2.7 Zabiorę cię do domu

28 7 19
                                    

Bern, Pałac Cesarski, Rok 4069, Noc z 24 na 25 dzień Pory Upału


Zmęczona para przycupnęła na zdobionym krześle. Parę godzin tańca zmogło nawet smoczycę. Bal w Cesarskim Pałacu trwał teraz w bardziej luźnej atmosferze. Poszczególne pary ściskały się dyskretnie po kątach udając samotność.

- Co planujesz na jutro? - spytała, przytulona do ramienia pułkownika elfia smoczyca.

- Towarzyszyć waszej wysokości - wyjaśnił uprzejmie.

Księżna SilVWeAr upiła się w bardzo wdzięczny sposób. Szczebiotała beztrosko o głupotach, wręcz smoczym sykiem odpędzając potencjalne rywalki od swojego nowego ulubieńca.

Człowiekowi z czasem spodobał się jej sposób adorowania. Była władcza, a przy tym przepięknie urocza. Nie protestował zatem, kiedy wymęczona wielogodzinnym tańcem spoczęła na jego kolanach.

- Źle postawiłam pytanie. - uśmiechnęła się. - Co planowałeś na jutro nim się spotkaliśmy?

- Wraz z rodziną zaproszony jestem do pałacu ven Preichtów.

- Możesz tam pójść razem ze mną? - spytała cicho. - Tak szczerze!

- Już nieraz na spotkania u księcia Johana witany był korpus dyplomatyczny - wyjaśnił. - To coroczne spotkanie wszystkich najwyższych ludzkich rodów imperium, bez obecności rodziny cesarskiej.

- Rodzaj klubu interesów - stwierdziła.

- Trafne spostrzeżenie.

- Zatem, skoro mamy zaproszenie nieuprzejmie byłoby zeń nie skorzystać.

- Dziękuję, wasza wysokość - wyszeptał jej na ucho.

- Mam na imię Ulenmolinen. W skrócie Ul - odszeptała.

- Chodź Ul. Zabiorę cię do domu.

- Będziesz mnie musiał zanieść. – Jej głos zniżył się do pomruku.

- Wedle twoich pragnień. – roześmiał się. Trzymając ją na rękach powstał z krzesła i ruszył ku wyjściu. Przechodząc przez Salę Koronacyjną dostrzegł cesarza.

Jego Wysokość pogratulował mu zdobyczy kieliszkiem szampana.

Jego Wysokość pogratulował mu zdobyczy kieliszkiem szampana

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Dyskretny Urok SmokówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz