Μια Καινούργια Αρχή

181 24 2
                                    

Το σπίτι το οποίο μου πρότεινε ο Μάικλ αποδείχτηκε υπέροχο και βολικό μιάς κι ήταν επιπλωμένο. Δεν πιστεύω ότι μου πληρώνει το ενοίκιο μέχρι να μπορέσω να βρω μια δουλειά, έτσι ώστε να συντηρούμαι. Αφού τοποθέτησα τις βαλίτσες μου στο σαλόνι, πήγα προς το υπνοδωμάτιο. Εντύπωση μου έκανε που ο Μάικλ διάλεξε ένα σπίτι με διπλό κρεβάτι...

-Γιατί χρειάζεται το διπλό κρεβάτι;

-Πώς θα βολευόμασταν κι οι δυο;

-Κι οι δυό;

Άρχισε να γελάει σατανικά, όπως στις ταινίες και με τρόμαξε. Γέλασα κι εγώ.

-Άλλη φορά θα περιμένω περισσότερα απρόοπτα από ˊσένα.

Του είπα και τον κοίταξα με το πιο περίεργο βλέμα που μπορούσα να πάρω.

-Εμμ... ναι εγώ είμαι απρόβλεπτος.

-Μην κοκορεύεσαι.

Του είπα χαμογελόντας στραβά. Δεν γίνεται... θα κοιμάμαι μαζί του... θα είναι κάπως άβολο όλο αυτό.

-Λοιπόν, εγώ θα περάσω από το σπίτι των γονιών μου να πάρω τα πράγματά μου.

-Μένεις με τους γονείς σου;

Τον ρώτησα με απορία. Αποκλείεται.

-Ναι, θα έπρεπε να το είχες καταλάβει. Γιατί νομίζεις ότι ερχόμουν συνέχεια στο σπίτι σου.

-Ναι... δεν το είχα σκεφτεί με τέτοιο τρόπο...

-Τέσπα, φεύγω...

-Οκ.

-Πάρε έναν υπνάκο, ήταν δύσκολη μέρα για ˊσένα.

***

Ξύπνησα στην αγκαλιά του Μάικλ... δεν το πιστεύω. Γύρισα το κεφάλι μου για να τον κοιτάξω, ήταν ξύπνιος.

-Με κοιτούσες ενώ κοιμόμουν;

-Ναι, είσαι όμορφη.

Νομίζω πως άρχισα να κοκκινίζω, αλλά προσπάθησα να μην το δείξω. Έτσι σηκώθηκα από το κρεβάτι και παρατήρησα ότι ήμουν μόνο με τα εσώρουχα. Μα πώς; Προφανώς κατάλαβε τι σκεφτόμουν και μου είπε

- Δεν κοιμώμαστε ποτέ με τα ρούχα.

-Πώς με έγδυσες χωρίς να με ξυπνήσεις;

- Ρωτάς πολλά...

- Μόλις μου είπες ότι ρωτάω πολλά;! Φυσιολογικό, έχεις πολλά κρυφά ταλέντα.

When Your Luck Smiles At You-Οταν Η Τυχη Σου..ΧΑΜΟΓΕΛΑ (M.G.C.)Where stories live. Discover now