Egy nagy és mesésen tiszta konyha ajtajához érkezek. Bárki is takarítja, kitüntetést érdemel. Stella a konyhaszigetnél ül, teli töltött vörösboros poharat bámult. Noah valamilyen lukacsos szerkezetű fekete kenyeret eszik, talán Oroszt. Egy üveg olajos articsóka van nyitva előtte. Ahogy nézem, villáját egy articsókába szúrja, ami még mindig csöpög, majd beveszi a szájába és lassan rágni kezdi.
Udvariasan köhintek, Stella megfordul és rám néz. Isten tudja, hogy hogyan néz ki, de ő felugrik a székről és kiált.- Mi a baj? Nem tud segíteni?
- Haza kell mennünk, Stella - mondom neki. Belül teljesen üresnek érzem magam.
- Mi történt? - Kérdezi újra.
A fali telefon csörögni kezd. Noah lenyeli az ételt és rohan, hogy felvegye a kagylót.
Hallgat.- Rendben főnök - mondja, visszarakja helyére a kagylót és hozzánk fordul.
- A főnök azt akarja, hogy vigyelek vissza titeket lányok.
Előveszi a mobilját és hív valakit.
- El kell intéznem egy feladatot. Tudnál helyettesíteni?
A száját megtörli egy szalvétával. Valamiféle hátsó ajtón egy másik férfi jön át. Nagy és durva kinézetű. Fekete szeme átsiklik fölöttünk, de nem mosolyog és semminemű üdvözletet nem tesz.
- Amíg eldobom őket. - oda fordul Stellához. - Merre laktok lányok?
- A Victoriánál - válaszolja Stella.
- Kész vagy? - Kérdezi.
- Viszlát, Yuri - szól Stella.
- Igen, helló - felel Jurij, majd leül a székre, amit Noah szabadon hagyott és felemel egy kenyérvágó kést.
Amint beérünk a lakásunkba, Stella hozzám fordul.
- El fogod mondani, hogy mi történt vagy mi van? - Kérdezi türelmetlenül.
Nagyot sóhajtok. Óh Istenem. Milyen borzalmas katyvasz. Az utolsó dolog, amit tenni szeretnék most, megbántani Stellát.
- Gyere, ülj le velem Stella - mondom fáradtan és a kanapéhoz sétálok.
Követ és ahelyett, hogy a kanapéra ülne velem, a mellette levő virágos fotelba ül. Talán tudat alatt már tudja, hogy megsebzem őt.
Nem kerülgetem a forró kását. Veszek egy mély lélegzetet és egyenesen belevágok.- Zane segít megtalálni Daisyt, de ha sikerül és épségben visszahozza, akkor azt akarja tőlem, hogy...legyek a...(próbáltam, én igazán próbáltam, de egyszerűen nem tudtam rávenni magam, hogy azt mondjam, szexuális rabszolga) - szeretője egy hónapra.
- Tessék? - zihál. A szemei kitágulnak, megdöbbent. Egy pillanatig bámuljuk egymást. Aztán szemei hitetlenkedve elkerekednek.
- Kibaszottul komoly vagy?
BẠN ĐANG ĐỌC
Nem Vagyok A Tulajdonod - Az Orosz Don 1.
Lãng mạnSziasztok! Ez a történet erősen 🔞❗❗❗❗