Hoş geldiniz Wattpad haremi,İnşallah iyisinizdir,
Bomba gibi bir bölüme merhaba,
Hadi bismillah,
Şarkı: Porselen Kalbim
Sınır: 12 oy🌟/ 30 yorum💬
***
"UZAK DUR BENDEN!" diye bağırdı küçük çocuk. Adı Çağlar Demir'di. Küçük olmasa da çığırtkan sesi etrafı inletiyordu. Abisi Barbaros'un saçlarını dağıtmasından nefret ediyordu. Ona 'Küçük' demesinden de. Ve şu anda sinir krizine girmişti. Barbaros'a öyle bir vurmuştu ki yanağı kıpkırmızıydı.
"Annem tamam sakin ol." dedi annesi endişeyle. Oğlunun sinir sorunları yüzünden ona daha da özel davranması gerekiyordu ama Barbaros bunu kıskanmış ve iyice onun üzerine gitmişti.
"UZAK DUR!" Selim sesler yüzünden koşarak aşağı inmişti. O da sinirliydi çünkü yukarı da küçük kardeşinin hızla uzayan saçlarını örmeye çalışıyordu. Bu kızın saçlarının bu kadar gür olması ve hızlı uzaması genetik miydi lan? Ee şimdi büyüyünce ne kadar güzel olacaktı acaba? Kimler kimler bakacaktı?
"Ne oluyor lan!" sinirden titreyen kardeşine, kenarda ağlayan Atlas'a, oğlunu sakinleştirmeye çalışan annesine ve kıskançlıkla Çağlar'a bakan Barbaros'a. "Abicim ne oldu?"
Çağlar daha da sinirlendi ve koşarak merdivenlerden yukarıya çıktı. Selim onu durdurmaya çalışırken Çağlar ona bağırmıştı. "DOKUNMA!"
Selim arkasından koşarken 9 yaşındaki bir bebe nasıl bu kadar hızlı lan, diye geçirmedi değil. Koşarak girdiği odaya şaşkınlıkla bakmadı değil Selim. Şu anda içinde Gece olan Selim'in odasına girmişti bücür.
Odaya dalınca az önce sinir krizinden Barbo abisine vuran Çağlar şimdi saçlarının yarısı ters balıksırtı örülü kardeşi Gece'ye sarılıyordu.
O an Gece abisinde bir şey olduğunu fark etmişti. Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki Gece sessizce herkesin duyduğu sözleri söylemeden edemedi. "Talbin çot atıyo. İçinde ben vatım beni mi atmaya çalışıyo bu yavtak?"
Kapıda son anda gelen annesi sondaki küfürle kaşlarını çattı ama kapıdaki Barbaros ve Selim pis pis sırıttı. Bu kızın büyüyünce sevgilisi olmayacaktı net. Tabi Demirel'lerin oğluyla tanışana kadar bu varsayım geçerliydi...
"Hayır orada tutmaya çalışıyor güzelim." diye mırıldandı Çağlar. Gece sıkıca abisine sarılırken Çağlar'ın tüm öfkesi gitmişti. Onun ilacı kardeşiydi. Diğer kardeşlerini de seviyordu ama gece saçlı, çimen gözlü, kar tenli kız kardeşi diğer deve ve cüce kardeşlerine bin basardı.
"Özür dilerim anne ve abi." dedi Çağlar istemeden de olsa kız hareket ettiği için Gece'den ayrılınca. Küçük kızsa aynadan örgüsüne bakmaya çalışıyordu. O an hepsi bir kez daha anladı Gece bu aileyi istemeden bile bir arada tutabilen tek şeydi.
Gece örgüsünü gördükten sonra yarı koşa yarı düşerek Atlas'a ve Batuhan abisine göstermeye gitti. Gündüz ise hep yaptığı gibi kimseye söylemese de ikizine bir şey olmasın diye peşinden koşturuyordu. Çağlar da gidince Selim Barbaros ve Selma Hanım arasında bir bakışma oldu.
YOU ARE READING
Abilikten Reddediyorum
General FictionGece Fener Kara. Şu hayatta görüp görebilceğiniz en güçlü kız. 7 yaşından beri küçük erkek kardeşiyle sokakta buna sebep olan ailesine lanet okuyordu. Peki ya ailesi yıllardır onları arıyorsa? O ailesine en ufak bir olumlu davranış sergilemezken a...