3.BÖLÜM +18

14 1 0
                                    

Hala odanın ortasında ayakta dikiliyordum.Resmen şok olmuş bir halde öylece kala kalmistim. Bu şekilde ne kadar durdum bilmiyorum.
Çalan telefonumun sesiyle kendime geldim. Çantami aradı gözlerim. Yatağın ayak ucunda ki çantamdan telefonu bulup arayana dahi bakmadan açtım.
Sevda dı arayan.neseli başlayan sesi benim sessizligimde endişeli gelmeye başlamıştı.
" Kime diyorum acaba? Hey orada mısın? " Diye birkaç kez sordu. Zorda olsa sesimi bulup ona cevap verdim.
" Sevda ben çok kötüyüm, çok korkunç bir şey yaptım sanırım." Neredeyse aglayacaktim.
" Nerdesin, odana geldim yoksun" nerdeyim ki ben en son odama gelmiştim degilmi? Burası benim odam değildi bunun farkına şimdi varmam ne kadar komik dimi?
Bedenim hala çarşafa sarılıydı. Kıyafetlerimi giyip bu odadan çıkmam lazımdı.
Kıyafetlerimi giyerken onların üstümden nasıl çıktığını hayal meyal hatırlamaya başladım. Kalbim hızlandı işte yine.
Daha fazla bu odada kalmak istemiyordum.Utancimdan kıpkırmızı bir halde çıktım odadan. Kapiyi kapatinca oda numarası gördüm e burdada 526 yazıyordu. Elim hareket halindeki 6 sayısına gitti.Ters dönmüştü. Bir günde değişen hayatım gibi 9 da düşüp 6 ile değiştirmişti yerini...
Odama koşar adım ulaştım ve kapı Sevda tarafından açıldı. Onu gördüğümde boynuna sarıldım,utanç dolu yüzümü gizlemek istedim.
" Neler oluyor Ayşim?" Ah canım Sevda'm bende bir bilsem neler oluyor?
Ellerimden tutup beni sakinleştirmeye çalıştı. " Hadi önce güzel bir duş al sonra oturur konuşuruz" dedi ve beni banyoya yönlendirdi.
Banyomu yapıp cikmistim. İyi gelmişti sıcak su. Arkadaşım meraklı bakışlarla beni süzüyordu.
Yanına gidip oturdum.
" Dün gece hiç tanımadığım bir adamla beraber olmusum." Gözleri büyüdü şaşkınlıktan. Beni tanıyordu çünkü ben bunlari yapabilecek biri değildim.Bazilari için normal olan bu durumlar benim için anormaldi. Duygusal bir şeyler yaşamadan bu şekilde beraberlikleri isteyen biri olmamıştım hiçbir zaman.
" Birlikte olmusum derken canım?" Diye bir çığlık attı resmen.
" Ayy dur zaten cok karışığım, birde sen çıldırma!" 
  Beni dinleyen kim...
" Hemen bana herşeyi anlatıyorsun" diye söylenmeye başladı. Ben bilsem neler olduğunu anlatacağım da.
Sahi gece nasıl bu kadar dağıtmış, tanımadığım bir adamla o şeyleri yapmıştım.
  Yavaş yavaş geliyordu kafam yerine. Parça parça olan anılar netleşmeye başlıyordu beynimde. Kendi ayaklarimla gitmiştim o odaya,kaderin bir oyunuydu bana o sayıların değişmesi.
     + 18 *****
    Kendimi birden yatakta buldum. Kafam alkolün etkisiyle güzeldi zaten bir de onun kokusu iyice sarhoş olmuştum sayesinde.Hiç bir şey demeden dudaklarima yapıştı. Durdurmadim onu,bende öperek karşılık verdim. Camdan yatağa vuran ayışığının altında dakikalarca öpüştük. Elleri vücudumun her yerinde gezintiye çıkmıştı.benim kollarımda onun boynunda yerini almıştı. Hiç acelemiz yoktu ama yavaşta değildik. Yumuşacık olan öpüşleri sertleşmeye başladı. Alt dudağımı dişlerinin arasına alıp birkaç kez ısırdı. Canım yanmıştı ama verdiği zevk, acımı unutturuyordu. Dudaklarının ve dişlerinin sonraki dudağı boynum olmuştu.Bu tecrübesiz beni daha da uyarmıştı. Daha fazlasını istiyor gibi boynumu daha da açmıştım ona. Ellerinin altındaki kıyafetlerim fazlalıktı aramızda.
   Elbisemin fermuarini açmak için bir eli sırtımdaydı, hissediyordum ve açmasını istiyordum. Beni çıldırtacak yavaslikta açtı fermuarımı ve elleri sırtımda gezinmedik yer bırakmadı. Kalın askılarımıda indirdi aynı yavaslikta. Yatakta oturur hale getirdi beni ve elbisem karnıma kadar döküldü. Ah elbisemin içinde sütyenim yoktu ve göğüslerim artık serbestti.
  İlk kez göz göze geldik. Büyük bir açlikla bakıyordu gözlerime.
  Benden izin ister gibi baktı bana,gözlerimi kapatarak izin verdim ona. İri ellerinin altındaydı artık göğüslerim ve bu çıldırtacak kadar zevk veriyordu bana. Çoktan onun için sertleşen uçlarını sıktı önce sonra kafasını eğerek ağzına aldı. Emdi uzunca bir süre, artık inlemeye başlamıştım zevkten.
  Kafamı geriye atıp dahada sundum göğüslerimi ona.bosta olan eli aşağılara inmeye basladi yavasca.karnimin üzerinde toplanan elbisem izin vermiyordu ona. Kasıklarımda ki yangını sondurmesi lazım di artık. Hızla kalktı yanımdan. Beni de kaldırdı.kalkmam ile elbisem bacaklarımdan aşağı kaymisti. Şimdi karşısında sadece dantelli külotum ile kalmıştım. Hiç utanmadan karşısinda duruyordum. Bir adım geriledi ve beni baştan aşağı süzdü gözleri, ayışığınin izin verdiğince...
  " Çok güzelsin" dedi. Cevap olarak gülümsedim bende.yaklastim ona şartları eşitlemek için. Ellerim gömleğinin düğmelerine uzandı. Teker teker açtım hepsini.uzerinden çıkardım yavaşça. Karşımdaki 1.90 boylarında, iri omuzlu, kaslı, yakışıkli, yaklaşık 30 lu yaşlarda kumral bir adamdı. Onu tanimiyordum ama onunla sevisiyordum. Tuhaf olansa sanki yıllardır onu taniyor gibi hissetmem di.
   Kucağına aldı ve yatağa yatırdı beni.  Bana hayran bakışlarla boynumdan başlayıp öperek aşağıya indi yavaşça.Goguslerimi ısırarak daha da çıldırttı beni.
   İyice kendimden geçmiştim altında. Vücudum istekle kıvranıyordu. Bacaklarımı aralayıp arasına yerleşti.pantolonunu Nezaman çıkarmıştı fark etmemistim. Aramızdaki tek engel benim külotumdu artık. Onu çıkarmak yerine kenarlarından çekerek parcalamisti. Artık hiç bir şey bize engel olamazdı. Hızla itti kendini içime,acıyla bir çığlık kaçtı ağzımdan. Canım yanmıştı ama o bunu farketmeyecek kadar kendinden geçmişti. Hiç durmadan içime girip cikyordu. Acı bir zaman sonra kendini zevke bıraktı.simdi zevkten çığlıklar atıyordum. 
  

KAÇIŞ..(OTEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin