Idegen ágyban ébredek és egy zavarba ejtő pillanatig nem tudom hol vagyok. Napfény szűrődik át a függönyök résein. Számat savanyúnak érzem és tompa lüktetés van a fejemben.
Aztán eszembe jut. Zane házában vagyok. Tegnap este nagyon részegre ittam magam. Emlékszem kávéztam a konyhában. Biztos Noah hozott ide. Lehunyom a szemem és hálát adok Istennek, hogy még rajtam vannak a ruháim. Az órám majdnem hét órát mutat.
Kiváncsian nézek körül.
A szoba nőies és mégis személytelen, mint egy drága szállodai szoba. Nagy krémszínű falakkal és három részre osztott poros rózsaszín függönnyel az egyik oldalon, ami azt jelenti, hogy három ablak van. A középső függöny előtt egy kerek asztal van, kellemes rózsaszínű terítővel borítva. Egy váza helyezkedik el rajta, tele friss virággal. Két fehér fotel van vele szemben. Itt nyilván reggelizni lehet és azonnal megörülök az asztalnak, mert ez azt jelenti, hogy tudok dolgozni ebben a szobában. Az ágytámla egy párnázott bonyolult valami, rózsaszín velúr kárpittal és aranyozott fával.
Nyújtózkodok és hangosan ásítok, észreveszek egy műanyag tégelyt benne két tablettával és egy üveg vizet. Kiváló ötlet, Noah. Beveszem a tablettákat és iszok rá egy fél palack vizet. Tényleg nagyon kiszáradtam. Felhajtom a paplant és kilendítem lábam az ágyból. Egy pár rózsaszín szobapapucs vár rám. Egyértelmű, hogy a rózsaszín téma dominál.
Az első ablakig caflatok és széthúzom a függönyöket. A szoba világosnak és fényesnek tűnik, hogy a függönyök el vannak húzva. Egy tökéletes hely a munkámhoz. Kinézek az ablakon és megállapítom, hogy a szoba a harmadik emeleten van. Szemben egy franciakert, hatalmas fákkal és bokor szobrokkal, szép látványt nyújt a reggeli napfényben.
Még mindig ásítozva, becsattogok a fürdőszobába. A fürdőszoba mosolygásra késztet. Ha eddig nem hittem el, hogy Zane egy maffia főnök, a fürdőszoba meggyőzött. Az egész rózsaszín márvánnyal van kirakva és ez, úgy vélem, nagyon hatásos. A csaptelepek és szerelvények mind csillogó aranyszínűek. Vadonatúj fogkefék, fésűk, hajkefék, szappanok és hidratáló krémek vannak kirakva a zuhany mellé. Amire szükségem van a zuhanyhoz, azt használom, majd betekerem magam egy pelyhes fehér fürdőköpenybe, ami az ajtó mögött lóg.
Visszafelé a szobába, már sokkal emberibbnek érzem magam, észreveszem, hogy Yuri vagy valaki más, szépen elrakta a Michigan Girl - matricás kopott bőröndömet, a hátizsákomat és az olcsó cipőmet, közvetlenül a szekrény mellé. Nem illenek ebbe a pazar környezetbe. Kinyitom a bőröndömet, hogy elővegyek egy egyszerű blúzt és szoknyát, a többi cuccom alrakom a szekrénybe.
A fejfájásom már majdnem eltűnt. Kinyitom az ajtót és egy nagy, kör alakú folyosón találom magam. További két ajtó van még ezen az emeleten, de mind be van csukva és mivel nincs kedvem kutakodni, lemegyek három lépcsőfordulónyit a földszintre. Az előtérben nincs senki, így a konyhához vezető folyosó felé veszem az irányt. Olga bent van. Ül a pultnál, kezében egy bögrét szorongat. Feláll és udvariasan mosolyog, amikor meglát.- Jó reggelt - üdvözlöm.
Bólint. Mutogat, közben jobb kezét a szájához emeli.
- Reggeli. Rendben. - beharapom az ajkam. - Angol? - Kérdezem, miközben rázom a fejem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem Vagyok A Tulajdonod - Az Orosz Don 1.
RomanceSziasztok! Ez a történet erősen 🔞❗❗❗❗