16. Egy Öltözőben?

162 4 0
                                    

December 13.

Az egész hétvégén a pénteken járt az eszem. Maya a történtek után gyosan kiment a teremből szó nélkül. A mai nap folyamán úgy veszem észre mintha ignorálna. Valamit tennem kell. Lépnem kell felé.

- Nektek nincs felszerelésetek? - mutatott ránk Mr. Brown.

- Nincs. - mondta Maya.

- Akkor menjetek be az ötözőbe, és foglaljátok el ott magatokat.

- Komolyan? - kérdeztem.

- Igen. Jobb ötletem nincs. - felelte a tesi tanár, mi pedig a padról felállva az öltözőbe vettük az irányt.

- Most mit csináljak itt egész órán? - fordult felém a lány.

- Nem tudom. - rámtottam meg a vállam.

- Figyelj, a pénteki.. - kezdett bele.

- Nyugi nincs gáz.

Mélyen a szemembe nézett, majd közelebb lépett. Ajkaink pár centire voltak egymástól.
Az arcába lógó tincseket a füle mögé helyeztem, majd az puha, arcát megszimítottam, mire elmosolyodott.

- Lányok! - nyitott be Mr. Brown, mi pedig hátrébb léptünk egymástól. - Van számotokra egy feladat.

- Mi? - kérdezte Maya.

- Szertárt pakolni.

- Jaj, nemár. - nyavagjogtam, mire Maya rámnézett.

- De már. Ha nincs cuccotok, legalább ezt csináljátok meg. Nem sok az egész. - fordult sarkon, majd kiment.

- Gyere Fanny. - mutatott, hogy menjek utána.

- Én nem csinálom. - ültem le a padra, ő pedig elém állt.

- De megkértek rá.

- Én meg leszarom.

- Én meg nem csinálom egyedül. - hajolt közelebb hozzám.

- Akkor ne csináld. - hajoltam közelebb, majd puszit nyomtam a szájára. Szerintem jó kezdés.

- Ezt miért?

- Csak úgy.

Egymást néztük egy darabig, mikor Maya elhajolt tőlem, majd az ajtó felé vette az irányt.

- Oké, akkor mondom, hogy te nem akarod csinálni.

- Várj.

Maya megfordult, majd közelebb lépett, és csak nézett rám, ahogy én is rá.

- Beszélgessünk. - ajánlottam fel neki.

- Miről?

- Például..

- Hogy?

- Fogalmad sincs arról, hogy mennyire kedvellek Maya. - húztam az ölembe a lányt.

- Miért, neked van fogalmad arról, hogy én mennyire kedvellek? - kezeit a nyakam köré fonta. - Szeretlek Fanny Mills.

Ez a mondat után megcsókoltam. Kezeimet a fenekére helyeztem, és fentebb toltam magamon. A csókja vadabb lett, én pedig nyelvemet a szájába dugtam át.

- Szeretlek Maya May. - mondtam, mikor szétváltunk.

- Oké. - mondta, majd az ajkát az enyemnek tapasztotta. Éreztem ahogy belemosolyog a csókunkba.

A levegőért kapkodva váltunk el egymástól. Láttam a szemeiben a vágyat. Vágyik rám, ahogy én is rá.
Lenézett a nadrágomra, majd kezeivel oda nyúlt, és elkezdte kigombolni.

- Biztos ezt akarod? Itt és most?

- Már késő. - ujjait megéreztem a nemiszervemen, amit egy sóhaj követte.

- Megbolondítassz. Addig csinálod, míg nem leszek a magam ura.

- Az a célom, bocs. - mosolygott, majd hangokat hallottunk a folyosóról. Maya goyrsan kivette ujjait, és leszállt rólam.

- Hülye nadrág. - próbálkoztam begombolni a nadrágom, mielőtt benyitotottak volna. Csakhogy benyitottak. Goyrsan a fal felé fordultam, és tovább küszködtem vele.

- Te mit csinálsz, Fanny? - kérdezte Vanessa.

- Nem bírom begombolni.

- Mi? Miért gomboltad ki? - nézett rám, utána Maya-ra, utána vissza rám. - Csak nem?

- Nem. Pisiltem jó?

- És miért nem ott csinálod?

- Elment az áram.

- Aha. - ment a wc felé, majd felkapcsolta a lámpát, majd le. - Működik.

- Tényleg? - gomboltam be a nadrágom. - Akkor biztos átmeneti volt.

- Aha biztos. - nézett végig Mayán, majd kiment.

- Úristen. - ült le Maya a padra.

- Nyugi, vágja mi a szitu.

- Tényleg?

- Nem hülye. Tudod, voltam vele úgy.

- Akkor az igaz? - döbbent le.

- Hát ja. De már vége.

- Miért lett vége?

- Miattad. - ültem bele az ölébe majd megcsókoltam.

𝙱𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚞𝚜 |18+| /BEFEJEZETT/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ