6.BÖLÜM

4 1 0
                                    

Aras'tan;
  ikinci şişe viskinin de sonuna gemistim. Artık hayatım iyice çığırından çıkmıştı. Eskidende iyi yasamazdim ama bir umudum vardı, bir gün aşık olacağım sanırdım. Ve 6 ay önce o gece vurulmustum o gözlere. Şimdi ne o gözler vardı nede o koku. Şimdi tek hedefim vardı oda en büyük olmak.
  Yıllardır gitmiyordum doğduğum şehre. Dün gece bir telefon gelmişti halamdan. Dedem cok hastaymış ve hepimizi görmek istiyormuş son kez.
  " Hala sen ne dediğinin farkında mısın? Ben o adamı sildim yıllar önce. O adam babamın katili. Senin kardeşinin katili. Bunu nasıl unutursun. Beni oraya nasıl çağırırsın?"
" Yılmaz im aslanım. Sen benim ilk göz ağrımsin. Yapma böyle senin en büyük olman lazım, o pısırık Cem in değil." Biliyorum her zaman destek olmuştu halam bana. Hep arkamı toplamıştı o. Dedemden sonra en güçlü aile bireylerimizden biriydi o ve ben onu gerçekten çok seviyordum.
  " Hala, seni kırmam biliyorsun ama bunu isteme benden."
  " Yarın burda olacaksın aslanım. Bizim soyumuzu sen devam ettireceksin ve istediğini alacaksın. Sana söz veriyorum deden öldüğünde başa sen geçeceksin."
   Halam bana başka söz bırakmamıştı. Haklıydı son kez katlanacaktim dedemin iğrenç yüzüne.
  Öğlen 3 gibi indim İzmir hava alanına. Halam alanda karşıladı beni. Geleceğini bilmiyordum.
  " Halam, sultanım nasılsın? " Diye öptüm ellerinden. Sarıldım doya doya. Yıllar olmuştu görmemiştim kendisini.
  " Yılmaz oğlum, amcan senin geleceğini duyunca küplere bindi. Dedenle büyük kavga ettiler. Son sözü deden söyledi tabi. Yılmaz buraya gelecek istersen mani ol bakalım. Senin bütün kollarını nasıl koparip seni saf dışı bırakırım,dedi. "
  Ne güzel bir aile degilmi? Dedem bir oglunun sebebi olmuş , diğerinide tehtit ediyor. Yapar tabi bütün güç onun elinde.
  İstanbul ve Türkiye yi yöneten adam sonuçta. Ondan habersiz kuş uçmaz.
  " Hala nasıl katlanicam ona?"
  " Yılmazim deden senin için çok pişman. Babanla anlaşamaz di ama sana kıyamaz deden."
   " Yapma hala! Babam onun yolundan gitmek istemedi diye gözden çıkardı onu. Ölümüne de kaza süsü verdirdi bilmiyor musun? O amcami seçti ozamanlar,oğlunu vuran oğlunu seçti."
   " Amcan çok acımasız biliyorsun. Bir tek dedenden ve senden çekinir. Ama bize kıyar Yılmaz. Dedenden sonra güç ona geçerse kimseyi sağ bırakmaz."
   " Biliyorum biliyorum zaten bu yüzden geldim ya hala." İçim acıdı halamın göz yaşlarına. Oğlu yoktu halamın. Kızları vardı iki tane. İkiside evli ve çocukları var.amcam eğer başa geçerse onlara bile acımaz bunu çok iyi biliyordum.
  " Tamam hala, ben burdayım artık. Senin için sadece senin için."
   Minnetle baktı yüzüme halam.

Karşımdaki iyice yaşlanmış, omuzlari çökmüş bu adam benim dedemmiydi ki.Yillar acımasız davranmış ona.
  Şimdi evde bütün torunları, evlatları. "Yuva" daki  en kıdemli üyeleri ile büyük salonda oturmuş dedemin ağzından çıkacak kararları bekliyoruz.


  "Çok güzel burası,aşık oldum ya"
  " Dur deli kız! Hemen kapılma bakalım. Bundan önceki mekana da böyle diyordun." 
Evet Sevda ile açmak istediği mekanı bulmak için çalışıyorduk son bir haftada.
  " Burayı bende çok beğendim,ama bayağı yapılması gereken tadilatlar var."
  " Olsun, yaparız demi kuşum? "  Eliyle girişteki boş duvarlari gösterdi ve " buraya 3 büyük tablo istiyorum, imzalı"
  " İstediğiniz resim olsun sevda hanım,kızımla teyzesi için yaparız" deyince hızla yaklaştı ve kollarını doladı boynuma. Hüzün ve mutluluk sardı her yanımızı. Ben zaten hamilelik ten duygusal bir manyaktim oda teyze kontenjanından  benimle beraber deliriyordu.
   " Sen benim canımsın. Senin için yapamayacağım birşey yok " dedim ve sulu sulu bir öpücük bıraktım yanaklarına.
   Geçtiğimiz bir ayda makan tadilatı neredeyse bitmek üzereydi. Son rütujlar yapılıyordu artık.
Ben artık son aylarimda olduğum için Sevda ya evden destek oluyordum.
Ama haftaya açılış için orada olacaktım.
 
Bu günlerde iyice zorluyorlu kızım beni. Duygusallikta cabası... Ona çok bağlanmış,daha doğmadan hayatımın gerçeği olmuştu.Sevda son zamanlarda açılış için uğraştığı için,biz kızımla yalnız takılıyorduk.
  "Gece" dedi sevda.gozleri parladı resmen. Miniğimin adı Gece olacaktı. Tabi mekanimizin adı da.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAÇIŞ..(OTEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin