-Με αγαπάς;
-Ναι σε αγαπώ... ξέρω ότι εσύ δεν προκειται και ξέρω ότι έγω φταίω γιˊ αυτό.
-Λυπάμαι...
Είπα σχεδόν ψυθηρίζα. Λυπάμαι για τον Σάιμον. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να συμπεριφέρεται τόσο άσχημα σε κάποιον που αγαπά.
Η μέρα στο σχολείο πέρασε πολύ αργά. Αναρωτιώμουν αν όντως θα έβγαινα ραντεβού σήμερα με.τον Μάικλ. Κι αν ναι τι θα φορούσα... που θα με πήγαινε. Δεν έχω παει ποτέ ραντεβού... Δεν το πιστεύω έχω πάρα πολύ αγχος. Και τώρα που ξέρω την αλήθεια για τον Σάιμον θα πάω στο πάρτι του Μάικλ... Δεν ξέρω αν πάω στο πάρτι ο Σάιμον θα νιώθει περίεργα. Θα ντρεπόμουν και ˊγω αν ήμουν στη θέση του.
Αποφάσισα την τελεφταία στιγμή να πάω στην καφετέρια να δω τον Μάικλ. Του πάνε πολύ οι ποδιές για σερβοτόρους. Ελπίζω να μην με μπογελώσει ξανά.
Μπήκα μέσα στην καφετέρια και πήγα προς τον πάγκο και τον είδα να κάθεται στο ταμείο. Δεν με κοίταξε όμως και από συνήθεια με ρώτησε.
-Τι θα παραγγείλετε;
-Ευχαριστώ...
-Συγνώμη αλλά στο μενού δεν έχ... Νεφέλη τι κάνεις εδώ;
-Ήρθα να πω ένα γεια... κι ένα ευχαριστώ...
-Δεν κάνει τίποτα, χάρηκα που σε βοήθησα...
-Ξέρεις... θα παραμείνουμε φίλοι;
-Τι ερώτηση είναι αυτή; Φυσικά και θα μείνουμε φίλοι. Το απόγευμα στις 5 σπίτι σου.
-Αα ντάξει τα λέμε τότε...
-Μην μου πεις ότι νόμιζες ότι θα σε άφηνα;
-Εμμ.. ναι...
-Τώρα που σε βρήκα δεν θα σε αφήσω...
Μου είπε και του χαμογέλασα. Και μου χαμογέλασε κι αυτός.
Μου πρόσφερε έναν καφέ κι πήγα σπίτι, στο σπίτι της γιαγιάς μου.Άνοιξα την πόρτα και είδα την γιαγιά μου να φτιάχνει φαγητό στην κουζίνα.
-Γεια σου γιαγιά...
-Γεια σου παιδί μου. Σήμερα θα φας εδώ;
-Όχι θα φάω εξω...
-Νταξει, πήγαινε να κανεις τις εργασίες σου.
Πήγα στο υποτεθουμενο δωματιο μου και έκανα τις εργασίες μου. Αφού τελίωσα πήγα σπίτι μου και ετοίμασα το σπίτι για τον Μάικλ.
Η ώρα ήταν πέντε και κάτι. Σε λίγο θα ερχόταν. Έβαλα ένα πολύ κοντό σορτσάκι Και μια μπλούζα ραντάκι. Ένιωθα πολύ καλύτερα δεν ξέρω γιατί. Ένιωθα άγρια, έτοιμη για όλα. Κάθισα στον καναπέ πριμένοντας να έρθει ο Μάικλ. Όταν άκουσα το κουδούνι σηκώθηκα τρέχοντας και άνοιξα την πόρτα. Αυτό που αντίκρισα ήταν ένας διαφορετικός Μάικλ.
STAI LEGGENDO
When Your Luck Smiles At You-Οταν Η Τυχη Σου..ΧΑΜΟΓΕΛΑ (M.G.C.)
FanfictionWHEN YOUR LUCK SMILES AT YOU-ΟΤΑΝ Η ΤΥΧΗ ΣΟΥ... ΧΑΜΟΓΕΛΑ! (M.G.C.) Ενα κορίτσι 16 χρονών δεν έχει καθόλου τύχη στην προσωπική όσο κι στην κοινωνική της ζωή. Ξαφνικά μια μέρα όμως η τύχη, της χαμογελά επιτρέποντας της μια υπέροχη ζωή με τον αγαπημένο...