Πάρτι as Ζευγάρι

238 27 10
                                    

Κοίταξα με γουρλωμένα μάτια την οθόνη του κινητού μου... ουαου... το κινητό μου δονήτε κι έχω κι άλλο μηνυμα από τον Μάικλ.

Λοιπόν;

Αρχίζω να πληκτρολογώ κι γράφω:

Ναιιιιιι ☺

Κι μου στέλνει:

Τον κοιτάω χαρούμενη κι τον πλησιάζω για να του δώσω μια αγκαλιά αλλά εκείνος με τραβά κοντά του κι αρχίζει να με φιλάει παθιασμένα, δεν μπορώ να το πιστέψω...

Η ευτυχία με γεμίζει καθώς με αγκαλιάζει κι με φιλάει. Η καλύτερη μέρα της ζωής μου.

Τι φιλί μας σταματάει απότομα κι αυτόχρονα από τους δυό μας.

- Ας ετοιμάσουμε το πάρτι.

Είπαμε ταυτόχρονα και γελάσαμε.

- Εγώ θα κανονίσω την μουσική κι τα σνακ κι εσύ την διακόσμιση.

Μου πρότεινε ο Μάικλ.

-Ωραία, ας αρχίσουμε.

Άρχισα να σκέφτομαι πώς να διακοσμήσω χωρίς να έχω τίποτα... δεν γίνεται αυτό. Ώσπου μια τρομερή ιδέα μου ήρθε στο μυαλό... Μπορεί να αρέσει στον Μάικλ.

***

-Για δες τι έχω εδώ.

Είπα στον Μάικλ έτοιμη να σκάσω στα γέλια. Έβγαλα από πίσω από την πλάτη μου αυτό που έκρυβα και ο Μάικλ γουρλώνει τα μάτια του.

-Τι νομίζεις ότι κάνεις; Σπαταλάς τα προφυλακτικά μας για να φουσκώσεις μπαλόνια!;

Άρχισα να γελάω κι εκείνος με κοίταξε σοβαρά κι είπε.

- Όχι χωρίς εμένα;!

- Οχι να βάλεις τα σνακ κι να διαλεξεις μουσική.

-Το έκανα ήδη αυτό.

- Τότε βάλε ρούχα πάνω σου, θα έρθουν κι θα σε δουν με το μποξερ.

Αναστέναξε κι βγήκε από το δωμάτιο. Φούσκωσα 2-3 ακόμα προφυλακτικά κι τα τοποθέτησα στον καναπέ. Τα κοιτούσα κι γελούσα. Αχ... πώς κατέντησα έτσι...

-Δεν μου άφησες να φουσκώσω κι εγώ;

Είπε με λυπημένη φωνή κι έβγαλε το ένα του χείλος έξω.

-Δεν έχουμε χρόνο, πρέπει να ντυθώ κι εγώ ξέρεις.

- Καλά, ό,τι πεις.

When Your Luck Smiles At You-Οταν Η Τυχη Σου..ΧΑΜΟΓΕΛΑ (M.G.C.)Onde histórias criam vida. Descubra agora