16. rész

97 8 0
                                    

- Gyere - mondja, miközben feláll

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Gyere - mondja, miközben feláll.

Még mindig meglepődve bámulok rá, mikor megragadja a csuklómat és felránt a helyemről. Annak tudatában, hogy ujjaim még ragacsosak a garnéla levétől, gyorsan megfogok egy vászon szalvétát, ahogy elkezd húzni. Megnyújtom a lépteimet, hogy lépést tudjak tartani vele. A többi vendég reakciója, hogy gyorsan áthaladunk az éttermen, teljesen normális. Nyíltan megbámulják őt.
Miért ne tennék? Magas, izmos, fenyegető.
Belök a női mosdóba, és gyorsan ellenőrzi a WC helyiségeket, mikor mindet üresen találja, egy díszes rózsaszín székkel kitámasztja az ajtót.
Megfordul, és tekintetét rám szegezi. A szemei perzselnek.

- Mi történt azzal a vad, kéjsóvár pillantással a szemeidben, kis farokcibálom?

- Én... - A szalvéta kiesik a hirtelen tehetetlenné vált ujjaim közül.
Elkezd közeledni felém.

- Élvezted, hogy kínoztál engem, igaz? Hogy az összes vért az agyamból a farkamba kergetted? - dühösen néz rám.

Lerázom magamról a kifakadását, keresztbe fonom a karom a mellkasom előtt, és úgy csinálok, amit anyám szerint két éves korom óta a legjobban tudok. Kihúzom magam és fapofát vágok.

- Hidd el - mondom zsarnoki módon. - Nem volt szándékos. Feltételeznem kellett volna, hogy egy olyan tökéletesen hétköznapi cselekvés, mint az evés beindít téged?

- Az egyik WC vagy el van dugulva vagy a kijelentés egy bűzlő rakás szar. - Jól ellőtte a poént.

Tekintetem az ágyékára szegezem. Határozottan ,,dudorodik''.
Nagyon-nagy fajta dudor.

- Tudod, milyen kemény vagyok? - Hörgi. Elkapja a bal csuklómat, és kezem az ágyékához húzza.

Ja, átkozottul kemény, mint egy szikla.

- Hoppá -mondom halkan.

- Hoppá? Azt hiszed, hogy kötekedhetsz így velem, és nem kapsz érte büntetést? - Dorombolja.

- Nos, te kezdted. Te hagytál lógva az autóban.

- Én megtehetem. Te nem - morogja. Mielőtt megkérdezhetném, hogy mi a franc ez a magasröptű beszólás, témát vált. - Milyen sampont használsz? - Kérdezi rekedten.

- Nem tudom. A fürdőszobában találtam, a házvezetőnődnek gratulálj.

- Kibaszottul finom - lihegi a fülembe, és nem tudok megakadályozni egy önelégült mosolyt.

Kezemhez dörzsöli vastag farkát, ahogy mozog, tekintetét az enyémbe fúrja. Aztán felemeli a piszkos jobb kezemet az arcunk közé, majd lassan és hosszan elkezdi nyalogatni és szopogatni egyenként az ujjaim.
Azon kapom magam, hogy visszatartom a lélegzetem. A szám elnyílik, ahogy belemarkol a hajamba. Megkapaszkodom az öltönyébe, és egy szánalmas állati nyöszörgés hagyja el a számat. Fejét lehajtva fogai közé veszi az alsó ajkam és megharapja.

Nem Vagyok A Tulajdonod - Az Orosz Don 1.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora