Εχθές ήταν μια καλή μέρα, τώρα είναι πρωί... ένα ωραίο πρωινό. Κάθομαι στο κρεβάτι μου και αναριωτιέμαι αν πρέπει να σηκωθώ ή όχι... Στο τέλος σηκώνομαι και πάω να κάνω ένα ντουζ. Αφού τελειώνω πάω να βάλω εσώρουχα. Μιάς και βαριώμουνα να βάλω κανονικές πιτζάμες άναψα την θέρμανση και πήγα να κάτσω στον καναπέ. Ανοίγω την τηλεόραση και κάθομαι εκεί για κάνα μισάωρο.
Ξαφνικά το κουδούνι ακούγεται και μου σπάει την χολή. Σηκώνομαι και πάω να δω από το ματάκι ποιός είναι. Βλέπω τον Μάικλ να στέκεται πίσω από την πόρτα. Για λίγο σκέφτομαι αν πρέπει να ανοίξω έτσι την πόρτα. Μετά από αυτό που έγινε χθες πιστεύω δεν υπάρχει πρόβλημα. Ανοίγω την πόρτα και κρύβομαι από πίσω της για να τον τρομάξω εκείνος μπαίνει μέσα και κλείνει την πόρτα. Εγώ κάθομαι ακίνητη και δεν με έχει προσέξει, είμαι έτοιμη να σκάσω στα γέλια και μου φεύγει καταλάθος ένα πνιχτό γέλιο. Εκείνος γυρνάει και με βλέπει και γουρλώνει τα μάτια του.-Εμμ.. άναψες την θέρμανση; Κάνει πολύ ζέστη εδώ μέσα...
Εγώ συνέχιζα να γελάω και εκείνος σάρωνε με τα μάτια του το σώμα μου. Αμέσως μου όρμηξε και άρχισε να με φιλάει παθιασμένα. Εγώ γελούσα μέσα στο φιλί μας... είχε πολύ πλάκα... Τότε με σήκωσε στον αέρα και εγώ τύλιξαν τα πόδια μου γύρω από την μέση του και για να με κρατήσει έβαλε το ένα χέρι του στην μέση μου και το άλλο στον πισινό μου τον οποίο και χούφτωσε. Άρχισα να γελάω πιο πολύ που αναγκαστήκαμε να διακόψουμε το φιλί για να ηρεμήσω.
-Λοιπόν πώς κι από ˊδω;
-Εμμ... να έλεγα να περάσω μιάς και δεν είχα τίποτα καλύτερο να κάνω.
-Λοιπόν ούτε εγώ έχω να κάνω κάτι.
-Λοιπόν τι θες να κάνουμε;
-Τι σκέφτεσαι;
Και εκείνος απλά μου κλείνει το μάτι...
-Δεν σου ˊφτανε χθες;
Του είπα ανασηκώνοντας τα φρύδια μου.
-Ω οχι σκέφτομαι άλλο...
-Τι;
-Θα πληρώσεις.
-Για πιο πράγμα;
-Που με άναψες χθες και κάναμε σεξ.
-Ρεεεε...
-Τι; Δεν σου αρέσει να αναφέρεσε σε αυτό;
-Όχι... είναι άβολο...
-Ηρέμισε... αφού μαζί το κάναμε, δεν μας ακούει κανένας... μπορείς να μιλάς ελεύθερα...
Τότε το κουδούνι χτύπησε.
-Οκ... μετά από τους visitors ...
-Περίμενε πάω να δω ποιός είναι...
Σηκώνομαι από το καναπέ και κοιτάω από το ματάκι της πόρτας. Ωχχχχ Θεέ μου... οι γονείς μου ξέχασα ότι θα έρχονταν σήμερα... Θεέ μου θα δούνε τον Μάικλ... και μάλιστα με μπλε μαλλιά και με σκουλαρίκια. Οκ Nεφέλη ετοιμάσου για τιμορία.
-Νεφέλη όλα καλά;
Με ρώτησε ο Μάικλ. Φαινόταν να ανησυχεί... Εγώ του ψηθίρισα ότι οι γονείς μου ήταν από έξω. Εκείνος απλά ανασήκωσε τους ώμους του και έκατσε σαν άνθρωπος. Του έκανα νόημα να κρυφτεί αλλά αρνήθηκε και εγώ αναγκάστηκα να ανοιξω την πόρτα μετά από συνεχόμενα χτυπήματα στην πόρτα.
-Γεια σου παιδί μου τι κανείς;
Είπε η μαμά μου και με αγκάλιασε. Ακόμη δεν έχει δει τον Μάικλ. Αργά η γρήγορα... Ο μπαμπάς μου έφερε κάτι βαλίτσες και πήγε να τις αφήσει στο σαλόνι...
-Εμμμ... Νεφέλη ποιός είναι... αυτός;
Με ρώτησε θυμωμένα μάλλον φοβισμένα. Όμως απάντησε ο Μάικλ πιο γρήγορα από εμένα...
-Είμαι το αγόρι της.
Τότε η μητέρα μου πετάει.
-Νεφέλη γιατί δεν μας το είπες, αχχ είναι πολύ γλυκός...
Καλά, πάει καλά; Άργησα να χάρω γιατί ο πατέρας μου είπε:
-Νεφέλη;! Τι είναι αυτό; Εντάξει να βγαίνεις με όποιον θες αλλά... αλλά με αυτό; Δηλαδή νόμιζα ότι καταλάβαινες τι είναι καλό για ˊσένα.
Τότε ο Μάικλ θυμώνει και σηκώνεται όρθιος.
-Τι εννοείτε;! ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΚΟΡΗ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ. ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ PUNK ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΕΙ. ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ. Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΕΙΣ Τˊ ΑΥΤΟ ΣΟΥ!!!
Αχχ δεν το πιστεύω έπαθαν και οι δυο κρίση πανικού. Κοίταξα την μητέρα μου με νόημα και εκείνη προσπάθησε να τους χωρίσει.
-Φρανκ! Έχει δίκιο το παιδί... Άσε την Νεφέλη να βγαίνει με όποιον θέλει εκείνη.
Είπε με πολύ απαλή φωνή.
-ΕΕΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΡΟΙΚΟ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!
YOU ARE READING
When Your Luck Smiles At You-Οταν Η Τυχη Σου..ΧΑΜΟΓΕΛΑ (M.G.C.)
FanfictionWHEN YOUR LUCK SMILES AT YOU-ΟΤΑΝ Η ΤΥΧΗ ΣΟΥ... ΧΑΜΟΓΕΛΑ! (M.G.C.) Ενα κορίτσι 16 χρονών δεν έχει καθόλου τύχη στην προσωπική όσο κι στην κοινωνική της ζωή. Ξαφνικά μια μέρα όμως η τύχη, της χαμογελά επιτρέποντας της μια υπέροχη ζωή με τον αγαπημένο...