Jóval azelőtt, hogy Stella felébredne, már készen vagyok. Lemegyek az utcára, ami tele van munkába és a metróhoz siető emberekkel.
Lektorként dolgozom a FeyAspen Irodalmi Ügynökségnél. Feladatom, hogy átolvassam az összegyűjtött kéretlen beadványokat (idegen szakszóval ,,slush pile"), melyeket még nem publikált szerzők küldenek el, valamint hogy ezek közül kiválasszam azokat a nyers tehetséggel rendelkezőket, akiket az ügynökségünk szeretne képviselni. Én az alábbi irodalmi műfajokkal foglalkozom: chick lit (magyarul kb. a szingli irodalom talán a legközelebbi kifejezés, de kb. ezt használják már itthon is), fantasy, női regények; Elisabeth: krimi, horror, thiller, sci-fi; míg Miranda: gyermek-és ifjúsági irodalom.
Péntek van és a péntek reggelek piacos napok, úgyhogy óvatosan közlekedem a salátaleveleken és a járdán szétszórt szemét darabok között, majd befordulok az Eustace útra. Az ügynökség egy kétszintes ház alagsorában helyezkedett el. Én rendszerint az oldalsó lépcsőn megyek le az alagsorba, ahol két másik lánnyal dolgozom. Ma inkább felszaladok a négy kőlépcsőn és belépek a bejárati ajtón.
Az ajtó egy keskeny, hosszú folyosóra nyílik. A jobb oldalon van a recepciós pult. Ez egy szép napfényes szoba, magas, kiugró ablakokkal és krémszínű kanapékkal. A leghosszabb falat az általunk képviselt szerzők írásaival teli könyvespolcok fedték. Néhány ezek közül híres bestseller.
A hátsó falat a legjobb szerzőink fekete-fehér fényképei borították, fényes fekete kerettel. Wendy, a FeyAspen titkára és recepciósa, már az íróasztalánál van. Ragyogó a mosolya.- Jó reggelt - köszönt vidáman.
- Jó reggelt neked is - válaszolom sokkal kevésbé vidáman.
- Csinálok egy bögre kávét. Akarsz egyet? - ajánlja.
Mosolygok.
- Nem, köszönöm. Ööö... Fey megérkezett már? Szeretnék néhány percre találkozni vele.
- Bent van, de van egy találkozója kevesebb, mint tizenöt perc múlva - tájékoztat.
- Láthatnám őt, csak öt percre? Ez nagyon fontos.
- Lássuk csak - mondja, felveszi a telefont és hívja Fey-t.
- Köszönöm - mondom neki hálásan.
- Dahlia bemehet hozzád most öt percre? - Elhallgat. - Igen, megmondtam neki, de ő azt mondja, hogy fontos. Persze. Majd csörgetek, amint ideérnek. - Leteszi a kagylót és mosolyog.
- Menj fel.
Felszaladok a lépcsőn az emeletre és kopogok a második ajtón. Az első ajtó a konferenciaterem, a harmadik ajtó, ahol Ellen és Ruby dolgozik. Ők a TV- és a filmek jogi osztályát vezetik.
- Gyere be - szól ki élénken Fey.
Elfordítom a gombot és belépek Fey irodájába. Ahogy belépünk Fey irodájába, a könyvek és fényképek témája ugyanaz, mint a földszinten.
Az íróasztalánál ül, teljesen makulátlanul néz ki. Minden egyes hajszála a helyén van és a sminkje is hibátlan. Senki sem tudja a valódi korát, de olyan ötvenesnek kell lennie vagy talán még idősebb is, ha hihetünk a pletykáknak.
VOUS LISEZ
Nem Vagyok A Tulajdonod - Az Orosz Don 1.
Roman d'amourSziasztok! Ez a történet erősen 🔞❗❗❗❗