili gözlerle karşılaştım."İtiraz mı var?" Dedim en cilvelisinden.
"Biraz düşünmem lazım ben öyle senin bildiğin erkeklere benzemem"
"Allah Allah" dedim gülerek "nasıl erkeklere benzermişsin sen"
"Kimseciklere benzemem ben çok şahsına münhasır bir insan olduğun söylenir"dedi oldukça gururlu ve cool bir bakış eşliğinde.
"Allah Allah" derken sesimin bir kokusu olsa açık ve net bir şekilde trip artı şüphe kokardı." Kimmiş bunu diyenler bak acayip merakımı celp ettin şuanda ayrıca hala cevabımı alamadım itiraz mı var demiştim."
"Asla" dedi bu kez asla beklemeden ve önüne geldiğimiz taksilerden birinin kapısını açtı binmem için.
Bir şey demeden taksiye bindim ve şoföre adresi verip yanıma yanıma sırnaşan Semih'e döndüm.
"Umarım ucuz bir kapı açma hareketiyle bu konunun üstünü kapattığını zannetmiyorsundur"
"Umarım sen ilk tatilimizi kıskançlık krizine girerek zehretmeyi planlamıyorsundur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOY
Action"Belli ki sen de taraftarı çok seviyorsun" "Öyle tabi.Zatem sevgi karşılıklı bir şey değil midir?" "Bunu söylemek plotoniklere haksızlık olmaz mı?" Güldü hafifçe "Sen de şair gibi düşünüyorsun yani 'Sen elmayı seviyorsun diye elmanında seni sevmesi...