Ujjaimmal finoman megveregettem a dolgozószoba ajtaját. Most nem érzem azt az idegességet és rémületet, mint először, amikor félénken kopogtam az ajtón. Daisy rendben van és már ismerem az összes lépést ehhez a tánchoz. Akár csukott szemmel is.
- Befelé - szól ki Zane.
Kihúzom a vállaim és benyitok, a francba, az előbb lenyelt blinik bukfencezni kezdjek a gyomromban. A haja nedves és egy ropogós, krémszínű ing van rajta, amely felfedi erős nyakát. A belőle áradó nyers hatalomtól és férfiasságtól elakad a lélegzetem. Megkeményítem magam, hogy ne látszódjon rajtam semmi.
- Jó reggelt - üdvözlöm. Külsőleg hűvös vagyok, mint egy uborka, belül, irracionális, tüzes káosz van.
Nem vesztegeti az idejét udvariaskodásra.- Meztelen a puncid a ruhád alatt? - Kérdezi.
A franc essen bele. Ha az volt a szándéka, hogy kihúzza a szőnyeget a lábam alól, akkor kiválóan sikerült neki. Légzésem határozottan gyorsabbá és hangosabbá válik.
Gúnyosan felemeli az egyik szemöldökét.- Ööö....nem.
- Vedd le a bugyidat. Többé nem viselsz semmit, amíg ebben a házban tartózkodsz vagy ha velem vagy.
A szemem tágra nyílik. Mi a szar? Ez aztán arrogáns!- Mi a helyzet akkor, ha megvan? - Kérdezem csipősen. - Csak vérezzem össze a bútoraidat?
- Nem emlékszem, hogy megtiltottam a tamponok használatát.
Gyenge védekezésként megvető és elutasító tekintettel nézem, mialatt leveszem a bugyimat és összegyűröm a markomban.
- Nos, mivel neked mindegy, én biztonságban érzem magam bugyiban, amikor megvan.
- Nekem nem mindegy - jelenti ki.
YOU ARE READING
Nem Vagyok A Tulajdonod - Az Orosz Don 1.
RomanceSziasztok! Ez a történet erősen 🔞❗❗❗❗