☆

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Sosem szeretett Seoulban lenni. Mindig hype-olt városnak tartotta; tele volt gyakornokokkal, idolokkal, különféle híres emberekkel, és tipik Seouli lányokkal.

Sóhajtva nézett fel a hatalmas házakra. Arra az ablakra, ahol apja tartózkodott.

Teljesen maga alatt volt. Nem akarta ezt. Most mégis a liftben áll, hogy aztán a kontrollmániás apjával találkozhasson. Felérve liftjével az adott folyosóra, elindult apja lakása felé.

Még a lépcsőház is luxus. - gondolta.

Megnyomta a csengőt, ami szintén nagyon kultúráltan csengett. A zárban kulcs forgása hangzott, a kilincs lenyomódott, és Minho apja az ajtó mögött volt.

Nem köszönt neki, csak fapofával nézett fiára, ki jóval alacsonyabb volt nála. Mindenben.

Arrébb állt a tölgyfalaptól, és beengedte Minhot. Továbbra sem szóltak egymáshoz. Belülről a lakás baromi letisztult, és modern volt. A fekete árnyalatai domináltak, alig volt benne szín.

A nappaliba érve, meglepődöttségére öccse, Heeseung ült. Kedves énének ellenében most komoly volt.

- Minho! - ellágyult amint bátyját látta. Felállt, s egy mély meghajlás után kezet fogtak, aztán vissza leültek. Három kanapé volt egy befejezetlen négyzetalakban elhelyezve egymással szemben. Mindhárman más-más kanapéra ültek.

Síri csend honolt, a testvérpár nagyon ideges volt. Minhonak még a tenyere is izzadt.

- Tudjátok miért vagytok itt, fiúk? - szólalt meg erélyes hangján. Ugyanolyan volt, mint Minho gyerekkorában. Mindig is rettegett tőle.

- Igen. - bólintott Heeseung, azonban Minhonak még ötlete sem volt. Annyiban hívta apja magához, hogy 'a cég...'.

- Nem igazán. - rázza fejét.

Apja ráemelte gyilkos tekintetét. Mindent elárult; Minho valami eszméletlen rosszat tett. Gondolta ezt ő.

- Minho. - szólította meg. Megakadt szava torkán a fiatalnak - Ki ez a Hyunjin?

- Hyunjin a személyes titkárom.

- Csak a személyes titkárod? - gyanakvóan összeszűkítette szemeit.

- Minho, kérlek, csak mondd meg neki az igazat. - feleli halkan neki öccse. Ő már tudja.

- Mit áruljak el neki? - értetlenkedik. Minden erejével próbálja titkolni kapcsolatát, Hyunjin nem akarja teher alá helyezni.

Apja felkel. Kimérten indult el idősebb fia felé; kezét lendítve pofozta fel őt. Ereje hatalmas volt, feje félrebillent.

Viszont nem szólt semmit. Nem mert.

WINE • HyunHoOù les histoires vivent. Découvrez maintenant