"နင္ေတာ္သင့္ၿပီခ်မ္းျမႇေ့....အဲ့လိုေတြၾကပ္ၾကပ္လုပ္ေန...ေစာေစာေသေနမယ္သိရဲ႕လား"
ခ်ိဳကခ်မ္းျမႇေ့ေသာက္ေနတဲ့အရက္ပုလင္းကိုဆြဲလုသည္။ထိုအခါခ်မ္းျမႇေ့က သူ႕အိတ္ကပ္ထဲကေဆးလိပ္ဘူးအားထပ္ထုတ္လာသည္။
"ေစာေစာေသေတာ့လည္းမေကာင္းဘူးလားခ်ိဳရယ္"
ေျပာလည္းေျပာ ခ်မ္းျမႇေ့ကသူ႕မူပိုင္မဲ့ၿပဳံးေလးကိုၿပဳံးလာေသးသည္။
"သန္မာတာနဲ႕မိုက္႐ူးရဲဆန္တာမတူဘူးဟဲ့မတူဘူး...ငါတို႔ရဲ႕မိုက္႐ူးရဲဆန္မႈေတြေၾကာင့္ ဒီထပ္ပိုၿပီး ဟိုးေအာက္ဆုံးထိကို မနစ္မြန္းခ်င္ေတာ့ဘူးခ်မ္းျမႇေ့....နင္အဲ့ေလာက္ထိမိုက္႐ူးရဲဆန္မေနစမ္းပါနဲ႕ဟာ"
ကဗ်ာဆန္လြန္းလွတဲ့ 'အခ်စ္'ဆိုတဲ့စကားလုံးေလးက မာယာလည္းမ်ားတတ္သလို ပရိယာယ္လည္းမ်ားတတ္ေသးသည့္ေထာင္ေခ်ာက္လွလွေလးနဲ႕ဆင္တူသည္။သၾကားထင္ၿပီးထည့္လိုက္မိတဲ့ဆားတစ္ဇြန္းဟာ အခ်စ္ဆိုတဲ့စကားလုံးေလးအတိုင္းပါပဲ။ခ်ိဳမယ္ထင္ခဲ့ေပမယ့္လက္ေတြ႕မွာ အခ်စ္ကသၾကားထက္ ဆားေတြျဖစ္သြားတတ္သည္။ငန္လြန္းလွတဲ့ထိုအရသာကို ႀကိတ္မွိတ္လို႔ ၿမိဳခ်လိဳက္ရတာဟာလည္း ကိုယ့္ကိုနာက်င္ေစတဲ့လူကိုမွ ႀကိတ္ခ်စ္ေနရသလိုမ်ိဳးေပါ့။'ငါၾကေတာ့သၾကားနဲ႕ဆားကိုမွားထည့္မိတဲ့လူမဟုတ္ဘူးေဝယံ...အစထဲကဆားကိုထည့္မိတဲ့ငါက ငန္မယ္မွန္းသိပါလ်က္ အခ်စ္ဆိုတဲ့ပရိယာယ္မာယာႏြံေလးထဲ နစ္သထက္နစ္လို႔ေနတဲ့အခ်စ္႐ူးေလးတစ္ေယာက္ေပါ့'
"အခုေရာနင္ကဘာလို႔အရက္ေသာက္ေနရျပန္တာလဲ...ဒီရက္ပိုင္းေတြနင္ေသာက္ေနတာ ရက္ဆက္ပဲေနာ္ခ်မ္းျမႇေ့"
"ေဝယံကငါ့ကိုမခ်စ္ေတာ့ဘူးဟ...သူငါ့အေပၚကိုတကယ္ႀကီးမခ်စ္ေတာ့ဘူး"
ခပ္တိုးတိုးထြက္လာေသာ အသံတို႔ကေဆးလိပ္ေငြ႕တို႔ၾကားကပင္။ဇက္ျပဳတ္က်မတတ္မူးေနတဲ့ခ်မ္းျမႇေ့လက္ထဲမွ ေဆးလိပ္အားဆြဲလုလို႔ ျပာခြက္ထဲဖိခ်ကာ ျငႇိမ္းသတ္လိုက္သည္။
"ဘာလုပ္တာလဲခ်ိဳရာ...ျပန္ေပးစမ္းပါ"
"နင္အခုလိုေတြဆက္ၿပီး မိုက္႐ူးရဲဆန္ေနလိုက္ ငါပါနင့္ကိုစိတ္ပ်က္မိေတာ့မယ္ခ်မ္းျမႇေ့"
YOU ARE READING
ရမ္မက်နွံထဲဝယ်(Completed)
Romance"အချစ်...ဟက်...အလကားအရေးမပါလိုက်တာ" "အချစ်ဆိုတာ မီးတောက်တစ်ခုထက်မပိုဘူး...အချစ်ဆိုတာရုပ်ရှင်မဆန်ဘူး...အချစ်ဆိုတာ ကဗျာဆန်မနေဘူး....ပြီးတော့အချစ်ဆိုတာ ငါ့အတွက်လည်းမလိုအပ်ဘူး"