Az út eléggé csendes volt. Éreztem, ahogy kezdek kijózanodni, ezért a buliból ellopott vodkából ittam folyamatosan.
- Megérkeztünk. - parkolt le a ház előtt.
- Váó. Nem semmi.
Az autóból nagy nehezen kiszálltam, majd a férfibe kapaszkodva mentünk be a házba. A háznak volt egy emelte is, amire én nagyon kíváncsi voltam valamiért.
A férfi a konyhába ment, és pesig követtem.- Mit csinálsz? - kérdeztem tőle, majd ismét beleittam a vodkába.
- Éhes vagy?
- Igen. Éhezem.
- Mit kérsz?
- Téged. - húztam magamhoz, és megcsókoltam, amit viszonzott. A pultra felületett, lábaimat szét nyitotta, bugyimat lehúzta, és ujjaival simogatni kezdett. Pillanatokon belül, belém hatolt két újjával, mire belenyögtem a csokókunkba.
Az agyam kihagyott valahány percet, hisz arra lettem figyelmes, hogy a férfi meztelenül csókolgatta, és szívta melleimet, és rajtam se volt ruha. A férfi lentebb ment, immár nyelvét dugta belém, amire nem tudtam máshogy reagálni, minthogy hangosan felsóhajtsak. Mark durvább volt mostmár, így a takarót szorítottam, hisz tudtam, hogy jön az orgazmus.Hangosan felnyögtem, a férfi pedig perverz mosollyal nézett fel rám, majd felém hajolt, és megcsókolt.
- Te valami eszméletlen jó vagy. - nevettem.
- Tudom. - feküdt mellém, én pedig a fejemet a mellkasára helyezve aludtunk el.
A szememet Kinyitottam, egyedül voltam egy ismeretlen szobába, illetve ágyban. A fejem fáj és zúg. Biztos sokat ittam az este. A takaró alá néztem, és megláttam anyaszült meztelen testemet. Ekkor a ruháimat megpillantottam a földön. Szóval az estéről annyit már tudok, hogy valaki a házába hozott, és lefeküdtem vele. Víz hangot hallottam, tehát az illető, akinek a házába vagyok fürdik.
Kimásztam az ágyból, kinyitottam az ajtót, és követtem a víz hangot. A víz hang elhalkult, majd víz csobogást hallottam, olyat, amikor valaki egy vízzel teli kádba ül be.
Benyitottam, és szerencsémre a drágalátos tanárom ült a kádban. Rám szegezte tekintetét, majd mosolyogni kezdett.
Beléptem a fürdőbe, az ajtót bezártam, majd szó nélkül a kádba léptem. A férfi felült, és felhúzta a lábát, hogy betudjak én is ülni. Beültem majd csak egymást néztük egy darabig, majd végül megszólaltam.- Sokat ittam?
- Eléggé. - nevetett. - De nyugi, vigyáztam rád.
- És meg is dugtál, ahogy látom.
- Kinyaltalak.
- De vicces. - forgattam a szemeim. - Előtte nem történt semmi?
- A suliban még, egy teremben...
- Jézusom. Utána tényleg csak kinyaltál?
- Igen.
A férfi felé közelítettem, majd a férfiasságára ültem. A férfi a fenekemre helyezte kezét, majd fentebb tolt magán, mire halkan felnyögtem. Mozogni kezdtem rajta, mire felsóhajtott.
- Ezt ne csináld.
- Miért? Tán túlságosan is élvezed?
- Megbolondítassz Fanny. - csókolt meg, én pedig gyorsítani kezdtem, Mark pedig belenyögött a csókba, én pedig éreztem, ahogy elmegyek. Levegőéet kapkodva elváltunk, én pedig hangosan felnyögtem, mire befogta a szám.
- Shh.
- Mivan?
Lentről jött egy ajtó csapódás hang, majd kulcs csörgés.
A férfira néztem, akinek kelletemetlen volt biztos a helyzet.- Ki jött?
- A barátnőm.
- Barátnőd? Rohadj meg Mark. - szálltam volna, le de nem engedett. Féefiasságával mégjobban belém hatolt.
- Nem szeretem. A napokban szakítani akartam vele. Hidd el.
- Persze, én meg hülye vagyok. Engedj el most azonnal!
- Nyugi, érzem, hogy mindjárt megvagyok.
- Mi? Akkor végképp engedj el! - ordítottam rá, ő pedig a fenekemre markolt, egy nyögés kiséretében, amivel jelezte, hogy élérte a csúcst.
A féefi ezek után se engedett el, megvárta még újra elmegyek.
- Nem fogok újra elmenni, ha ez a célod.
- Azt hiszed? - csókolt meg vadabbul a szokásosnál. Fenekemet markolászni kezdte, majd fentebb húzott magán.
Mikor elváltunk a nyakamat csókolgatni kezdte, majd szívni, majd a melleimmel is ezt tette.
Isők kérdése volt, mire elmentem, és hangosan felnyögtem, nem érdeklet ha a barátnője hallja. Hiába egy fasz ez a csávó, jól tud szexelni. Be vallom, hisz mindig benne voltam, ha ellenkezni akartam, mindig beadtam neki a derekam.
A nő a kilincset rángatni kezdte, és az ajtón dörömbölni kezdett.- Mark nyisd ki azt a kurva ajtót! - üvöltötte, mire kiszálltam a kádból, egy törölközőt magamra terítettem, és kinyitottam az ajtót, és a nőre vetettem egy pillantást, majd elmentem mellette.
- Kurva jól dug a csávód. - néztem hátra, de megsem várva a válaszát, bementen a hálószobába felöltözni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙱𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚞𝚜 |18+| /BEFEJEZETT/
RomanceMaya megtalálta élete első szerelmét, Fannyt. A lányok kapcsolata jól alakul, egészen addig míg Maya meg nem tudja, hogy megcsalta Fanny az egyik tanárjával. Vajon ezek után lesz még köztük valami? !!Csúnya szavak, illetve 18+os dolgok is szerepelh...